ik snap je mams qua school maar waarom andere flat en vriend= als jij toch gelukkig met hem bent moet ze dat accepteren en als je in deze woning een kindje goed kan verzorgen en de 1e 2-3-4 jaar kan laten opgroeien moet je het doen!jij moet je goed voelen! en snap dat je mams oordeel belangrijk is maar het is JULLIE kind!!
Ja daarom. Het zal uiteindelijk wel allemaal goed komen. Het zal misschien even schrikken zijn voor haar.
Hoi dames! Nou dag 40 inmiddels!!!! De dag van mijn langste cyclus is aangebroken:x. Moest vandaag vroeg werken dus kon vannochtend niet testen. Ik trok het niet meer. Ben misselijk, hartstikke moe en heb supergevoelige borsten. Ook ben ik vandaag al misschien al 10 keer wezen plassen. Ik hield het niet meer en heb zojuist zo'n etos test gedaan. Afentoe beeldde ik me in dat ik een tweede streepje zag maar dit was toch echt niet zo, baal baal. Dus waarschijnlijk weer negatief. Wat zal ik doen? Heb ik misschien vandaag teveel geplast en morgen nogmaals proberen, of nog een paar dagen wachten?? Of zal ik de moed voor deze ronde maar weer opgeven en wachten op mijn ongi? Het zit me niet mee denk ik. @Dani Beterschap! @Eclipse, wat zonde dat je moeder niet achter je staat, balen zeg! @all Bedankt allemaal in ieder geval voor jullie steun en voor het duimen!! Vreselijk trouwens die huishoudbeurs, ben ik ook 1 keer geweest maar noooooit meer. Wat zijn er toch veel erge mensen in de wereld. Groetjes van een onzekere mama!
klinkt toch echt als kwalen, ik hoop zo dat die ongi weg blijft! ik zal blijven duimen, probeer toch die kruidvat nog ff.. en als je al 10x naar wc was geweest ist misschien toch handiger om de ochtendurine te nemen... ik blijf duimen! succes. eclipse: hmm vreemd, hoezo een andere vriend. nou ja moeders, de mijne had ook een nare reactie maar ze is gelukkig bijgetrokken. eerst maar een goede echo...morgen toch? over overmorgen.. hmm zet t in je handtekening bij je banner, kan ik t ook onthouden hahahaa
Ja ik probeer morgen die andere Etos nog even met ochtendurine en daarna rij ik maar naar de Kruitvat. Thanks!
@ mama: Al 5 dagen over tijd! Kwalen klinken me toch heel erg bekend in de oren! Ik zou het morgen ook eens met ochtendurine proberen en anders die van de Kruidvat. Die zijn toch wat gevoeliger. Dat met mn moeder baal ik ook wel van. Misschien valt het uiteindelijk wel allemaal als ik het vertel. Met de Huishoudbeurs krijg je idd afentoe plaatsvervangende schaamte van sommige mensen. Maar ik vond het verder opzich wel leuk en gezellig die 2 dagen. @ fontana: Denk ook wel dat ze nog bijtrekt. Heb overmorgen de echo. Hoop ook dat alles goed is. Gelukkig heb ik morgen ook veel te doen dus gaat die dag ook weer snel om. Had vandaag nog even voor de zekerheid met de verloskundige gebeld. Moet toch voor de zekerheid woensdag om 10 uur uitplassen en daarna 2 glazen water drinken. Ze gaat dan eerst uitwendig kijken en als dat niet lukt, moet ik daar weer plassen en wordt het een inwendige .
Tja morgen krijgen jullie weer een update.... En wie weet komen de duivels wel op bezoek vannacht Was de vorige lange ronde van 40 ook 's nachts ongi geworden. Hoop voor je eclipse dat het allemaal meevalt met je moeder, misschien draait ze idd wel bij als ze het goede nieuws hoort. Wanneer ga je het vertellen? Succes morgen, hou je ons op de hoogte? En ja de huishoudbeurs, de 9 maandenbeurs spreekt me dan weer wel aan. Ik vond het nu alleen nog een beetje vroeg om te gaan Ik zou ook niet weten wie ik mee had moeten nemen..... Ik hoop volgend jaar te kunnen gaan. En nog meer dat het dan al niet meer nodig is......... Oeps ik moet weer plassen, ik blijf echt lopen. Maar ja misschien zit het allemaal wel tussen mijn oren. Wordt vervolgd.....
