De 'ik weet niet bij welke club ik hoor maar wil graag lekker kletsen club'

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mama1979, 5 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Ik ben net terug van de beurs :D. Was hartstikke gezellig met mn moeder. Vond het alleen moeilijk om met haar zo'n hele dag weg te zijn zonder wat te vertellen. Stond toch vaak op het punt van "zou ik nu toch..", maar wilde de dag ook niet verpesten.
    Hebben veel leuke aanbiedingen kunnen meenemen. Het was wel ontzettend druk.
    Verheug me nu wel op de beurs zaterdag. Dan kan ik weer het andere gedeelte doen. Hoop dat het volgend jaar allemaal in 1x kan haha ;).

@ dani: Wat vervelend dat jij en je vriend ziek zijn. Beterschap! Ijlen is idd heel erg om te zien. Heb ik eens met mijn broertje meegemaakt. Die zei ineens dat ie het licht zag. Mn moeder en ik schrokken ons kapot, maar hij was dus echt aan het ijlen.

Hoe gaat het met de rest?

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Dani: balen dat jullie ziek zijn zeg! Beterschap meid!

@Eclipse: haha, moeilijk he om je mond te houden.. Gelukkig is het gelukt:) nog even... Was leuk dus?

Vandaag iets teveel gedaan:( voor het eerst ongi geworden sinds de bevalling.. was even vergeten hoe pijn het altijd deed;)
    toch heel koppig de bovenverdieping gepoetst.. Heerlijk ruikt het weer haha.. alle raampjes boven opengezet, ff doorluchten..
    daarna de keuken, wc, gang en halletje maar gedaan (nieuw schoonmaakmiddel met heerlijke limoengeur dus MOEST het gebruiken haha) manlief kan ik morgen weer ophalen **Jeuj!** dus als ik van huis ga even dweilen, dan heb ik weekend:D:D

Jeetje, lijkt alsof ik de hele week aan het poetsen ben;)

ga tv kijken.. tot morgen!

3. Suusje83

Suusje83 Lid

15 feb 2010
    86
    0
    0
    Jeetje wat is dit verslavend zeg! Wil op elk verhaal wel reageren!! Ben pas een paar dagen lid en log iedere dag wel een paar keer in :D
    Met een lekker muziekje op de achtergrond kom ik mijn avondje zo wel door, manlief is lekker darten aan het kijken...

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @suusje: haha, ja daar kan iedereen over meepraten geloof ik.. ZP IS ook verslavend haha.. Manlief baalt af en toe flink van me in het weekend haha. "Jees, moet je nu alweer op ZP?" gnagna,
    door de weeks is hij niet thuis dus kan zoveel tijd aan ZP besteden als ik wil:D
    Net nieuw he? Welkom:D

5. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedemorgen dames!!!

vriendlief is weer werken en ik lig nog onder de wol!! vandaag wat opruimen en heerlijk douchen!!

@suus ik snap precies wat je bedoeld hahaha naja beter verslaafd aan dit dan aan wat anders toch :p
    @eclipse fijn dat het zo gezellig was! wel minder dat je echt moeite hebt moeten doen om je mond te houden!! wanneer en hoe ga je het vertellen?
    fijn dat je veel aanbiedingen hebt mee kunnen nemen!
    ik denk wel dat ik volgend jaar ga wil het echt een keer zien
    @roeltje heerlijk limoengeur!! en vandaag je mannetje weer halen LEKKER!!! geniet van je dag!!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!

hier een blij persoontje:D:D:D
    heerlijk kunnen uitslapen.. kleine heeft geslapen van 21.00 tot 6.00 dus had avondje voor mezelf en heerlijk kunnen slapen.. daarna weer op bed gelegd en alsnog geslapen tot 9.15 uur:D

Manlief alweer aan de telefoon gehad:D:D ze zouden nog wat eten en opruimen en dan deze kant op.. dus hopelijk rond 14.00 or iets eerder zit ie naast me in de auto:D:D volgende week is hij 'vrij'.. moet wel elke dag in de haven aan boord bezig maar elke avond thuis als het goed is..:D:D

ga even stofzuigen en dweilen en wasje op hangen.. daarna heerlijk met boek op de bank afwachten:D

