wie verwacht ook een drieling?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vrolijke Jetje, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

23 jul 2008
    219
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Als ik goed gekeken heb, bestaat dit topic nog niet mbt zwangerschap van een drieling.

Toen ik 5,5 wk zwanger was, kreeg ik een echo waarop 2 vruchtzakjes te zien waren. De echo erna bij 7 weken en 5 dagen liet zien dat één van de 2 vruchtjes gedeeld was en werd duidelijk dat ik in verwachting ben van een drieling!

We zijn zwanger geworden middels de 4e vruchtbaarheidsbehandeling (ICSI) en zijn dus enorm dankbaar dat het gelukt is om zwanger te worden. Maar eerlijk is eerlijk: een drieling is wel een beetje veel! We gaan er vast wat moois van maken, maar het is ook wel een beetje chaos in mijn hoofd.

Ik dacht: misschien is er iemand met een gelijke ervaring, zodat we wellicht dingen kunnen delen?

Groetjes,
    Jetje

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Jetje, hier is nummer drie wel op komst, maar de andere 2 zijn er al. Kan dus niet met je meepraten maar las je berichtje. Wel heftig inderdaad zegt! Ookal zijn ze natuurlijk meer dan gewenst! Gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat er snel een aantal dames zich hierbij aansluiten om lief en leed mee te delen! Succes en geniet ervan! :)

3. Brunette

Brunette Bekend lid

22 aug 2008
    690
    277
    63
    Vrouw
    Veluwezoom
  4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768