Zoals de titel al zegt.. alle tips welkom! Er is geen bepaald genre dat ik zoek, dus ik dacht: jullie hebben vast wel wat aanraders Dank alvast!
The bachelor Like Monica Lieve Mama (wilde ik al maanden kijken en vanmiddag eindelijk aan begonnen) Ex on the beach Temptation island The good doctor Mocro maffia De jacht op de mocro maffia
The bachelor The handmaids tale Uitstel van executie Help mijn man is klusser Kopen zonder kijken Ontvoerd Mocro maffia Married at first sight
The handsmaid tale Killing eve Why woman kill The good doctor Devils Like me I’m famous (met m’n dochter) The bold type Cougar town Scandal Tell me a story Dit zijn series die ik kijk of heb gezien.
The Handmaids Tale The Blacklist Mocro maffia Af en toe tv programma's of documentaires (jacht op de mocro maffia, help mijn man is klusser, Peter r de Vries in memoriam docu)
Wij hebben geen normale TV meer, dus kijk ook veel programma’s terug op Videoland. The bachelor Temptation Blacklist Docu series van John vd Heuvel Kees van der Spek - opgelicht Absenstia, seizoen 3 staat er net op Celblok H Series van Harlan Coben Programma’s van Ewout, bureau 040 etc vind ik ook altijd leuk om naar te kijken. Married at first sight En de jongste kijkt altijd Pieter Konijn
The handsmaidtaile Charmed (nieuw seizoen, niet van de jaren 90) The good doctor New Amsterdam A discovery of witches Beauty and the beast Nurses The kardashians
The Good Fight is nog niet genoemd, is goed! Maar mijn favoriet is toch wel Younger. Daar moet je mee beginnen .
Bedankt voor de tips! Kon jij er bij Younger meteen inkomen? Ik heb die namelijk al een paar keer geprobeerd- maar misschien te snel afgehaakt?
Younger The bold type Why Women Kill The blacklist Like Monica Mocro Maffia Meisje van plezier Snackmaster
De 12 van oldenheim en het andere deel hiervan Mocro Maffia Hoelang Blacklist En de programma's van Beau met de daklozen
Ohja de 12 van zijn ook leuk, younger heb ik ook gekeken, maar vond de eerste 2 (misschien wel 3) seizoenen leuk, daarna niet meer. New amsterdam en meisje van plezier vind ik ook aanraders.
The Good Doctor vind ik wel echt een aanrader (is hierboven ook al eens genoemd) Erg leuk als je van ziekenhuis series houdt, en is net weer even wat anders dan de standaard ziekenhuis series vind ik.
Ik wil niet te veel spoileren maar was er eerlijk gezegt eind seizoen 2 even klaar mee. Deze schrijvers zijn net zo hard als die van Greys helaas.
Ik heb het eigenlijk ook een jaar niet gekeken denk ik ... nu stond het nieuwe seizoen er op (al een tijdje denk ik?) dus ben er weer aan begonnen. Greys blijft m'n favoriet... maar ook met momenten een *** serie, waar leuke mensen zomaar doodgaan. Haha