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ah wast lekker roeltje zolang slapen!!!
    en wat heelrijk dat je mannetje volgende week iedere avond thuis slaapt dat zal wel genieten zijn!!
    veel plezier met je boek! (wat ben je aan het lezen :$????)

ik heb net gedoucht (wat voelt dat goed) nu tv kijken, afwassen, poetsen

8. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Roeltje: Het was idd moeilijk haha. Het was inderdaad wel heel erg leuk :D.
    Jij dus goed aan de poets geweest gisteren? Lekker hoor limoengeur.
    Fijn dat je man volgende week weer iedere avond thuis is!

@ Suusje: Haha, klinkt herkenbaar ;). Welkom trouwens!

@ dani: Fijn dat jullie je alweer wat beter voelen.
    Ik wacht even de echo af woensdag. Een van die dagen erna wil ik het wel vertellen. Weet alleen nog niet hoe en wanneer. Denk dat ik gewoon de echofoto's geef en dan wel verder zie hoe ze erop reageren.

@ fontana: Hoe gaat het met je?

Ik ga nog even hier wat rondneuzen. Dan in huis wat opruimen en wachten tot mijn ventje thuis is. Daarna even wat boodschappen doen bij de dierenwinkel en supermarkt.
    Vanavond weer een paar uurtjes werken en dan morgen weer op voor de 2e ronde RAI :D.

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Dani: zo'n pocketroman.. gister gekregen van tante van mn man.. best leuk moet ik zeggen.. Oh, het was heerlijk! hij slaapt normaal tot 4uur en dan tot 7 dus dit was wel lekker. ff bijtanken:D

@Eclipse: ja heerlijk aan de poets geweest:D:D nesteldrang mag van mij wel weer weg hoor, volgens mij weet ie niet dat ik allang bevallen ben haha.. net al weer was opgehangen, één gevouwen en één erin gestopt:D ook al gedweild:( hondje had in huis geplast;) was te laat om m naar buiten te doen, moest fles geven haha.. dus gelijk de hele vloer maar gedaan, moest ook nodig gebeuren dus dat scheelt... heb vanmorgen gelijk eten gemaakt voor vanavond.. kan het zo opbakken :D moeten vanmiddag nog weg dus heb weinig tijd om te koken.. nu heb ik echt niks meer te doen:D:D heerlijk..
    heb L. net op bed gedropt, die slaapt inmiddels, dus kan weer heerlijk gaan lezen met telefoon naast me:D:D

Later!

10. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Roeltje: Haha :D. Weer druk bezig geweest zo te zien. Had ik daar maar weer eens de energie voor. Ben al blij als ik wat kan stoffen en stofzuigen.

11. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    hey haaai,

Ik was ff druk druk zoals gewoonlijk. Hele lange dag school gehad en heb nu hoofdpijn en ben zooo moe. Kleine muis is helemaal uit zijn humeur, maar vanmorgen de oorzaak gevonden.. een tandje!! whoehoee. onderin, ben helemaal trots.

Eclipse: jeetje wat knap dat je niets verteld hebt, waarom mag je moeder het niet weten? de mijne heb ik steeds na de posi test gebeld, en mijn mannetje zijn ouders ook. Maar ik vind t top dat je t geheim kunt houden, zo wordt t straks alleen maar leuker heb je al een manier hoe je het gaat vertellen?

Roeltje: mevrouw poets hihihi alle berichtjes die ik van je lees staan vol met poetstaken, wassen,dweilen enz hahaha doe je ook nog leuke dingen? ik ben juist jou tegenpool vandaar dat t mij zo opvalt. Kan ik je ook inhuren? Wat slaapt jullie kleine ventje goed, wauw!

Dani: dus een fijn weekendje gehad en toen je vriendje ziek en die is nu ook alweer aan t werk, doet ie snel. Hoe voel je je verder? heb je nog wat gehoord van het recreatiewerk?

