kabinet gevallen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Dana, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

2. Sjah misschien maar beter zo.. Tijd voor een spoeddebat en nieuwe verkiezingen vind ik.
    Had alles behalve geloof in Wilders.
    Hij wist dit al 7 weken, en dan nu vindt hij het onacceptabel en loopt hij weg en laat hij Rutte in zijn hemd staan.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Had het al wel verwacht...

4. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Netjes hoor zo op het laatste moment weglopen :x (niet dus); hij had in het begin gewoon dan al de eer aan zichzelf moeten houden.

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    jammer en spijtig ... en ik hou mijn hart vast voor de toekomst ...

Ben benieuwd wanneer de nieuwe verkiezingen zijn.

6. Sahara

Sahara Niet meer actief

geweldig nieuws :D .

liefss

7. tulip

tulip Niet meer actief

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!! het beste nieuws van de dag!!

Ik wist het wel, wilders heeft dat de vorige keer al bedacht, nu laat hij het natuurlijk overkomen alsof hij zijn best gedaan heeft. Maar goed mij maakt niet uit waarom, ik ben blij dat het gebeurd is. Op naar nieuwe verkiezingen!!!

roemer for president:p

8. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Woehoe.:D
    Ben blij dat het kabinet gevallen is.
    Vindt idd ook (ondanks dat ik toen op pvv gestemd heb) dat wilders dit al veel eerder had moeten doen.
    Denk eerlijk gezegd dat hij deze beslissing nu doet omdat hij bang is nog meer kiezers kwijt te raken.
    Maar ja mijn stem is hij iig al kwijt :p

9. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    I hope so ;)

10. tulip

tulip Niet meer actief

ik ben alleen bang dat er niet veel mensen jouw voorbeeld volgen. Ik denk juist dat hij door deze martelaarrol aan te nemen (ik heb het geprobeerd maar vvd en cda wilden niet met mij mee werken) juist stemmen krijgt.

Ik hoop dat samson en roemer samen iets kunnen betekenen.

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wat zullen we ze missen, dit geweldige kabinet! Vooral de daadkracht van Wilders! SNIK!

;)

Ik stem geen SP, maar wel links, en hoop wel op een rood-groen samenstelsel ipv het bekakte blauw-oranje :D

12. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Dit vind ik wel een hele bijzondere keuze, niet om je aan te vallen hoor, maar eerst stem je dus PVV (dat is echt giga rechts) en nu ga je voor roemer (mega links). Beetje bijzondere keuze zeg maar :D

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

iedereen denkt dat de PVV mega rechts is, maar als je je in het verkiezingsprogramma verdiept zie je dat de PVV zeer veel raakvlakken met de SP vertoont zoals meer geld voor de armen, bejaarden, handen af van hypotheekrenteaftrek en eigen risico van de zorg zo laag mogelijk houden, etc. naar mijn weet is de PVV alleen extreem rechts wat de islam betreft, volgens mij komen ze op dat na echt veel overeen met de SP

ik vind ( op de islam agenda na) de VVD rechtser dan de PVV

ben benieuwd wat er nu uit gaat komen.. ik heb zo'n gevoel dat de onderhandelingen maandag alsnog doorgaan..

volgende keer ga ik trouwens niet meer stemmen, ben er een beetje klaar mee.. ik weet dat je daar niks mee bereikt, maar met stemmen ook niet zo te zien

14. tulip

tulip Niet meer actief

dat is ook zo. Maar ook wel de reden met deze radicale gedachte, dat ik (en meer met mij) het nooit zou overwegen om pvv te stemmen. (en omdat ik wilders een flapdrol vind)

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Dat heet 'populisme', en heeft niks met rechts of links te maken. Wilders waait met de winden mee zo het uitkomt, en hoopt daar stemmen mee te winnen. Het gedoe om de Hedwigepolder is daar zo'n geweldig voorbeeld van. Maar goed, dit soort discussies wil nog wel eens uit de hand lopen, en tot slotjes leiden ;)

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

17. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Volgens mij mogen wij het op het forum niet over politiek hebben.

Ben ook blij dat de stekker eruit is.
    En tja nieuwe verkiezingen ?!? Het ligt nu bij de burger om te kiezen. Maar wie luistert er nu naar de burger. Het is allemaal 1 pot nat.

Zoveel bezuinigen maar wel 8 mil... apart zetten voor de olympische spelen, en zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen.

This gewoon 1 grote zooi...........
    En de burger met een gewoon inkomen of minder is hier de dupe van. Al die bezuinigingen. Wat zal straks het eigen risico worden???

18. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Geeft niks wil het best uitleggen :)
    Ik heb eerst altijd sp gestemd.
    Bij de laatste verkiezingen kwam voor het eerst pvv.
    Heb zowel de campagne van pvv als sp gelezen en op veel punten hadden hun beide een zelfde mening.
    Alleen de grootste verschil was idd het islam.
    Daarbij lag toendertijd sp in de peilingen heel laag en pvv zou een grote kans maken om te winnen.
    En heb dus toen voor de meerderheid gekozen.
    In de hoop dat er nu eens verandingen in positieve zin zouden komen.
    Nu ga ik weer terug naar mijn oude roots omdat wilders in mijn ogen niets heeft waargemaakt van wat hij toen zei.
    Ja nu op het laatse moment stapt hij er ineens uit,waarvan ik nu denk om stemmer te behouden.

En tot slot ik denk niet links of rechts maar ik lees verkiezings programma's en aan de hand daarvan stem ik.:D

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nu rtl 4 kabinet is gevallen , in de zomer komen er verkiezingen,

20. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief