De 'ik weet niet bij welke club ik hoor maar wil graag lekker kletsen club'

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama1979, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ik heb een uitwendige gehad, nog nooit een inwendige, lijkt me niet super. Volgens mij doen ze altijd een uitwendige, tenminste bij mij wel, ook bij de eerste toen ik niet wist hoever ik was, was toen 6wk. duidelijk te zien hoor.
    Misschien als je iets meer vel hebt zitten, dat je dan een inwendige krijgt? kweenie.. maar jij hoeft er niet over in te zitten want jij krijgt met ong 10 wk toch je echo? dan is de kleine al aan het spartelen hoor.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hoi, ben ik weer:D

@Stef: weinig last van de gehad de rest van de prik.. zodra hij na de prikjes in de kinderwagen lag viel hij gelijk in slaap.. Daarna ook niet meer wakker geweest, alleen voor de fles, maar daar moest ik hem ook voor wakker maken.. Nu ishij weer zijn eigen vertrouwde zelf.. Ook geen verhoging ofzo gehad dus ben ik allang blij om.. Hij moet 15 maart voor zn 2e prikjes:( zooo zielig..

@Fontana: eetze (zal ondertussen wel leeg zijn denk ik;))

@echo: hier met 7 weken een inwendige echo gehad i.v.m. bloedverlies. ze konden geen uitwendige echo doen omdat ze kans hadden om iets te missen als het bloedverlies niet door de zwangerschap kwam.. Bij 9 weken wel een uitwendige echo gehad trouwens.. Inwendig doen ze alleen als ze geen vruchtje zien (vaak moet je eerst na een week terugkomen als ze niks zien) en als je tussen de echo's door bijvoorbeeld bloedingen hebt.. Heb ongeveer 3 inwendige en talloze uitwendige echo's gehad..

@20weken echo: zeiden ze gelijk al dat het een jongen was, we wilden het weten i.v.m. aanschaf van kleertjes.. Daarna kreeg ik met 25 weken nog een echo i.v.m. steken en bloedingen, en met 34 weken nog een keer vanwege pijnlijke nieren.. tussen de 10 en 20 weken nog een paar echo's gehad.. telkens naar het ziekenhuis is geen pretje, maar zo konden we natuurlijk wel lekker vaak naar de beeb kijken:D

@zon: wil ook naar de bakzon!!! hier alweer sneeuw:(blegh, ben er zat van:()

Nu nog op zoek naar mn schoonmaakdoekjes, manlief heeft de stapel in handen gehad afgelopen weekend, en als hij iets aanraakt verdwijnt het als sneeuw voor de zon:( vrolijk cd'tje aangezet:D ben megavrolijk haha.. L. ligt op bed te slapen:D:D heerlijk.. zit er sterk naar te neigen om met een goed boek en glas cola op de bank te gaan zitten, maarja huis ruimt zich niet vanzelf op helaas...

3. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ fontana: Ah ok.. dan zal het bij die vk vast ook niet zo zijn. Anders had ze het vast en zeker wel verteld. Mij leek het ook een akelig idee daarom.
    Ik heb gelukkig niet veel vel zitten hiervoor haha :p. En krijg 'm met 9 weken.

@ Roeltje: Poeh, was je niet heel erg bezorgd met al die steken en bloedingen? Dat is dan idd het enige voordeel.. het vaak kunnen zien van je baby.
    Mij lijkt het ook handig om te weten wat je krijgt ivm het kamertje en de kleertjes :D.
    Is het nog gelukt met het opruimen?

Ik ga donderdag trouwens met mn moeder naar de Huishoudbeurs. Had al eens voorzichtig gezegd dat dat kaartje ook toegang gaf tot de negen maanden beurs, maar ze zei alleen heel bot dat ze niet wist wat ze daar te zoeken had.
    Dan ga ik dus gewoon zaterdag gezellig met mijn beste vriendin :D. Had alleen gelezen dat je daar voor 30 euro ook een 2D-echo kan laten maken.. je krijgt dan 2 foto's mee en een soort van goodiebag met samples. Ik ben eigenlijk aan het denken om dat te laten doen. Erg he? Ik krijg de baby namelijk al 4 dagen later te zien bij de vk, maar het lijkt me zo leuk om het dan al te kunnen zien. Is dat heel erg? *bloos bloos*

4. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    #944 Eclipse, 16 feb 2010
    Laatst bewerkt: 16 feb 2010
    Aan de ene kant.. die 4 dagen overleef ik toch ook wel en dan is mijn vriend erbij.. Is anders ook zo sneu voor hem als ik 't zonder hem doe..

