Leuk . Zulke vriendschappen heb je tegenwoordig inderdaad niet vaak meer. Het is dan inderdaad iets om te koesteren als je zo'n vriendschap hebt.
Tsja wat staat er hier eigelijk niet??? Een ps2 en Wii en dan xbox erbij ps2 staat ook in de kast te verstoffen hoor! Wii wordt wel veel gebruikt helemaal met dat balance board erbij leuk ding! Ja ik vind sommige musicals echt wel leuk! Dus ga lekker met mams erheen en geld bedrag boeit mijn ook nooit hem blijkbaar toch wel op zo moment. Ja ik ga gehaktballen in de pan doen de rest heb ik al voorbereid dus dat scheelt weer!
Wii lijkt me ook hartstikke leuk. Ben alleen snel uitgekeken op dat soort dingen, vandaar dat ik zelf geen consoles meer aanschaf.. Mannen letten met cadeaus inderdaad vaker op geld dan op het gebaar.. zal wel een of ander instinct-achtig iets zijn wat erin blijft zitten. Hm.. ik heb het niet zo op Kane, maar ik ben dan ook van het iets ruigere werk..
hmmm lekker gehaktballe. vind dat zo lekker en we eten het eigenlijk heel weinig. slaat ook nergens op en ga er eens verandering inbrengen. ooh plurk is hier een schildpad aan het vermoorden. er wordt toch hard op de kop van dat beest geslagen. hahaa en dat ding blijft maar zijn liedje zingen. en ''woep woep"" zeggen
ik hou eigenlijk wel van alle soorten muziek behalve dan van die nederlandse b en c en d artiesten die als paddstoelen uit de grond schieten. maar veder varieert het hier van beyonce tot aan mettalica, rolling stones en the doors tot bon jovi en top 40 en weer terug. al moet ik zeggen dat ik toch wel het meest hou van muziek van vroeger, jaren 60 70 en 80.
Hier precies zo! Als ik jou weer over plurk hoor lig ik weer in een deuk gekke varken van sesamstraat hehe! Leuk he hoe kinderen zo lekker kunnen ''spelen'' Nou papa belt net hij heeft vandaag nieuwjaarsreseptie grrrr dus reken maar niet op mijn met eten tsja moet ik daar nu op zeggen.......dat ik 2 gehaktballen heb hahahaa
Gehaktballen zijn inderdaad lekker . Meestal kom ik niet verder dan eens een van de friture te pakken haha. Aaww.. die arme schildpad . En dan ook nog maar blijven zingen.. het arme ding durft natuurlijk niets anders meer.. Ja, daar hou ik inderdaad ook niet zo van. Muziek uit de "vroegere" jaren vind ik ook wel leuk eens zo afentoe te luisteren. Ik ga me trouwens eens klaar maken voor vertrek door de sneeuw met mn auto. Het straatje hier is niet zo geweldig gestrooid, dus zal wel een gladde ijsbaan zijn nu. Lekker genieten van de kookkunsten van mams . Ik ben er vanavond weer even!
nog beter 2 gehakt ballen!!! idd plurk komt van sesamstraat. maar dat best heet volgens mij PUrk. maar plurk of purk maak verder niet uit. ze is net zo ondeugend als dat varken in sesamstraat. het is een meisje maar ik vrees dat ik die over een tijd geregeld uit bomen kan halen en die regelmatig met kapotte broeken en schrammen thuis komt. net zo''n kwa jongen
Komt me zoontjje net naar me toe de hele tijd zeggen naatje naatje naatje. Snapte er niks van dus ik alles opnoemen en ineens zegt ik banaan? heffig ja knippen haha geweldig zo puzzelen met je kind! hij is weer zo fase voorbij begint beetje kattekwaad uit te halen en eindelijk beetje praten of teminste proberen normaal was het alleen wijzen!
eet smakelijk eclips. mama''s eten is altijd lekker en kijk goed uit want het is soms spekglad op die aangevroren sneeuw wegen!