Goedemorgen Dames, Wat is het rustig hier!!! Hoe gaat het allemaal met jullie? Ik heb vanochtend weer getest met ochtendurine, weer negatief:x En de ongi is nog nergens te bekennen. Ik voel me misselijk en moe heb tot 11 uur op mijn bed gelegen. Was er om half 10 even uit geweest om te testen. Maar hier werd ik zo depri van dat ik maar weer terug ben gegaan! Ik weet het niet meer... pfff... afwachten dan weer, maar waarop? Waarom word ik niet gewoon ongi dat weet ik waar ik aan toe ben!
@mama1979: jeutje watq balen zeg! Hoop voor je dat er snel een posi test komt meis! @Eclipse: jee zeg! Wat een rare reactie van je ma zeg! Nouja, over school snap ik nog wel al blijft dat nog steeds jou/jullie keuze.. En je vriend inruilen, hihi ik had mijn moeder waarschijnlijk hard uitgelachen haha.. Ach, ik neem aan dat jullie kindje (s) alle liefde zullen krijgen die ze nodig zijn.. @hier: jeuj! Ziek! errug handig met zon kleintje in huis manlief is gelukkig op tijd thuis en de rest van de week vrij (op donderdagmiddag na) dus dat komt mooi uit haha.. zit al de hele ochtend dvdtjes te kijken
Dank je roeltje, ik weet het ff niet meer. Als ik zwanger zou zijn, had ik toch positief moeten testen? En waarom komt die ongi nou niet? Jij heel veel beterschap en laat je lekker verzorgen door je man hè!
@ mama: Hmpf.. nog steeds geen posi test? Wat raar zeg . Is er echt geen Kruidvat in de buurt? Ik krijg morgen de echo en daarna wil ik het vertellen. Weet nog niet wanneer, omdat ik woensdag en donderdag moet werken. Met de negenmaandenbeurs kun je dan idd maar beter wachten tot volgende maand. Ik vond het voor mezelf, met bepaalde dingen, al te vroeg. @ Roeltje: Ach ja, ik probeer me er idd niet te veel van aan te trekken. Wie weet valt het naderhand wel allemaal mee. Beterschap! Mijn contract wordt trouwens omgezet naar een voor onbepaalde tijd . Dus heb ik toch altijd die bijbaan achter de hand. Fijn omdat dit vanuit huis is! Vandaag was ik ook gebeld door een andere woningstichting. Ik kan een flat kijken hier dichtbij het centrum. Donderdag kan ik op intake komen. Heb wel ineens allerlei papieren nodig die ik mee moet nemen :S. Eens zien of het wat is. Nu maar hopen dat morgen ook zoveel goed nieuws brengt!
Gefeliciteerd Eclipse met je vaste contract. Hoef je je daar al geen zorgen meer over te maken! Ik ga duimen voor je dat je eindelijk een leuk huisje kunt vinden! En ja er is wel een kruitvat in de stad, dus ik denk dat ik er vanmiddag of morgenochtend maar even heen ga Ik ben alleen zo bang dat ik valse hoop heb en dat mijn ongi gaat komen, waar blijft ie nou? Dan kan ik tenminste verder!!
@ Roeltje: Ja, ik wil eigenlijk iets groter gaan wonen. @ mama: Dank je . Ik vind het ook best raar met die cyclus van jou. Het is je langste tot nu toe he? Zal voor je duimen dat het toch een posi test wordt met de Kruidvat.
goedenmiddag dames @roeltje beterschap en laat je lekker door je mannetje verwennen @eclipse gefeliciteerd met je onbepaalde tijds contract (waar werk je al ik vragen mag) En succes met flatje!! is die groter/beter dan wara jullie nu wonen? en heel veel succes morgen met je mams maar zal allemaal wel mee vallen (hoop ik) @mama ik zou idd een kruidvat test doen en anders even afwachtten en een bloedtest bij de huisarts laten doen (is vaak sneller duidelijk) en anders kan je door eventuele stress een langere cyclus hebben @all ik ben vandaag naar school geweest en was echt zo fijn om weer daar te zijn. alleen jammer dat het een aanslag is qua gevoel. bene cht kapot en moet nog huiswerk maken! ook brief gekregen van het zieknhuis en ben helemaal sprakeloos ik word 26 maart geopereerd krijg eindleijk mijn maagband!!! was nog helemaal niks zeker ben echt zo happy!!!!! maar aan de ene kant ook weer beetje bang! ga zo hw maken, koken en vanaaf komen mijn ouders op bezoek! wens iedereen een fijne avond!
