angel die trekt allemaal gekke bekken als ze op haar rug ligt gigi ligt bij senna in de mand te slapen en hij loopt ook altijd achter me aan naar de keuken gremlin die loopt alleen maar achter je aan te bleren want die heeft altijd honger mercedes die loopt maar de hele dag achter de rest aan gigi, gremlin en mercedes die vallen altijd met zijn drieen angel aan als ik ga douchen dan staan gigi en gremlin als eerste in de douche. ze zijn er dan niet uit te krijgen
Wat ontzettend schattig, wij hebben 2 katten maar de jongste is nu 2 en de oudste is nu 11 jaar. Een fotocollage van onze poezenbeesten De lapjes poes is de jongste zij heet Nala. De zwart-witte poes is de oudste zij heet Zorro! Groetjes Carry
Ow wat zijn ze lief!Vrijdag krijgen wij er zelf ook 2. En katertje Pebbels en een poesje Chipito. Broer en zus. Ze zijn dan bijna 8 weken...... Dit is Chipito En haar broer Pebbels
wat een skeetjes zeg ik zie als ik het goed heb ook een buiten ren dat gaan wij ook maken voor de katten want we wonen langs een weg (is niet druk maar rijden wel hard)
wat een skeetjes zeg die van ons zijn nu (afgelopen donderdag) 8 weken oud we kregen ze toen ze zes weken oud waren
Wat poepige katjes vliegen er hier allemaal aan min ogen voorbij, meiden. Zou zo weer een kitten in huis willen nemen (en dan het liefste een rooie (we hebben al 3 katers in die kleur, haha)), maar ik vrees dat mijn man de kitten EN mij dan buiten de deur zal zetten.
Onze poezen lopen nu gewoon los buiten, maar die foto is idd genomen terwijl ze in een buitenren zaten. We zaten destijds bij mijn schoonouders in, omdat ons huis 2 maanden eerder verkocht was dan we in ons nieuwe huis konden, dus omdat we niet wilden dat ze helemaal binnen zouden zitten zijn ze in de helft van het kippenhok gekomen en die omgebouwd tot tijdelijk kattenverblijf!! Het was een mooie oplossing, want onze jongste poes wilden we pas naar buiten hebben op het moment dat we verhuist waren en zo kon ze voor t eerst van de buitenlucht proeven!! En toen we eenmaal verhuist waren (in nov 2005) hebben we ze ongeveer 3 weken binnen gehad en toen zijn ze naar buiten gegaan, en dat ging gelijk goed. Dus ze hebben nu alle ruimte buiten, en kunnen ook gewoon lekker naar binnen!! Maar t was idd een leuke oplossing voor toen we bij mijn schoonouders zaten!! Groetjes Carry