Ook gevonden! Vlek: heel veel sterkte morgen, ik hoop ook op het tweeling geval, maar wat de uitslag ook is, we staan met 12 dames voor je klaar hier! Rest: druk dagje vandaag op het werk, en vanavond krijg ik ook niks gedaan, ben boekjes van Ikke aan het bijwerken en foto's aan het bestellen en ondertussen nog met vriendinnen aan het mailen.....denk wel aan jullie! xx
Punky is ziekjes Snotteren en slijm braken... echt zo sneu. Boef is weer op kdv geweest. Is niet gaan slapen. Vanmorgen was het ook weer drama geweest. Vanavond weer een paniekaanval gehad. Arme boef... ML is weer gaan oefenen: Weg beloftes dus... Hij:"oh ik dacht dat het alleen om vorige week ging. Je broertje gaat ook al oefenen, dus ik dacht ik kan ook wel (van die nare keizersnede)" Hij heeft iig Boef in bedje gelegd. Ach ja life does go on... Oh wat een dag vandaag, ik kan wel janken heb de hele dag aan Vlekkie gedacht. Ik hoop zo vreselijk erg dat het indd om een tweelingvruchtje gaat of dat t gewoon goed is en dat je bijv. een van die vrouwen bent die gewoon ongi wordt tijdens de zwangerschap..... Of die het BMslijmvlies te ver naar buiten heeft zitten waardoor je bloedingen kunt krijgen.... pfffff alles behalve het ergste... Mijn kaarsjes branden voor je meissie.
Hier zijn de gedachten ook al de hele dag bij Vlek. Ben net als jij al de hele dag aan het verzinnen wat het bloedverlies zou kunnen zijn en dat ze morgen als een wonder toch een kloppend hartje mag zien op de echo!
Oh en overigens is het verlies van een tweelingvruchtje ook heel verdrietig hoor, begrijp me niet verkeerd!! Maar een gezond kindje in je buik zou gewoon zo heerlijk zijn...
Aaah hier zitten jullie !! Lieve vlek heel veel succes morgen hoop in een wonder voor je , denk aan je !! en als er wat is of kan doen latent weten he ben er hoor voor je Xx Meiden truste ga morgen weer reageren ( ga snel slapen heb ik geen honger :'( )
ja gevonden !! lief dat jullie zo aan me denken hoor lieffies, maar met mij komt het echt wel goed, part of life denk ik dan maar. vriendin uit canada was er ook vanmiddag, ze is meegeweest naar het paardrijden. was weer gezellig als vannouds. ze kon wel zien dat er wat was, dus het alles maar "opgebiegd". morgenavond met beide vriendinnen lekker uit eten, maar eerst morgen de echo nog. heb me helemaal ingesteld op iets negatiefs, kan het altijd weer meevallen.
Stoere Meis! Ga maar gauw slapen Vlek: Ik hoop dast je een beetje kan slapen vanancht en dat het morgen een mooie dag wordt. Hoe is t nu met bloeden? Oh er was wel iets grappig vandaag: Ik heb vandaag pasfoto's laten maken van Punky (voor 1 januari is een ID een stuk goedkoper dan er na) hahaha nou wat een gedoe zeg met zo'n kleintje! 1 ze moeten hun oogjes open hebben. 2 ik moet ze rechtop houden maar mn hand mag niet op de foto staan (??????) Nou doe dat maar eens met een kindje van 5 weekjes die net lekker ligt te slapen in de wandelwagen. hihi het is gelukt, maar vraag me niet hoe: Met zweterig mutsjeshaar en een scheef bekkie is hier het resultaat (hoe kun je zo'n lelijke foto maken van zo'n mooi meisje )
Vlek: Oh meid wat ben jij sterk. Pffffff ik vind het niet normaal hoe knap jij je overal doorheen knokt. Maar je hoeft niet altijd sterk te zijn he liefie!! Fijn dat je vriendin er vandaag was en dat je er over hebt kunnen praten. Ook de afleiding was fijn lijkt me. Ik weet wel dat je door moet en dat je onderhand aan teluerstellingen "gewend" bent iedere maand, maar dit is verdorie echt vreselijk oneerlijk en onrechtvaardig en je mag best eens wat meer voor jezelf wensen en willen hoor! Jij verdient niks minder dan alle geluk en het beste! (En ik hoop nog altijd dat het goed zit hoor, maar ook dan is t net eerlijk dat je deze stress krijgt.)
jeetje FF wat een foto je meiske is heel knap maar deze foto laat daar niets van heel hoezo een slechte fotograaf ! en sterk, vaak komt de klap pas veel later, net zoals bij de buikoperatie toen ik zwanger was, pas toen S er was en ik terugdacht aan die spannende tijd, realiseerde ik me dat er ook een hele groot kans is geweest dat het fout had kunnen gaan. zit niet zo in mijn aardje denk ik om bij zulke dingen lang stil te staan. ga denk ik rond de tijd dat deze baby geboren zou worden (eind juni) wel ergens een boompje of struikje planten, zodat ik er wel bij stil kan staan als ik er behoefte aan heb