Ik vind het zo'n irritant mannetje. Kan niet eens fatsoenlijk stil staan als hij praat. Zit de hele tijd aan zijn lijf te plukken. Nee ik kijk er niet naar uit als hij ook nog eens met z'n eigen programma komt.
Vind hem wel de leukste van het stel, maar in zijn programma gaat verschrikkelijke Tony ook weer meedoen, dus wat mij betreft hetzelfde programma als Jokertje als je er nog alle jongens inpropt, alleen nu met een ander in de hoofdrol Jokertje en Matsoe zijn idd beide van die mega drukke "ADHD" typjes haha
ooh leuke wegkijktv! Ik vind hem de leukste, moet altijd erg om hem lachen. Denk dan dat ik het wel ga kijken.
Ik snap echt niet dat al die domme oh oh cherso mensen een eigen show krijgen en dat er ook echt mensen naar gaan kijken. Ik zap echt altijd weg, vindt ze zo dom allemaal. Ach ja smaken verschillen en gelukkig maar.
Elvira: ik kan het wel begrijpen. ik vind het ook niet altijd even leuk, maar het is mijn ontspanning, lekker kijken en nergens aan denken behalve hoe dom ze zijn
Volgende week nieuw seizoen van Geordie Shore, veel leuker Maar ik vind Joey wel de leukste van het stel. Jammer dat die Tony dr weer bij moet.
Hahaha, verstand op 0 en kijken ... Blijkbaar levert het RTL genoeg op anders zouden ze er al lang klaar mee zijn
Jeetje wordt alleen maar dommer op tv. Zijn er echt nog veel mensen die naar die rls van Jokertje hebben gekeken?!
Nee ik kijk er niet naar. Vind Soms 'domme tv' wel lekker maar dat komt ook omdat ik een pittig beroep heb en soms de luchtigheid wel waardeer van dergelijke programma's. Maar dan kijk ik 100 x liever naar: boer zoekt vrouw. Dat vind ik wel erg leuk.
plus 1. ik kan echt wel eens naar iets doms kijken maar zulke programmas, echt vreselijk. nee bedankt ik kijk wel naar een dvdtje van bassie en adriaan. lekker jeugdsentiment
Hmmm, ben er wel een beetje klaar mee geloof ik... Zeker als die oetlul van een Tony ook nog weer meedoet. Denk dat ik pas.