Goedemorgen!! Wij zitten in het Zuiden en geen sneeuw gehad gisteren! Op dit moment weer een lekker koud zonnetje. Nou plurkie balen van je ongi zeg! Maar gelukkig ben je het weer snel geworden en kan je ook weer snel verder! Hoop voor je dat het snel weer raak is. Dames wat zou ik toch graag op dit moment jullie slapeloze nachten, krampjes ed over willen nemen!!!! (misschien dat als het eenmaal zo ver is ik hier wel weer van terug kom) Ik ben een lange uitslaper en vind het heerlijk hoor. Maar als ik dan weer de hele ochtend op mijn bed heb gelegen voel ik me ook weer zo nutteloos. Veel mensen zeggen geniet ervan dat je lekker kunt doen en laten wat je wilt en dat je lekker uit kunt slapen. Ik ben alleen nu een beetje uit 'genoten'. Hoeft niet meer, heb ik allemaal gehad! Ik krijg ook vaak van die opmerkingen van: Jij hoeft lekker nergens na te kijken. Dat klopt maar ik wil juist ergens naar hoeven kijken! Vandaag weer een dagje vrij, dus verder met het huis poetsen en daarna zien we wel weer.... Ja Fontana had vorige keer idd. een cyclus van 40 dgn mijn gemiddelde is 34 dgn. Je kan er geen pijl op trekken maar ik wordt er wel onzeker van. Dames, fijne dag!
balen dat je geen pijl kan trekke op je cyclus mama1979. lijkt me heel erg lastig... hier ook al beetje opgeruimd en gestreken en de was draait op volle toeren haha. dalijk even kleintje eten geven en vanmiddag gaan we even naar de markt. brood en vis halen. lekker!
Volgens de banner heb ik vandaag mijn ei maar volgens mijn gevoel heb ik hem afgelopen weekend als gehad. We hebben lekker geklust maar misschien moeten we toch nog maar even door gaan..... Nu zul misschien zeggen ga aan de ovutesten maar we zien dat toch niet zo zitten. Ik vind het 'nog' niks om op 'commando' te klussen. Ik hoop voor jou dat idd. binnen de 2 maanden zwanger wordt nog voor de drukke periode. Zou voor mij ook gunstiger zijn omdat mijn vriend met hetzelfde zit. Bij hem is december erg druk. Je hebt in ieder geval wat testjes op voorraad voor de volgende ronde!
Hoe zijn bij jullie de (aanstaande) vaders warm geworden voor een kindje? Uit zichzelf, of nadat jullie er over zijn begonnen, of.... ? En liet hij vervolgens ook regelmatig merken dat hij er nog steeds mee bezig is/was? Soms denk ik hier wel eens dat ik zodadelijk in m`n eentje een baby zal moeten gaan maken; nadat ik groen licht heb gekregen om met de pil te stoppen heeft hij het er niet meer over gehad. Ik wil ook niet de geobsedeerde freak uithangen, maar ik ben er zeer zeker veel meer mee bezig dan hij. Het liefst zou ik de vlag uithangen en het iedereen vertellen, maar hij niet. Kunnen jullie daar eens iets over zeggen?
mama1979@ lekker doorklussen hoor! er zijn vervelendere dingen toch? haha. ik voel nooit geen ei dus ik weet niet wat dat is. jenny@ wij woonde eerst heel klein. kon echt geen baby bij. maar 1 slaapkamertje. toen zijn we verhuisd en toen wilde man meteen. toen is plurk geboren en wilde hij het liefst toen ze 2 maanden was alweer. maar toen had ik nog zoest van alsjeblief even niet hahaha. maar ben langzaamaan aan het idee weer gaan wennen en nu wil ik ook weer dolgraag. maar kun je het er niet eens 1x gewoon duidelijk met je man over hebben? gewoon 1x een goed geprek van wat hij wil? lijkt mij de beste oplossing!
Oh, maar dat doen we ook wel! Zo erg is het ook niet, hoor hahaha! We weten van elkaar heel goed hoe en wat, ik merk alleen 'niet genoeg' aan hem. Wellicht ligt het gewoon aan mij; verwacht ik te veel. Eerder hadden we het er al over dat wij vrouwen overal baby`s zien: als er een stel jonge ouders langsloopt, zie ik dat direct en zeg er iets over. Hij ziet dat dan niet (genoeg). Is typisch iets voor mannen of is die van mij anders!?
Jenny@ Mijn man was altijd bang en wist eigelijk niet goed wat een kindje met zijn leven zou doen! Hij kon zich moeilijk een voorstelling ervan geven dus hield zich op de achtergrond nadat kaye geboren was werd die super vader! Vaak komen ze echt los als er iets tastbaars is! En 9 maanden geleden gebeurde het hier weer! We kregen te horen dat we een meisje kregen en hup me man hield zich weer op de achtergrond en vond een meisje eng!! Van onze 2 jongens wisten we niet wat het werd en hij wist nu wat die aan de kereltjes had en een meisje is heel anders! Vooral voor later vind die het moeilijk om zijn kleine meid te laten gaan met uitgaan enzo. Pfff heb ff baal dag nu kleine zit de hele dag te huilen en kan even niet plaatsen waarom....gok krampjes maar geen enkele houding helpt aaarh voel me zo machteloos!!!
