@ stef: Mn ouders heb ik ook iets wakker geschud. Riep eerst namelijk dat ik absoluut geen kinderen wilde . Nu begin ik meer dingen over de baby van die vriendin te vertellen en dat ik toch leuk vindt. Maar ja, ouders hebben altijd gelijk weer commentaar dat je beter kan wachten etc etc..
@ mama1979: Dat is dan inderdaad toch weer een keuze die je moet maken. Je hebt door dat reizen ook weer leuke ervaringen gehad.. is toch altijd iets wat je aan je kind mee kan geven. Wel knap inderdaad hoor stef met die leeftijd van jou en je vriend. Lijkt me ook echt lachen om die blikken van die mensen te zien .
Ik denk dat een groot deel ook wel tussen de oren zit, wat we willen zo graag hè! En 2 jaar samen, zo kort is dat toch niet? Als je voelt dat het goed zit, is het goed toch? Je voelt het zelf het beste! Hoorde laatst een verhaal van mensen die 15 jaar samen waren en vanwege de kinderwens van de vrouw en niet van de man uit elkaar waren. Nou daar sta je dan als je al richting half de 30 gaat!
Ik denk het ook wel inderdaad. Ieder pijntje en steekje wordt nu onder het hokje "zwanger worden" gezet. En inderdaad ik ben nog liever vandaag dan morgen zwanger . Ja daarom.. voor ons voelt het goed. Maar vaker lees je op dit soort forums opmerkingen van anderen dat je jezelf afvraagt of jij nu zo "raar" bent . Precies met wat je met dat verhaal zegt. Daar sta je dan met je kinderwens.. Dan moet je als vrouw ook maar hopen dat je gelijk een man tegenkomt die dezelfde wens heeft en dat op korte termijn wil.
Ik ben met mijn dertig wel een 'oudje' onder ons. Zo voel ik me niet hoor! Het is ook allemaal zo snel gegaan de afgelopen jaren, en we hadden het zo leuk met z'n tweetjes dat een kindje daar nog niet bij hoefde. Als eerder was gekomen was het van harte welkom geweest! Die 30 was een beetje een mijlpaal, en de biologische klok is nu heel hard aan het slaan ipv tikken! Over het anoniem zijn: Ik denk dat als je eenmaal zwanger bent of al kids hebt, het 'minder anoniem'wordt. Die kinderwens en zwanger worden of zwanger in de eerste periode zijn is nu nog 'geheim'. Maar als ik denk ik, de 3 maanden voorbij ben zal ik het in mijn omgeving ook over ZP gaan hebben denk ik. Maar nu blijft het iets voor mijzelf
@ mama1979: Trouwens wat jij nog zegt over die babywinkels.. ik doe dat via internet. Alvast kijken voor babykamers, kleertjes en voor zwangerschapskleding . In de winkel vind ik altijd die rompertjes en mutsjes bij de Hema zo schattig.
