Ze vertelden dat mannetjes die bij Endemol werken een grapje hadden gemaakt en dat dat grapje per ongeluk in de uitzending gekomen was. Endemol hadden hun excuus aangeboden maar er zouden geen koppen rollen. RTL was boos en Nicolette zelf wilde geen reactie geven. Vandaag was de herhaling zonder instand boobjob
Heb net het stukje bij boulevard gezien, wel erg genant hoor. Hoe die albert verlinde het ook noemt; "In de herhaling zat het borstspringen er niet in" moest er wel om lachen.
Boobjob Nicolette van Dam blijkt kantoorhumor Endemol De onderste steen is boven in de zaak boobjob Nicolette van Dam. Het blijkt dat twee editors bij Endemol een grapje naar elkaar uithaalden bij het wisselen van de dienst, meldt RTL Boulevard. Het was de bedoeling dat gevalletje kantoorhumor binnenskamers te houden, maar de beelden bereikten gisteren onbedoeld toch RTL 4. Daarin was te zien hoe de borsten van Nicolette van Dam in luttele seconden een cupmaat groter en kleiner werden. RTL is boos op Endemol, die de dure montage-uren blijkbaar benutten voor wat geklooi met borsten. Endemol biedt excuses aan maar naar verluidt vallen er geen ontslagen. Extra ontslagen in dit geval, want bij Endemol moeten er nog flink wat mensen uit. Nicolette van Dam onthoudt zich vandaag van commentaar, maar zegt bij monde van Albert Verlinde dat editors wat respectvoller om zouden moeten gaan met andermans materiaal.
Kreeg van de week idd een stukje woonwens te zien. En ik zei nog tegen mijn vriend van ik vind zo een plakkerig neppig vreselijk mens. haha kan er niets aan doen maar ze heeft gewoon iets engs over zich heen
Whahahaha echt goed! Ik vind vooral apart hoe eerst die ene tiet lek lijkt te zijn! whahahaha Moet zeggen, als ze dan zo groot lijken ineens.. t heeft wel wat he? je ziet er verder niks van als ze niet zo geplopt hadden.. Hmmmmzz... idee voor de homevideo's?
mijn man vindt die pukkel op haar neus zo irritant ik dacht toch echt dat hij haar een mooie vrouw zou vinden maar die pukkel verpest veel zegt ie.
Pukkel?! Hmm vind dr zo irritant dat ik zo niet naar dr probeer te kijken dat ik nog nooit n pukkel gezien had
Hahahaha heel grappig gedaan! En zie die jongen (Marc heet hij geloof ik) naar haar kijken dan!! Je zou haast denken dat het echt gebeurt als je zijn gezicht ziet hihi