De jeugd van tegenwoordig

Discussie in 'De lounge' gestart door mellanie76, 15 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Ik heb zojuist mijn drinken uitgeproest over de laptop. Bedankt he!:D

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik ga ervanuit dat ze wit zei. Dan vind ik het wel lachen eigenlijk, lekker puberaal. Zou me daar absoluut niet druk om kunnen maken. En de jeugd is altijd al zo, wij waren vroeger ook wel eens zo bijdehand en zijn allemaal netjes terecht gekomen.

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Bahaha!

Wanneer iemand de jeugd van tegenwoordig zegt, denk ik altijd aan verzuurde oude mensen. Let it goohoo let it gooo!

4. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Puberaal? Ze zijn ongeveer 6 jaar.😂

5. Logan

Logan Niet meer actief

De jeugd van tegenwoordig is zo'n term die je gaat gebruiken als je zelf oud wordt. :D
    Maar nee, ik snap het probleem niet zo en ik heb ook nooit zoiets meegemaakt.

6. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    What is all the fuzz about? Werkelijk, als ze 'Zo u bent wit/ Zo u bent wild' zei, wat is daar brutaal aan. Ik snap het punt niet helemaal en vooral niet waarom dit als brutaal opgepakt wordt.

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik snap je niet.

En als het " zo jij bent wit" was.. Wat is daar erg aan? Eerlijkheid van een kind vind ik dat.

Ik heb kinderen veel ergere dingen horen roepen..

En de jeugd is over het algemeen netter dan de geertien boven onze ouders. Hondsbrutaal vind ik die in vele gevallen. En dan jou als "jeugd" de schuld geven voor hun getikte gedrag...

8. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.486
    3.940
    113
    Vrouw
    De jeugd van tegenwoordig pubert al vanaf 4 jaar ;)

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.282
    6.195
    113
    Ik ga er even vanuit dat ze 'wit' zei. Waarom is dat raar/brutaal?
    En waarom vat je het zo zwaar op?
    Kom op ze zijn 6! Hoe oud ben je, 80?

10. Niekepiek

Pfoe, als dit dan al pubergedrag moet voorstellen en onder de noemer jeugd van tegenwoordig wordt gesteld...😂

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Mijn zoontje van drie is ook al lekker aan het puberen hoor:D Ik vind het gewoon wat puberaal gedrag, ze zitten uiteraard nog niet in de pubertijd.

12. Islah

Islah Niet meer actief

Ik snap niet wat er erg aan is?
    Mijn dochter zei eens toen ze een jaar of 5 was ook eens tegen een Somalische vriendin van me, uit spontaniteit, dat ze zo bruin is (wij zijn allemaal erg wit, dus dat valt dan sneller op voor een kind). En ik krijg ook vaak iets te horen over mijn kleding o.i.d. Ik zoek er eigenlijk nooit wat achter hoor.
    Vind dit ook geen gevalletje van "de jeugd van tegenwoordig".

13. Ijsbergsla

Ijsbergsla Actief lid

7 aug 2015
    185
    12
    18
    Ik weet niet wat dit met de jeugd van tegenwoordig te maken heeft. Watskeburt?

14. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Die arme Mellanie76 komt zo terug van het fietsen (hopelijk iets minder wit inmiddels) en die heeft me daar een partij spijt dat ze dit topic heeft geopend ;)

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.282
    6.195
    113
    Echt? Ik vind het meer een kind wat d'r hart op d'r tong heeft: ik zeg wat op dat moment in me opkomt.
    En ja, zo heb ik er (minimaal) 2. Mijn dochter heeft ook weleens gevraagd aan een corpulente meneer of ie een baby in z'n buik had en mijn zoontje heeft ook weleens heel overtuigd geroepen naar een 'Sinterklaas' midden in de zomer.

En mijn zwager (Surinaamse man) is weleens aangezien voor Bokito :D
    Dan kan je toch alleen maar lachen?

16. Niekepiek

Ja ik weet er alles van, alleen toen ik jouw bericht las ben ik even terug gaan kijken naar de openingspost en zag ik dat de kinderen pas 6 waren, dan vind ik het nog hilarischer dat iemand hier serieus mee kan zitten en het als een dingetje ziet van de jeugd van tegenwoordig, heeft verder weinig met jou te maken hoor, wordt hier alleen een beetje melig van.
    Mijn dochter loopt ook naar iedereen toe om van alles en nog wat te vragen en die zou zoiets er ook uit kunnen flappen, probeer haar uiteraard wel een beetje te temperen.
    Ik vind dat niet echt puberaalgedrag maar meer gewoon eerlijkheid vanuit jonge kinderen.

17. Niekepiek

Haha nu ga ik helemaal stuk.

18. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Hahaha! Het is allemaal zo flauw, maar toch zo grappig.

19. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Nou ja, we zijn niet echt gemeen toch, beetje melig ;)
    Als ze een beetje gevoel voor humor heeft dan pakt ze het goed op zo.

20. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.559
    667
    113
    Hahaha heb echt moeten lachen om sommige opmerkingen. Ben benieuwd wat Ts nou eigenlijk bedoelt.
    Als het idd wit moest zijn dan vind ik het niet brutaal oid.

Deel Deze Pagina