appingedam - Een 46-jarige man uit Krewerd belandde woensdagmiddag op de Kloosterweg in Appingedam met de auto in de sloot. Zijn voertuig kwam op de zijkant terecht. Toen agenten ter plaatse kwamen, bleek de onfortuinlijke bestuurder nog in de auto te zitten. Hij was blijven zitten, zo verklaarde hij tegenover de politie, omdat het buiten koud was. hahahahahaha, ja duhhhh
Dat is bij mij in de buurt! Jeetje wat een domme actie...wat nou als de auto was volgelopen met water?
Ze wisten waarschijnlijk dat dat zou gaan gebeuren en hebben er een verwarmingselement in gedaan zodat het water wat kon opwarmen Hahaha hoe stom kun je zijn
HAha sorry, mijn fantasie gaat ff op de loop. * zie een paar mensen staan, met verwarmingselementen, kom hier gooien we ze erin, hier gaat straks een auto te water*
Haha, en zie je dan die man zitten in zijn auto? Zit nog even rustig wat smsjes te versturen en een krantje te lezen totdat ie gered wordt... Misschien heeft ie zelfs wel badschuim in z'n auto gedaan.
Wie zegt dat er water in de sloot zat? en al zat er water in dan is het vaak erg ondiep.. en als het er om heen ook nog eens onbewoond is dan is het vast en zeker "warmer" in de auto dan buiten staan maar goed grappig klinkt het wel
@ Nala, ja dat zie ik zo voor me idd... Maar moet toegeven, tis eigenljk helemaal niet leuk.. Ben een paar jaar geleden een collega verloren die tijdens het werk met zijn auto in het water terecht kwam. Heeft dit dus ook neit overleefd. Dus besef heel goed dat het voor die man ook heel anders had kunnen aflopen..
Daar heb je een punt @Ingrid: die man heeft inderdaad geluk gehad, dat ie het "alleen maar" koud had...
Was dat niet dezelfde man als ik gisteren op het nieuws zag? Al zat die bovenOP zijn auto in plaats van erin. Die zat rustig op het dak van zijn auto te wachten totdat iemand hem kwam redden...
Ik zag dat ook op het nieuws Josien! Maar in zijn geval is het ook wel het beste denk ik, je zal zo onderkoeld zijn in dat koude water! Al weet ik niet meer of hij nou in een sloot lag met zijn auto of in een klein slootje...
Oh nee... ik zie het al, dat was deze man in Assen (die overigens ook lekker zat te bellen ): Wachten op hulp Op dak van je auto in Assen
Ja, dat is weer een ander verhaal, maar ik dacht eerst ook dat het om dezelfde ging. Toch knap dat ie met laptop en deken droog op dat dak is geklommen
Je hebt er soms mensen bij.. Kom op, ik zou echt in paniek raken als mijn auto te water raakte en echt met alle moeite en mogelijkheden eruit proberen te komen &natuurlijk uit het water willen! Maarjaa wie ben ik?