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Eclipse: zou ook die 4 dagen wachten hoor, zeker omdat je vriend er dan ook bij kan zijn.. Ben 4 jaar geleden hij de beurs geweest.. wel grappig voor een keer haha..
    Opruimen is een klein beetje gelukt. had één doekje gevonden dus kon wel wat doen gelukkig.. wasjes gedraaid enzo.. van de week boven nog even doen.. doe 2x per week de babykamer grondig en elke dag even doekje over de meubeltjes en stofzuigen... omdat we twee honden hebben nemen we altijd wel wat haren mee naar boven als we bijv. op sokken lopen of in je kleren.. vind niet echt fris dan haha.. dan neem ik de rest van de bovenverdieping ook gelijk mee (oeh, klink als een gefrustreerde poetsmiep;))

Werd aardig gek van die bloedingen, maar hoe gek het ook klinkt, je went eraan als het zo vaak gebeurd haha.. wel elke keer bezorgd en VK stuurde me standaard wel door naar het ZH maar wisten allemaal onbewust dat er niks met de baby aan de hand was.. uiteindelijk kwamen ze er achter dat mn aders van mn nieren vergroot waren door de zwangerschap.. Nu nergens meer last van.. over paar weken nog wel een controle echo van mn nieren maar verwacht daar niks raars op te zien haha.. normaal krijg je standaard 2 echo's dus krijg je hem/haar maar 2x te zien.. heb de kleine van ons zo'n 10 keer gezien haha..

6. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    morning:
    eclipse: ik zou die 4 dagen ook wachten, dan krijg je hetzelfde te zien maar dan gratis en je mannetje is er ook bij. Dubbel plezier. Krijg je met 12 wk dan ook nog een echo? want dan zie je namelijk echt veel meer, een kleine baby met handjes en vingers en voetjes met tenen. Erg leuk.
    Ik wilde ook wel naar de hhb en de 9mnd beurs maar ben vorig jaar nog geweest, nu wil niemand meer mee.. snap ik ook wel t is echt een mierenhoop en iedereen gaat voor de gratis samples die je thuis toch weer in een hoekje gooit. Ik hou ervan!

Roeltje: huis opruimen...niet zo goed in hahaa wel wasjes gedaan gister. Nu afwasmachine nog, stofzuigen, afnemen enz.. zal zo eerst de fretten verschonen.. ( met handschoenen hoor) en dan stofzuigen, douchen omkleden en dan is mijn kleine ook weer wakker.. pff druk druk.
    van huiswerken komt niet veel vandaag.. zucht.

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @fontana: ga hier de schade vandaag inhalen haha.. heb de doekjes inmiddels gevonden.. ze zijn verhuisd van de kast in de keuken naar het kastje in de badkamer:(:(:( uh huh, yups, logica van een vent?

8. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Goedemiddag meiden :D!
    Heb hier vandaag ook weer wat opgeruimd en gestofzuigd. Vanavond weer even 4 uurtjes aan de arbeit ;).
    Vandaag ook weer 8 weken jeeeej! Nog 1 week tot de echo :D.
    Ik wacht idd die 4 dagen nog wel af. Je moet ook met een volle blaas daar komen en om daar nou 1,5 uur mee over een beurs te lopen.. Is denk ik ook veel mooier om dat eerste moment met je vriend te delen.

@ Roeltje: Ik heb hier thuis 2 katten, dus ik begrijp precies wat je bedoelt met die haren ;).
    Fijn in ieder geval dat het opruimen nog is gelukt.
    Leuk trouwens he die logica van mannen haha!
    Wel fijn dat ze uiteindelijk een oorzaak hebben kunnen vinden voor die bloedingen.

@ fontana: Ik weet niet of ik met 12 weken nog een echo krijg. Ik zal het volgende week even navragen. Anders laat ik denkelijk wel een termijnecho doen bij een echobureau.
    Ik denk ook dat die beurzen maar voor 1x leuk zijn. Gewoon eens leuk om heen te gaan, maar om ieder jaar daar idd te lopen snaaien.. Vind alleen de 9 maanden beurs wel leuk met de aanbiedingen voor Olvarit etc, maar daar heb ik op dit moment nog weinig aan :p. Misschien dat ik volgend jaar wel mn moeder meekrijg haha.
    Kattenbak doe ik hier ook altijd met handschoenen! Vind het toch fijner om het zelf te doen. Dan weet ik tenminste dat het ook goed gebeurd.

