De jaloerse ex van mijn vriend - Ik lach me suf.

Discussie in 'De lounge' gestart door Essenhout, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Probeer zelf ook even wat rustiger te blijven. Ik ben het met je eens dat sommige reacties echt nergens op slaan, maar probeer hier boven te staan en rustig te blijven. Als je reacties zo uit als hierboven gooi je olie op het vuur en maak je het erger. Dus negeer de reacties die je niet aanstaan en pak de dingen eruit waar je wat aan hebt. Of laat hier nu een slotje opzetten.

2. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Goh zeg, wat een reacties:$ Zal daar mn mond maar over houden.. Ontopic; ik zou daar echt niet tegen kunnen.. maar ben dan ook echt een jaloers mens:D Had r allang aan dr haren meegesleurd en r s flink de waarheid verteld;)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    ( ben ik toch nog even)

dit dacht ik dus ook :)

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Nou ik had dat wijf persoonlijk uit *de club* getrokken.

Maar meid ik vind je topic niet kinderachtig hoor. Eerder leuk ben benieuwd wat d'r volgende actie is.

Weet je welke topic's kinderachtig zijn.
    Wie peuterd in de neus hoe vaak douche je, bed verschonen, en meer van die onzinnige topic's
    Die gaan toch ook niet over zwangerschap dus waarom openen ze die dan?

5. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Tuurlijk mag iemand zijn/haar verhaal hier neerzetten.
    Maar zo mag toch ook iemand zijn/haar mening hier op geven (lijkt mij)
    Heel veel mensen hebben het idee (door schrijfwijze van ts) dat het haar wel wat doet.
    En willen haar hiermee helpen door haar tips te geven.
    Alleen dat is niet wat ts wil horen/lezen.
    Dan komt het op mij over dat je hier alleen mag reageren wanneer je met haar mee praat.

6. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Vriend heeft echt niks met haar. Durf ik mijn hand voor in het vuur te steken. Hij wilt niet dat ik op de club tegen haar tekeer ga, omdat we dan daar een hoop gezeur krijgen. Ergens anders mag dat wel :) en daarbij heeft hij me niets te verbieden. Ik maak zelf uit wat ik doe, ben zijn hondje niet. Klinkt mss apart, maar ik verbied hem ook niets. Ben zijn baas niet en hij mijn eigendom niet.

Ik ga verder niet meer reageren. Er wordt niet goed gelezen en ik wil me niet steeds moeten verdedigen, omdat anderen beter denken te weten hoe of wat er in onze relatie gebeurd.

Vriendelijk bedankt.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    zet er dan gewoon een slot op...

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik zou het laten rusten.. En zeker niet gaan gedragen als stelletje pubers door te gaan schelden of nog erger.. Schiet je niets mee op

Op negeerstand stopt het vanzelf wel.. Stopt het niet kun je altijd nog eens zeggen aangiften te gaan doen wegens stalken... Helpt dat niet dan echt aangiften doen

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

inderdaad! men moet altijd een pispaaltje hebben om op te zeiken.
    volgens mij moeten veel meiden hier ongesteld worden ofzo ;)
    laat TS lekker haar verhaal doen. dit is een vrij land en een vrij forum. staat het je niet aan? lees het dan lekker niet :p

de lounge is er juist om over vanalles en nog wat BEHALVE zwangerschap(wens) te praten

zie hier wat ZP er zelf over zegt:

De lounge Praat hier over alles wat niet te maken heeft met zwanger worden, de zwangerschap en baby's.

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Idd daantje en het leukste van alles is die zitten hier 24 uur per dag op zp.
    Verder geen leventje om te runnen of zo. Zo gauw als ze een relletje zien staan ze vooraan in de rij om te reageren.
    Pf zeikwijven af en toe.
    Niet elke vent gaat vreemd

11. LittleMonsters

Je eerste zin is echt te kinderachtig:) toont wel weer volwassenheid..

De rest ben ik wel met je eens...

12. Onder water

Onder water Niet meer actief

ONBESKOFT! Sjongejonge, sommige mensen hebben echt issues hoor. Waar maak je je eigen druk om? Al dat afzeiken is nergens voor nodig

13. Onder water

Onder water Niet meer actief

Daarnaast is het toch veel makkelijker om een topic te vermijden, gebruiker te negeren/blokkeren dan eindeloos in discussie te gaan. Bespaard je veel moeite..

14. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    Jeetje :S ik schrik van sommige reactie's hier.. wat maakt het uit als ze het dit kwijt wilt?! ook al is het kinderachtig of weet ik het, toch fijn voor haar! Ik heb eerder al wat geschreven wat ik ervan vind, maar ik lees sommige reachtie's gebogen bedoelen van rot op!?

als je denkt dat zij kinderachtig is vraag me af wat jullie zijn ?hmm

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hoezo kinderachtig? Als ik van mijn vriend het niet IN De club mag doen dan maar daar buiten hahaha.

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Slaap jij nog niet? Is een heel gezellig topic over ;)

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja, en? Dat mag toch ook?
    Zat hetzelfde te denken...
    Weet je, Alessandro, dat is nog niet eens zo'n slecht idee.

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hahaha moontje toevallig werd jolisa vandaag wakker. Dus toen ze weer sliep was ik klaarwakker:) is goed de volgende keer kom ik daarheen

19. LittleMonsters

yup toont niet veel volwassenheid.

20. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Ik doe dit topic dan dicht.

Deel Deze Pagina