wat een geklep hier weer zeg... hahaha 9 maandenbeurs ben ik ook nog nooit geweest. ik was net bevallen toen het was vorig jaar. heb op zich wel zin om eens een keer te gaan meteen met de huishoudbeurs. maar weet niet met wie. niet met mn ma want die moet als ik ga op kleine plurk passen haha. en mijn vriendinnen zijn helemaal nog niet met kinderen bezig of wonen ver weg. ene leeftijd maakt geen bal uit hoor! als jullie er aan toe zijn dan is het toch goed. al vind ik wel dat er een grens is. kijk 60 vind ik niet meer echt normaal om zwanger te raken hahaha ( ala patricia paai die dat pas zei niet uit te sluiten) bij ons weet trouwens ook niemand dat wij voor een 2de bezig zijn. alleen 1 hele goeie vriend van mij. maar dat weet mijn man niet omdat hij hem weer niet zo mag.... snappen jullie het nog? hahaha. nee die jongen is een tijd terug ( echt 2 jaar geleden ofzo) heel erg verliefd op mij geweest ( niet wederijds overigens haha) en daarom blijft het gevoelig bij manlief hahaha. kom niet aan zijn vrouwtje ( alleen als het hem uitkomt dan he?) maar ik kan tegen die vriend dus alles zeggen. vertelt nooit iets door en wilde het toch tegen iemand kwijt.... wij zijn weer terug van de markt. men was berekoud. en moest lang wachten bij de vis want daar is het altijd zoooo druk. hele dorp eet hier volgens mij vis op donderdag. oja een leeftijd: ik ben 25 en mijn man is..............prrrrrr roffel roffel daar komt ie.............. 36. oeh wat een ouwe zak al he? hahaha nou kwa gedrag lijkt ie wel 3 soms maar ja
Het is maar net hoe jong je je voelt . Kan me voorstellen dat het met die reizen allemaal snel gegaan is. Is ook zo raar dat al vanaf je 30e die biologische klok aan het rennen slaat.. dat mag ook wel eens wat moderniseren haha. Dat heb ik ook precies met dat anoniem zijn. Mn vriend heeft het bijv. wel al verteld aan zn moeder. Die kreeg geloof ik bijna een hartaanval en heeft bijna alles geprobeerd om ons van het idee af te krijgen. Stel je voor dat je nog meer van dat soort mensen om je heen hebt of van die mensen met teveel goed bedoelde adviezen . Na 3 maanden zal bij mij ook iedereen het weten!
@ plurkie: Volgens mij moeten we van de 9 maanden beurs een meeting maken haha . 60 is inderdaad niet normaal qua leeftijd. Misschien dat je zelf nog de kriebels hebt, maar ik vind het dan gewoon oneerlijk voor je kind. Wel fijn dat je het kwijt kan aan een vriend.. Alleen jammer dat je man hem niet zo mag, maar ik denk dat alle andere mannen dat in die situatie ook zo voelen . Dan heb je inderdaad een leeftijdsverschil met je man, maar ach wat maakt het.. leeftijd is maar een getal. Met mn vriend vraag ik me ook wel eens af hoe oud hij is.. vooral als hij met zn Xbox bezig is . En gezellig vind ik het hier ook
Dames ga jullie nu echt verlaten zet me pc maar uit anders komt er nooit wat uit mijn handen! Was weer gezellig! Misschien straks weer... Waarschijnlijk gaat mijn hand weer naar de aan-knop van de pc Doei!!!
ja snap me man heel goed hoor dat ie hem niet mag. soms is het ook best een eikel( die vriend dan he?) ik bedoel ik zou het nog geen dag met hem uithouden want hij is super eigenwijs en soms zwaar irri maar op de een of andere manier hebbe we een vriendschap waar je u tegen zegt. kan met hem ook over alles praten van het weer tot aan ""eieren"" toe hahaa. en verder is ie totaal mn typ niet. maar goed is niet boeiend verder.
Heb me man vorige week x box kado gedaan haha je moest zijn ogen zien net een kleine kleuter!! Haha geweldig heb hem de hele avond niet gehoord en maar kusjes geven. Heb voor de kerst kaartjes voor mary poppens gekregen en dan gaat die zeggen tss kom ik aan met die goedkope kaartjes hehe zegt die dan. Maar inmiddels ben ik in de avond uurtjes ook een klein kind geworden haha want ik zit ook elke avond te spelen. Hier is het in de avond net een oorlogs gebied
mama1979@ heb ik ook altijd, maar ga dan toch altijd nog even verder forummen. en dat je dingen vergeet ligt aan de hormoontjes hoor haha, toch dat ei misschien vandaag?
is toch super leuk. kaartjes voor mp? en het gata om het gebaar, niet om het bedrag toch? heir geen xbox maar wel een psp 2. in het begin veel mee gedaan maar tegenwoordig stata ie te verstoffen in dekast. helemaal geen tijd voor eigenlijk.
Zoiets is wel bijzonder en moet je zeker zo houden. Zelf heb ik helaas niet dat soort vrienden/vriendinnen en dat mis je soms wel. Ik heb 1 vriendin die woont in tilburg maar te ver weg eigelijk om goed contract te houden dus af en toe op msn soms elke dag en soms 1x in de 2 weken. ohh heb een nummer gehoord van Kane en ben verkocht YouTube - Kane - No Surrender