even tussendoor: bij huisarts geweest i.v.m. pijnlijke rechterborst, en jawel hoor, beginnende borstontsteking geef geen eens borstvoeding maar goed, het kan natuurlijk altijd.. vandaag en morgenvroeg temperaturen, bij verhoging een kuurtje ophalen.. duik de bank weer op hoop dat manlief een beetje op tijd thuis is.. mag hij koken haha...
ah pijnlijk lijkt me dat! hoe kun je dat nu krijgen :S beterschap En laat je manlief maar lekker koken! geniet van je dvdtje
Mama1979@ balen joy dat je nu nog niks weet! Als je dan toch niet zwanger bent laat die ongi dan ook maar komen want dit is natuurlijk ook niks!! Maar zal toch voor je duimen dat je wel zwanger bent. Dani@ Moet je morgen ook werken of mag je wel bijkomen van je eerste drukke dagje? Maagband spannend! Me moeder heeft hem vorige jaar laten plaatsen en is al 30 kilo kwijt. Tis een hele stap maar als het werkt zeker de moeite waard. Roeltje@ Oei ziekjes en beginnende borstonsteking au dat lijkt me pijnlijk! De buikgriep heerst echt vreselijk hopelijk ben je er snel vanaf. Stefmannetje is nog steeds niet lekker al vanaf vrijdag bezig Ecpilse@ Feli met je onbepaalde tijd! Heb je daar toch weer iets meer zekerheid in. Nu nog ander huisje en alles is naar wens Hier gaat het wel lekker geen ruzie meer gehad! Ben wel blij. Ging net naar de wc allemaal rood bloed in de wc! Ik kijken in de spiegel kwam het uit me anus dus was wel bang dat ik weer een bloeding had. Huisarts gebelt maar waarschijnlijk een scheurtje in het weefsel. Want bloeding van binnen uit moet donker rood zijn dus gelukkig viel het mee maar schrok wel!!
@ dani: Dank je wel . Flat is qua ruimte en slaapkamers wat uitgebreider. Ook is het wel fijn dat je zo met 10 stappen in het centrum en bij de Plus bent. Ik werk als moderator bij een kinderchatsite. Heel erg leuk om te doen! Kan me wel voorstellen dat het weer vermoeiend was om naar school te gaan. Maar is toch wel weer leuk he die afleiding? Fijn dat je al zo snel in aanmerking kan komen voor een buikband! @ Roeltje: Ai, vervelend! Was je man nog op tijd thuis om te kijken ? @ stef: Die zekerheid is idd wel fijn! Fijn dat je geen ruzie meer hebt gehad met je mannetje. Poeh, kan me wel voorstellen dat je geschrokken bent. Nou meiden.. ik krijg toch al behoorlijk de zenuwen voor morgen. Ik hoop maar dat het allemaal goed is. Ik denk dat ik vrijdag pas de tijd heb om het mijn ouders te vertellen. Alle andere dagen moet ik 's avonds werken en mn vader is natuurlijk pas 's avonds thuis van werk. Zou ik morgen ook kunnen bellen om het toch al te vertellen of is dat laf?
Halloooooo allemaal!! Soooh, wat een achterstallig leeswerk!! Wat is er alweer veel gebeurd! Het is te veel om op te reageren, dus ik haak gewoon weer in. Uitkomst vakantie: het was heerlijk, mooi weer, goed eten, geen gekke dingen, goed uitgerust, maar ook erg hard gewerkt. Ik zal niet vertellen hoeveel klussen er uitgevoerd zijn @ mama; zou je niet gewoon eens langs je huisarts gaan? Je maakt jezelf helemaal gestoord op deze manier. Kruidvat of geen Kruidvat, je bent overtijd en test je te pletter. Er is geen test die dat dan als negatief zou aflezen als het positief zou moeten zijn. Wél als je te vroeg zou testen, maar je bent eigenlijk niet te vroeg. Snap je wat ik bedoel? Ik ga aanstaande zondag mijn allereerste test van mijn leven doen. Ik ben dan 3 dagen te vroeg. Of is dat niet handig?? Nou, fijn dat ik er weer ben en met al jullie verhalen mee kan lezen!