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedenmiddag dames

wij zij terug van onze vakantie :D en was echt leuk en gezellig alleen jammer van de sneeuw en gladheid :(
    vrijdag vertrokken om 12uur kregen we pech. mijn vriend had die dinsdag ervoor de remmen laten maken en was onluchtingsnippeltje niet goed aangedraaid dus alle remvloeistof weggelopen waardoor het lampje van de handrem bleef branden. dus die hebben we nog laten maken dus uurtje later vertrokken dan de planning was.
    toen in de file gekomen bij venlo uiteindleijk waren we om 16 uur op het park :d
    hadden een 6 persoonshuisje echt heerlijk niet te ver van de winkel en het zwembad.
    1e avond zijn we op het park frietjes gaan eten en hebben we tv gekeken.
    zaterdag zijn we Apeldoorn in gegaan (daar was schijnbaar een of andere caranvalsoptocht en dat terwijl we het hier proberen te ontvluchten :p) zijn die zaterdag ook nog wandeling over park gaan maken ern\\n nog gaan zwemmen en heb ik gekookt en savonds tv gekeken.
    mijn nicht begon toen langzaam aan ziek te worden.
    zondag voelde zij zich beroerd en zijn we zonder haar (dus mijn vriend haar man en dochter en ik) naar Paleis het Loo gegaan en hebben we daar 3 uur gewandeld (arme kleine want het was echt hartstikke koud!!!)
    bij thuis komst is mijn vriend met mijn nciht en haar man naar zieknhuis kunnen gaan vanwege astma aanval en ik met d ekleine in het huisje gebleven!
    toen ze terug waren zijn we gaan gourmetten en zijn hun nog even gaan zwemmen en ik ben in bad gegaan (heerlijk als je er zelf geen hebt :p)
    maandag voelde ik me niet zo heel goed (oorpijn en keelpijn) en hebben we een relax dagej gehad wel lekker gaan zwemmen maar niet veel gedaan!
    Dinsdag hebben we ontbeten en zijn mijn vriend en ik al op de terug weggegaan.
    mijn mams was jarig en die zaten op centerparcs (meerdal) dus daar zijn we heen gegaan. daar lekker met wat vrienden en mijn ouders gaan uiteten en wat gedronken en daar ook nog 1 nachtje blijven slapen (zo anders dan landal veel uitgebreider en mooier)
    uiteindleijk zijn we vanmorgen om 11.30 naar huis gereden hebben we de hond bij schoonouders opgehaald en hebben we alles al uitgepakt!
    zometeen even boodschappen doen (heb niks meer in huis) en vaanvond bankhangen.
    Beide neus dicht en last van de keel en ik heb daarbij oorpijn!!

ook zal mijn ongi vandaag of morgen komen :( pfff........ik heb nog 2 daagjes en het weekend vrij dus dat is wel lekker maar mijn vriend moet morgen weer werken :(.
    Zo lijkt het alsof je nooit ben weg geweest :(

Hoe is het hier met iedereen?? beetje goed doorgekomen??

heb nog niet alles bij gelezen (sorry daarvoor) maar ben best moe :$

Dikke kus en knuffel

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Dani: gelukkig word je nu pas ziekig i.p.v. afgelopen vrijdag! Wel balen van de auto zeg! zul je altijd zien ;) leuk weekend gehad dus?

@ll: hier lekker rustig de avond in:D kleine ligt in de box, wil niet op de arm, wil geen aandacht, alleen keuvelen in de box met good old Winnie the Pooh:D net eten op dus nu op de bank voor de tv:D heerlijk:D

11. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    eclipse@ Ik zou persoonlijk ook wachten met de echo! Hoe aantrekkelijk het ook is. Maar nu ziet je vriendin jullie kindje eerder dan hij ehmm ;)

Dani@ Welkom terug klinkt wel als een lekkere vakantie alleen al die zieke mensen is weer iets minder maar jah je hebt het overleeft ;)

Hier gaat het wel goed opzich!
    Ik ben nogal veranderd voor me zelf hele verbetering want was altijd heel gehaast en snel geiriteerd en nu heel rustig eigenlijk altijd vrolijk en posie ookal zeg ik het zelf :)
    Ik kan super veel van de kinderen hebben en dat kon ik nooit goed hebben want snel vaak boos en moe.

Maar met me man gaat het soms toch niet helemaal goed. Ik hoop dat hij zijn weg er ook in kan vinden. Maar hij wil de hele dag aan me plukken en alles uit me handen nemen ik wordt er gek van!!!! Hij bedoelt het goed maar als ik zeg schat laat me gaan en luisterd hij helaas niet en dan wordt het ruzie en vind die me onredelijk ehmm mannen tik???

Nu weer ruzie helaas en zit hij in de slaapkamer dus heb alles alleen moeten doen vandaag met de kids incl eten :(

Maar nu komt het gisteren had meneer een etentje van het werk en zou optijd terug zijn. Maar hij wilde mijn niet alleen laten die avond dus ben naar me ouders gegaan daar gegeten en wachten totdat hij ons komt halen.
    Hoe laat denk je dat meneer komt??? 21:45 kwam die eens zit je dan zonder rijbewijs en 3 kinderen bij je ouders grrr lul

Dus ik baal nu want had gisteren makkelijk alles alleen gekunt als het nu ook lukt prima toch.