Stef: heb je het alweer goedgemaakt met stefmannetje? Als je je over een paar weken weer helemaal goed voelt kunnen jullie misschien ff samen wat leuks doen.. avondje wandelen of even hapje eten, is ook goed om ff bij te kletsen in alle rust. Hoe voel je je verder?

ik ga zo op de bank met een chipsje jammie.
    groetjess

12. mama1979

mama1979 Actief lid

10 aug 2009
    431
    0
    0
    Hallo allemaal!

Hier ben ik ook weer!
    Hoe gaat het met iedereen?
    Hier de Carnaval achter de rug maar niet echt (meer) in de feeststemming.
    Heb het wel gevierd maar rustig aan....
    Verder erg druk op mijn werk.
    Deze week de zoveelste afwijzing op mijn sollicitatie gehad:x.Baal, baal! Het leek mijn zo'n leuke baan....
    En dinsdag toch maar de clear blue test gedaan, hierop stond duidelijk niet zwanger:$.
    Ik had geen tijd om naar het kruidvat te gaan, zit hier ook niet echt in de buurt.
    Vanmiddag was ik wel bij een Etos en daar heb ik huismerk testen gekocht.
    Nog steeds ook geen ongi te bekennen.
    Wat zal ik doen? De Etos testen al proberen en of echt maar tot maandag (dag 40 langste cyclus).
    Sorry weer voor mijn ego berichtje maar moest het weer even kwijt...
    Fijne avond allemaal!

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedenmorgen iedereen

@mama probeer te wachtten tot na je langste dag. misschien omdat je nu zo gefocused bent duurt je cyclus langer

@fontana ja we zijn t/m dinsdag weg geweest dus iets langer dan een weekendje ;P ja mannetje is niet zo van het ziek thuis blijven. dus goed gestoomd, alle bacterien eruit gezweet en hij was goed genoeg om te gaan werken (was het er niet mee eens maar ja)
    ik heb alleen nog last van mijn keel en neus dus dat gaat helemaal goed komen!
    5t/m7 maart heb ik een trainingsweekend van het animatie gebeuren en moet dan nog 2 weken wachtten totdat ik hoor of ik ben aangenomen dus nog even geduld.....heb er wel zin in in dat weekend!!

gisteravond zijn mijn vriend en ik heerlijk gaan uit eten (wokken) dat was echt weer de 1 jaar geleden echt ongelooflijk!ik heb heerlijk genoten! daarna nog even naar schoonouders geweest en daarna de pfaffs gekeken
    vanmiddag gaan we heerlijk wandelen met de hond en evt wat boodschapjes doen. voor de rest niet ehct plannen. morgen ga ik mijn werk van school eens bij werken en nakijken want maandag is weer mijn 1e schooldag sinds de kerstvakantie :( en ben echt ZO blij dta ik weer kan gaan :D:D:D:D:D:D:D

wat zijn jullie plannen nog dit weekend?

@roeltje hoe is het om je mannetje weer thuis te hebben
    @eclipse hoe gaat het met jou?last van zwangerschapskwaaltjes?
    @stef hoe gaat het nu met jou? hopelijk al wat beter!!
    @plurkie waar ben je ergens??gaat alles goed?
    @carulli en met jou?hopelijk gaat het wat beter!!!

14. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    ergens in t Noorden.
    hey hey
    mama1979: jeetje je lichaam maakt t dit keer wel super spannend, wat gemeen. Ik hoop dat je alsnog een posi test in handen krijgt een dezer dagen. * duim duim*
    Balen van die sollicitatie, gatsie had zo leuk geweest. Zou maandag toch echt ffies langs t kruidvat gaan..
    succes.

Dani: jeetje, nou stoere vent hoor haha. Wat leuk dat jullie zijn wezen wokken, ik ben daar zo'n fan van.. behalve als ik zwanger ben, bleeh hoef er nu echt niet heen. Spannend dus maandag weer naar school, heerlijk. t gaat steeds beter met je, echt super goed!

vandaag ff verjaardag vieren van mijn vriendje, verder niet zoveel. Muis is vervelend, hij heeft het gillen uitgevonden, pfff maar hij houd er niet mee op. echt dat schelle geschreeuw zoals meiden dat kunnen..wow. Niet prettig. Maar ja wil hem geen aandacht geven als ie zo doet, want dan denkt ie dat t mag. negeren is moeilijk want dan wordt ie nog bozer. Leuk hoor, is er een 9 maanden sprong? pff

fijne zondag allemaal!

15. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Fontana@ Ja wel goed gemaakt maar we blijven toch botsen helaas. Ach hopelijk heeft het tijd nodig anders hebben we toch een probleem :)

Nog gefeliciteerd met je vriend! Dat gegil ken ik helaas heel goed en doet yahro nog steeds! Dus je kunt je lol op ;)

Dani@ Bah ijlen is wel heel erg gelukkig hielp de koude douchen goed! Wel knap dat die weer gelijk aan het werk is.
    Die van mijn is ookal vanaf donderdag ziek/zwak/misselijk hele weekend hoor ik geklaag pfff mannen. En morgen gaat die weer vrolijk werken want daar heeft die zijn verplichtingen grrr

Spannend morgen weer voor het eerst werken na z'n tijd snap best dat je er ook wel weer aan toe bent lekker eruit enzo.

Mama1979@ Spannend joy!! Ik zou gek worden jij ook wel natuurlijk maar meer dan dit kun je nu ook niet.

Roeltje@ Lekker om manlief weer thuis te hebben? Wanneer moet die nu weer weg/werken?

Eclipse@ Hoe was de 9maanden beurs met je vriendin?

Hier hebben ze saai/rustig dagje wilde eigenlijk wel weg maar man is ziek dus kan helaas niet zoveel. Ben vrijdag naar de huishoudbeurs/9maanden beurs geweest met me ouders was wel gezellig maar erg druk! In de eethal kreeg ik duizelingen en ging het niet zo goed met me dus ben toen lekker gaan zitten in een hoekje.
    Me ouders zijn vandaag terug gegaan omdat ze niet alle hallen hadden gehad en gewoon nog gezellig eruit wilde haha gekken ;)
    Ze vroegen zelfs of ik mee wilde maar heb nee gezegt.

Misschien achteraf beetje spijt want thuis is het ook niet gezellig :( Maar jah ga iets leuks met de kids doen en dan komen we er ook wel weer.

16. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ fontana: Ik wil het mijn moeder pas vertellen als het ook een beetje "zeker" is vanwege haar negatieve reactie die ik verwacht.
    Gefeliciteerd met je vriend!

@ mama1979: Vervelend dat je bent afgewezen :(. Heb je nog getest of wacht je tot morgen? Ben benieuwd.. spannend hoor!

@ dani: Wokken.. lekker hoor! En weer naar school.. dat wordt weer wennen zeker?
    Hier gaat het zo wel goed hoor. Heb tot nu toe nog niet meer klachten gehad. Alleen nog steeds die moeheid dus..

@ stef: Gisteren was het ook erg druk op de beurs. Was eigenlijk een beetje te en had ook last van de warmte daar. Ben ook een paar keer gaan zitten om wat uit te rusten.
    Veel plezier met de kids vandaag!

Gisteren dus nog naar de negen maanden beurs geweest. Was erg gezellig met die vriendin. We hebben beiden een hoop ingeslagen en niet echt meer gedacht aan de treinreis. Was dus een hoop sleepwerk haha :D. Heb al wat spulletjes zoals flesjes, slabbetjes, sokjes etc meegenomen. Had ook ergens zo'n catalogus opgehaald en als je je inschreef voor de nieuwsbrief mocht je zo'n boekje invullen. Had zo'n boekje voor de opa en oma gepakt. Kan ik die volgende week meegeven als ik het ga vertellen. Was alleen veels te druk en in sommige hallen ook te warm.
    Vandaag heb ik verder een rustig dagje. Net aan de mails gewerkt (werk) en dan dalijk gezellig op de bank zitten bij mijn vriend.
    Over 3 dagen eindelijk de echo :D. Krijg best al zenuwen als ik eraan denk..

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @Manlief thuis: heerlijk:D vrijdagmiddag opgehaald, en is nu de deur weer uit.. goede nieuws is natuurlijk wel dat hij deze week elke avond thuis komt.. dingetjes doen aan boord enzo haha.. maar goed, mag niet klagen natuurlijk...
    wel is dit zijn laatste vrije week t/m augustus.. betekend helaas dat hij t/m augustus elke week weg is, alleen in het weekend thuis..