shit ben er ook even mee weg. ik doe net het licht aan en stoot een windlicht van de vensterbank met grond erin enzo. leuk niet dus.pfffffffffffffffffffff allemaal glas en grond. bah!
jeetje jeetje, woww ik heb wel iets van 8 pagina's bij moeten lezen..waren jullie allemaal vrij ofzo vandaag. Ben de hele dag op pad geweest op een speciale school omdat ik daar mijn opdracht ga doen. ( voor school) tja, kan wel even nog reageren op jenny haar vraag over hoe mannen zijn tijdens/na de zwangerschap. Mijn vriend heeft alles meegedaan, elke keer mee naar de vk en pufklas heeft ie gedaan. en toen de kleine vent er was doet ie ook alles mee. Hij doet zelfs het huishouden, beter dan ik, en dat vindt ie nog leuk ook. Handig!! T komt ook omdat zijn x-box overleden is..he wat jammer nou, nu wil ie het ding laten maken. volgens mij kun je beter een nieuwe kopen. Dus jullie zijn bijna allemaal in de 20, netjes! ik wilde ook graag "jong" kinderen krijgen, en dan bedoel ik 21 jaar ongeveer. Maar ja, ik wilde ook studeren enz. Dus keuzes maken en ik ben nu 28, maar ik voel me 22 hoor hahaha. Ik zal ff naar mijn kleine vent, volgens mij zit ie in een sprongetje ofzo. hij is echt zoooo vervelend, niet willen slapen en niet alleen willen spelen. bah.
Jeetje meiden wat kunnen jullie beppen zeg!! Hhahahah.. Bij de verloskundige was alles weer prima! Altijd weer een opluchting! Ben vandaag bij de ikea geweest hebben ze best leuke dingen voor kleintjes.. Stoere slaapzak gekocht en slabbetjes en wat speelgoed kost echt allemaal geen drol.. Jullie hebben het over de wii ik vind het echt verschrikkelijk, manlief vind het helemaal geweldig we hebben er thuis een speelt ie niet zo vaak op maar als we bij mijn ouders zijn samen met mijn broer tjeetje echt niet normaal!! Echt een verslaafde hahahha.... Vanavond nieuwjaars receptie op mijn werk verschrikkelijk! ( ben je een week vrij moet je als nog) morgen moet mijn mannetje afstuderen echt spannend joh, hij hoort ook gelijk de uitslag ben zo benieuwd!
nou het windlicht is opgeruimd. ga hem zo even in de kliko mikken maar. en ga jullie nu echt verlaten want plurk heeft hier besloten het niet meer leuk te vinden dat mama achter de pc zit en wordt vervelend. lees huilen , jengelen en gillen. tot straks
Zo dan, ook even een dag niet meegelezen hier en jullie racen er doorheen zeg haha. Jenny ik heb echt in een deuk gelegen om je gewoon! Plurkie powerrrr jammer zeg, kan je wel een hand schudden want ben ook ongi geworden vandaag maar haha ik hoef er niet op te wachten want ben alleenstaand. Soms erg jammer hoor, het kriebelt van alle kanten. Vandaag hele dag lekker thuis geweest met dochter en lekker gespeeld, gezongen, gekkies gedaan. Vind dat zo heerlijk soms he om een dag thuis te blijven. Zong vanmiddag klap eens in de voetjes toen dochter op de commode lag en zingt ze erachteraan, bij bij bij. Ik ben zo trots op der! Net 15 maanden is ze. Nu ligt ze heerlijk in dromenland maar denk ook dat er een buikgriepje aankomt, ze heeft vanavond een beetje gespuugd en ik had zondagnacht flinke buikgriep, hele nacht overgegeven toen dus zal der waarschijnlijk aangestoken hebben. Maand geleden begon dochter met een buikgriep en paar dagen later had ik het.
