Wij zijn via mijn werk verzekerd bij CZ, maar ik zit er ivm een andere baan over te denken om over te stappen naar VGZ. Heeft iemand goede/slechte ervaringen met deze verzekeraar?
Ik zit ook bij VGZ. Ben er ook tevreden over. Ze beantwoorden snel de telefoon en de email. En ze zijn snel met declaraties (ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk).
Ik ben ook tevreden over het VGZ. Telefoon wordt gewoon snel beantwoord, declaraties normaal ook heel snel, alleen de 20 weken echo proberen ze wel erg uit te stellen. Dit is het enige waar ik ooit in mijn leven over heb moeten nabellen.
Ik zit sinds 2006 ook bij VGZ en bevalt uitstekend. Lekker snel met uitkeren en bij mij hebben ze nog helemaal nergens moeilijk over gedaan. Zelfs een bril volledig vergoed gehad, omdat ze zo druk waren, terwijl ik eigenlijk maar 50 euro ofzo zou krijgen. Kraamzorg en kraampakket is ook volledig gedekt (uitgebreid aanvullend)
Ik heb wel wat problemen met VGZ, maar ik denk dat je bij iedere verzekering wel mensen tegenkomt met problemen. Administratief is het een ramp. Zo ben ik vorig jaar collectief gegaan. Wij kregen altijd 1 rekening voor 2 personen. Nu kregen wij ineens 1 rekening voor 2 personen en 1 rekening voor 1 persoon. Duurde maanden voor het opgelost was. Verder zou je niks hoeven doen vorig jaar, als je niet wilde dat je pakket gewijzigd werd. Nou, ineens zijn mijn tandartskosten niet meer volledig vergoed. Ik ben de draad volledig kwijt bij het VGZ.
Dit jaar betaalde ik 109,00 waarbij ik nog 10 procent korting krijg via United Consumers. Dit jaar wordt het 121,17 en dan ook wel weer 10 procent korting via United Consumers.
Ik zit ook al vanaf mijn geboorte bij VGZ , net zoals mijn ouders. Nooit problemen mee gehad. Stap per 1-1-2007 over naar een uitgebreid aanvullende verzekering + aanvullende tandarts (had eerst jongeren). Uit deze aanvullende verzekering wordt zelfs je eigen bijdrage voor kraamzorg volledig vergoed. Deze kost 12,50. Bij de beperkt AV 8, wordt dit voor 50% vergoed. Ik zit op 118 nog iets, als ik me niet vergis. Omdat ik bij CZ werk weet ik toevallig dat de eigen bijdrage kraamzorg hier niet vergoed wordt, pas vanaf de excellent av, en die kost 56. Maar bij CZ zit het kraampakket al wel in de basisverzekering, wat bij VGZ niet zo is (maar die krijg je uit de aanv. verz.)
Ik zit ook bij VGZ. Ik ben uitgebreid aanvullend verzekerd en betaal nu 109 euro (in 2007: 218 euro). Prima verzekering. Je krijgt idd snel en goed antwoord op telefoontjes of emails. Verder krijg ik een poliklinische bevalling en kraamzorg geheel vergoed. Gr Otje