@Beurs; baal nog steeds haha.. gelukkig is mn zus wel geweest en die heeft wel wat handige dingetjes meegenomen..

@oei alarm.. ff checken... ok niks aan de hand..

@Mama197: en? al getest? **duim duim**

@Fontana: haha, je mag me wel inhuren hoor:D waar woon je? :p
    moet zeggen dat er nog niks in huis is gebeurd hoor afgelopen weekend.. veel te druk voor haha.. behalve wat wasjes natuurlijk maarja daar ontkom je niet aan, of je er nu zin in hebt of niet haha..

ga even stad in.. boodschappies halen enzo:(

18. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    ergens in t Noorden.
    morning:
    Eclipse: negatieve reactie? van je moeder? waarom zou ze negatief zijn dan.. Maar dus leuke dingen gekocht op de beurs. wauw baal wel dat ik niet geweest ben maar t is voor mij zover weg.

mama1979: 5 dgn overtijd.. spannend.. duim nog steeds!

stef: hmm balen joh dat t niet zo lekker loopt. Blijven praten hoor, hopelijk komen jullie er saampjes uit. Dus jij werd niet zo lekker op de beurs, goed dat je niet nog een keer bent gegaan. neem je rust hoor.

Verder niet zoveel nieuws. Er is eindelijk een tandje maar nu ist weer gedaan met de nachtrust..grr ach t heeft een oorzaak. T doet hem gewoon zeer. Verder met school bezig geweest en zal straks ff ommetje maken.

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedenmorgen dames

@fontana succes met school! en ik vind het zielig als ze tandjes door krijgen. succes/sterkte
    @stef hoe gaat het nu met jou?
    mannen zijn net grote kinderen als ze ziek zijn! hopelijk heb je je dagje toch nog omgekregen?
    @eclipse waarom negatieve reactie? ze zou toch blij moeten zijn!
    gelukkig heb je nog leuke dingen kunnen vinden met je vriendin!ben benieuwd heo je het gaat vertellen!!
    @roeltje jammer dat dit zijn laatste week is tot aan augustus geniet er dus van! zal wel moeilijk zijn voor beide!
    @mama1979 hoe gaat het nu met je? jammer van je afwijzing dan weten ze niet wat voor een toppertje ze laten lopen!! dikke knuffel en er zal iets op je pad komen waar je je veel lekkerder bij voelt!!

@all ik ben vandaag nog dagje thuis gebleven. heb het hele weekend al last van mijn keel en oren. maar niks helpt: stomen, oordruppels, koud/warm drinken, met wicks inwrijven, dropjes enz enz! slikken/praten/hoesten doet pijn echt vresleijk!
    dus gister nog naar de night care geweest en heb een flinke keelontsteking (zelf tong zwelt op) dus nu medicatie gekregen en 1 dagje rust houden veel drinken en dan kan ik morgen weer naar school.......echt kan niet wachtten!
    Ga dus zo hier wat opruimen/poetsen, boek lezen en hier wat kletsen!!

Alvast een hele fijne dag

20. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    @ Roeltje: Wat fijn dat je man thuis is iedere avond.
    Is het nog gelukt met de boodschappen?

@ fontana: Voor ons was het ook best ver reizen. Helemaal van het zuiden naar het noorden helemaal ;).

@ dani: Beterschap!

Ik verwacht een negatieve reactie van mn moeder, omdat ze het nog niet goed vindt dat ik nu al voor een baby ga. Ze vindt eerst dat ik school moet afmaken, een andere flat, zelfs een andere vriend etc etc.
    Heb nu ff pauze. Ben wat mails aan het doen via werk. Zo gaan die 2 dagen ook weer snel voorbij, maar heb er nu spijt van. Heb hartstikke last van koppijn en moest net al overgeven. Zou het liefst nu even gaan liggen, maar ja.. moet vanavond ook weer een paar uurtjes zo een dienst doen.

Deel Deze Pagina