Hoi dames, Wat een gezelligheid hier! Kon het niet laten toch weer even te komen gluren Maar ik moet zo even naar een vergadering maar misschien dat ik straks nog even kom kijken, Ligt er aan hoe laat het wordt Ben geloof ik echt verslaafd! Of zijn het echt de hormoontjes, zou ik dan toch mijn ei vandaag hebben plurkie? Nou hoop het niet want als de ongi dan komt gaat het weer zo lang duren, pfff... En heb je de scherven allemaal opgeruimd plurkie? Scherven brengen geluk, laat ze ons allemaal veel geluk brengen @fontana heeft je ventje niet gewoon een winterdipje? sterkte ermee! Bij mij staat er al een 3 voor maar zo voel ik me aboluut niet hoor! Ik zei altijd voor mijn 30 wil ik kinderen Maar ja helaas is dat niet helemaal gelukt Ging een beetje sneller dan ik dacht.... @futermama, succes met je receptie en ook veel succes voor je man morgen, ik zal duimen! Nog ff iets tussen door. Ik heb een jurkje wat ik vorig jaar gekocht heb. gewoon normaal jurkje maar redelijk wijd vallend. Nou had een vriendin tijdens haar zwangerschap een jurkje wat er heel veel op lijkt aan. Heb het jurkje ook niet meer aan gehad want had het idee dat ik er ook zwanger in leek Kom ik daarstraks in de supermarkt een bekende tegen die ik al een jaar of zo ook niet meer gezien heb. Is ze ook zwanger en nog maar een aantal weken te gaan! Heeft ze hetzelfde jurkje als ik heb aan! Vreselijk toch. Nu doe ik hem echt niet meer aan! Maar ja een voordeel: heb alvast 1 kledingstuk in de kast hangen voor wanneer ik zwanger ben! Fijne avond allemaal, klets lekker verder en misschien tot straks!
missmom@ ook gefeli met de ongi haha. bah altijd blij als da weer weg is. ob kan honderd reclames maken dat het zo comfortabel kan zijn, ik heb liever geen kurk erin haha leuk is dat he als je kleintje ineens weer wat nieuws doet. hier gaat ze nu af en toe dansen als ze muziek hoort. nou ja heen en weer bewegen met dr kontje haha vervelend als ze ziek zijn. plurk is hier al weken verkouden en komt er niet vanaf. beterschap met je kleintje!!
Raketten gaan der hier niet meer in nadat ik bevallen ben, vind ze verschrikkelijk gewoon. Bij uitzondering wil ik er nog weleens 1 in lanceren maar vind het niets meer. Voorheen kon ik niet zonder. Maar voelde me vandaag echt weer zo'n 13 jarige. je gaat er gewoon naar lopen haha. Hier heeft dochterlief vanaf zondag een droge neus en ik zit er gewoon op te wachten tot ze weer een loopneus gaat krijgen maar iedere dag ben ik blij met haar droge neusje. Ze is altijd maar verkouden. Vervelend he voor die kleintjes, dat gehannes ook met doekjes en spraytjes hele tijd. Ook beterschap voor jouw kleintje!
Grrr nou ga ff ego doen had namelijk net een heel verhaal getypt naar iedereen zegt me laptop ineens internet explorer reageert niet!! Weg vehaal! Dus heb ff geen zin om alles over te doen Hier ligt eindelijk alles op bed en mama is moe!! Heb net via markplaats weer leuke kleertje gekocht voor Viënn van maatje 62 t/m 104 snap het ook niet maar ziet er super leuk uit!! Ik blijf kopen voor dat kind haha erg joy meiden. Ga zo lekker gtst kijken en daarna met manlief lekker game!
hier ligt plurk ook op bed en hopen dat ze weer net als voorgaande nachten weer door wil slapen. ben nu mn eitje aan het bakken. mama1979@ heb gelachen om je jurkjes verhaal. wat stom toevallig allemaal zeg haha de scherven zijn opgeruimd en liggen in de container. bah wat een troep was het. maar als het idd geluk mag brengen voor ons allemaal heb ik het er heel graag voor over gehad!!