oooh bedoel je het zo??? nou meid dan kan ik je geruststellen. bijna alle mannen zijn wel zo denk ik. die van mij tenminste wel. zeker bij de eerste. kijk weet je wat het is... vaak wordt het voor hun pas werkelijkheid als de kleine er eenmaal is. hun voelen niks enzo. mijn man vond die schopjes enzo wel leuk maar het zei hem verder weinig. en ik kon ook uren treuzelen over een romper terwijl zoiets had van schiet op een blauwe of ene groene wat maakt het uit. nee denk echt dat dat man eigen is. uitzonderingen daar natuurlijk
Mijn vriend is een aantal jaren ouder dan ik, maar eigenlijk nog een groot kind. Hij was er ook allemaal nog niet zo mee bezig, net als ik. We hielden van reizen, uitgaan en hadden het prima naar ons zin met z'n tweetjes. We hadden het weleens over later als we kinderen zouden hebben. Dat we kinderen wilden stond vast maar we hadden nog de tijd. Mijn vriend is ook echt een kindermens, kan ook erg goed met kinderen overweg. Leuk om te zien hoe hij met kinderen van vrienden omgaat! nov. 2008 hebben we besloten dat ik zou stoppen met de pil. Hij vroeg me waarom slik je hem nog eigenlijk? (had nl. tijdens mijn stopweek altijd vreselijk veel hoofdpijn!). Hij is er verder niet zo veel mee bezig, of laat het niet merken Met de negatieve testen die we in onze handen hebben gehad was er bij hem nog meer teleurstelling als bij mij! Hij praat er niet zo veel maar heeft al verschillende keren geuit dat hij er nu ook echt aan toe is! Daarom ben ik zo blij met ZP, bij mijn vriend hoef ik echt allemaal niet aan te komen met al die verhalen! Mannen zijn nu eenmaal niet zulke praters maar aan kleine dingen merk gewoon dat hij net zo graag wilt als ik! Dus maak je niet druk als je niet alle verhalen bij hem kwijt kunt maar brandt hier maar lekker los! Groetjes!
@ Stef Das dan mooi verrot... Misschien kun je een stukje gaan wandelen met het hele spul? Even de kop los? Hopelijk wordt `t gauw iets beter...
stef@ op jouw arm en dan op haar buikje? vaak was dat hier DE oplossing. mijn man begon het ook pas echt leuk te vinden toen plurk een half jaar was en ze wat ging doen. in het begin was ie veel te bang om haar bijna aan te raken. zo klein en eng zei hij dan. nu hij er mee kan stoeien en vervelen is ie geweldig hahaha
Oke, dat dacht ik al wel, maar ik wil het graag even bevestigd hebben. Ik draai het voor mezelf altijd om: hij ziet overal de nieuwste auto`s rijden en weet precies alles over die auto te vertellen. Ik heb geen idee waar hij het over heeft. Zoiets komt dan wel aardig in de richting, denk ik. Ander voorbeeld: ik ben laatst aan `t BREIEN (jaja!) geslagen. Ik dacht: ik begin vast met een leuk dekentje te maken. Ben nog lang niet klaar, maar ik vind dat leuk. Hij kijkt er naar en zegt verder maar niet zoveel. Een dubbeltje voor je gedachten zeg ik dan wel eens. Dan lacht ie maar even lief en dan is het goed.
oja herkenbaar. ik ben ook aan een dekentje begonnen maar heb er al weken niks aan gedaan. nee hoor meid komt vanzelf goed als er eenmaal een kleine is. hoop dat het snel raak is voor jullie en je zult zien.... je krijgt ene hele andere kerel in huis!
Fijn om die verhalen te horen, hij wordt in mijn ogen alweer wat meer normaal. Nu kan ik 2 conclusies trekken: 1. Het werkt bij alle mannen dus zo. Het zijn watjes! 2. Het werkt alleen zo bij de mannen van de vrouwen hier op ZP. Wij zijn zielig en kunnen thuis ons ei niet kwijt (of juist wel, maar kunnen niet over het ei praten hahahaha) en zoeken onze toevlucht op volslagen wildvreemde vrouwen de net zo geobsedeerd zijn. 8) Natuurlijk alleen cynisch bedoeld! Ik heb even een uurtje over tussen alle bedrijven door (moet zo weer aan het werk tot 21.30 uur), en wil gewoon even lekker ongegeneerd drammen Moet de hele dag nog bloedserieus doen.
En als hij nou echt niet mee wil werken, is dit altijd nog een optie: Man rukt ballen partner af | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Kun je hier lekker mee dreigen: "Na meerdere keren de teelbalzak rond te hebben gedraaid scheidde deze zich af van het lijf van het slachtoffer."
Haha! Doe dit nou maar niet! Dan gaat al dat kostbare zaad verloren, en dat moet je niet hebben, hihi!! Kun je je er beter bij neerleggen dat die mannen maar vreemde wezens zijn! @stef, sterkte met de kleine meid!
Beter nog: Ik heb NU een ei, en je gaat NU liggen!! Anders draai ik je teelbalzak rond tot hij zich van je lijf scheidt. Knappe vent als ie dan zegt: ik wil écht niet meer, morgen weer... En als ie het niet gelooft, zeg je gewoon dat je 'iemand kent'!! Die vent die het gedaan heeft (nu.nl), is gewoon briljant. Tja, je moet ze een beetje onder controle houden he. Luisteren moeten ze. Euh, is er iemand wiens vent deze site wel eens leest? Straks mag je er niet meer op omdat je op ideeën wordt gebracht
soooo fff de was ophangen en jenny is veranderd in een wraakzuchtig gefrustreerde vrouw hahahahahaha. nee hoor meid. doe maar even lekker gek voordat je dalijk weer aan de slag mag hahahaha