Sorry voor me geklaag hoor haha maar moet het ff kwijt ;)

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Stef: Balen zeg van die ruzie(s).. klinkt wel een beetje als een mannentik hoor... Heb dan het 'voordeel' dat mn man alleen in het weekend thuis is, maar af en toe kan ik aardig gek van m worden haha.. Vooral tijdens de zwangerschap kon ik daar flink van balen;) als ik me top voelde wilde hij alles doen, mocht alleen op de bank zitten niksen, maar als ik me niet goed voelde of onzeker of harde buiken had kwam er niks uit zn handen.. koken, wassen, schoonmaken, boodschappen doen, alles zelf.. mannen......;)

Wat een streek zeg dat hij zo laat kwam aankakken! zou er absoluut niet blij mee zijn!

13. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ dani: Welkom terug! Fijn dat de vakantie zo goed is bevallen.
    Dat met de auto zul je altijd hebben als je ermee weg moet.

@ stef: Ja precies.. dat dacht ik naderhand ook. Hij deed net of hij het niet erg vond, maar ondertussen denk ik dat hij toch wel zo vindt. Is toch mooier om dat 1e moment met hem te delen.
    En mannen.. schei me uit. Misschien dat hij ook even moet wennen aan de hele situatie. Wel rot dat hij gister zo laat kwam aanzetten, maar dat is ook man-eigen hoor.

Ik ben net klaar met werken. Duik zo op de bank naast mn vriendje.
    Morgen gezellig met mn moeder naar de Huishoudbeurs. Ik zal vrijdag wel pas weer online kunnen komen.

14. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    zou je voor mijn morgen misschien bij de 9maanden beurs willen kijken of de quinny pitstop er is?
    ik ga namelijk vrijdag dus dan neem ik mooi me wagen mee als die er is:D

Ben wel erg benieuwd ;)

Veel plezier morgen!

Lol niet goed gelezen je gaat zaterdag pas naar de 9maanden beurs ehmm blond ????;)

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wilde ook naar de 9maanden beurs, maar niemand die mee wil:( degene die wel mee wilde kan morgen niet en gaat vrijdag op wintersport:( boehoe, snik snik..

16. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Roeltje@ Balen kan je moeder niet? Tis altijd wel leuk maar ben ook wel blij als die dag er weer op zit ;)

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee die moet werken en ze heeft net een nieuwe functie.. ze wilde wel vrij vragen maar ze moet volgende week ook al 2 dagen vrij nemen om op te passen, dus dat wilde ik zelf niet.. manlief komt vrijdag ook thuis en die moet ik ophalen, geen idee hoe laat dus vrijdag is zoieso geen optie.. manlief wil ook niet mee trouwens haha.. nouja, misschien volgend jaar.. altijd leuk om daar te snuffelen natuurlijk.. maarja, nu was het natuurlijk ideaal geweest omdat we net een kleintje hebben..

maar blijf doordenken naar een oplossing haha

18. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ stef: Bedankt! Ik had graag morgen voor je willen kijken, maar mn moeder weet nog van niks :p.

@ Roeltje: Jammer hoor :(.

Ik zie ook vooral op tegen het treinen, maar ja.. het moet maar.
    Zag dat in november ook de Jonge Gezinnen Beurs is in de Jaarbeurs ;).

19. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Roeltje: Mijn vriend krijg ik ook niet mee. Had al gevraagd of hij volgend jaar wel mee wil als de baby er eenmaal is, maar toen keek ie ook al benauwd :p.

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedenmorgen dames

Het is fijn om terg te zijn maar zijn nu beide wel hartstikke ziek! mijn vriend had gisteravond koorts, ijlen dus die heb ik onder koude douche moeten zetten om af te koelen (echt vreselijk om te zien)
    Ik heb last van mijn keel,neus en oren dus ga om 12.10uur naar de ha! hopelijk gaat het morgen wat beter!!!

ook vanmorgen ongi geworden :( dus dat is niet echt fijn erbij nu :(

Gister bij de kruidvat kreeg ik een kaartje voor de huishoudbeurs en 9maanden beurs gratis voor van 18 t/m 22uur naar binnen te kunnen maar ik ga niet dus als iemand zin heeft in het kaartje kan ik hem vandaag nog per post opsturen in de hoop dat hij er morgen is!
    @roeltje misschien kun je zo toch met man/mams of zo er naar toe!!

Wat zijn jullie plannen vandaag??
    @eclipse veel plezier op de beurs
    @stef hoe gaat het met jou??

Deel Deze Pagina