Monnikspeper

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lunadog, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lunadog

Lunadog Actief lid

4 apr 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al veel goede verhalen / informatie over monninkspeper van jullie gehoord maar vraag me af jullie ook last van bijwerkingen hebben?

Aanstaande zaterdag is de laatste pil van mijn strip en ga ik niet met een nieuwe beginnen omdat we hebben besloten voor ons eerste kindje te gaan.

Nu ben ik begonnen met een multivitamine van het merk Bloem zodat ik voldoende foliumzuur binnen krijg. Hier zit ook monnikspeper in maar heb nu steeds ongi klachten terwijl ik de pil nog gebruik. Steeds last van krampen en gevoelige borsten. Komt dit jullie bekend voor?

Sorry! Heel verhaal.....:)

2. sasje

sasje Actief lid

4 nov 2010
    164
    0
    0
    Pedagogisch medewerker.
    Overijssel
    Ik heb zelf 1,5 jaar monnikspeper gebruikt. Ik heb geen onregelmatige cyclus, maar ik had gehoopt dat het me zou helpen om zwanger te worden. Na de eerste ronde was ik meteen zwanger, helaas is die geeindigd in een miskraam. Nu, na 1,5 jaar ben ik er mee gestopt. Het helpt me schijnbaar niet. De eerste keer dat ik het gebruikte voelde ik ook van alles. Na de eisprong had ik steeds zere borsten en een gevoelige onderbuik. Ik hoop dat het bij jou wel helpt! Succes met het zwanger worden!

3. Lunadog

Lunadog Actief lid

4 apr 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie Sasje. Dan beeldt ik het mij gelukkig niet in. Nog een paar dagen en dan is de pil op en dan gaan we ervoor!

4. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ik vraag me altijd af, waarom dan die laatste dagen nog slikken? :(
    Gezien de eerste bloeding toch een onttrekkingsbloeding is en geen echte ongi, waarom alles dan nog net die 3/4 pilletjes uitstellen?
    Bedoel het niet gemeen ofzo, maar lees het zo vaak en begrijp het niet helemaal :p

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja inderdaad, toen ik ging stoppen had ik ook zoiets van ik slik de strip af. Maar toen dacht ik ook van ja als ik toch ga stoppen, waarom slik ik dan die week nog de pilletjes. En toen ben ik ook een week voor de strip stopte gestopt. ;)
    Maakt inderdaad helemaal niets uit. ;)

6. Lunadog

Lunadog Actief lid

4 apr 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ik snap jullie reactie helemaal! maar omdat ik morgen een hardloopwedstrijd heb waar ik een half jaar voor heb getraind moest ik het nog even uitstellen. En wat maken die paar dagen met pil dan nog uit ik heb nergens haast mee. Vanmorgen heb ik dus officieel mijn laatste ingenomen...heel apart gevoel.:)

7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Succes morgen meid! Zet em op!

8. Lunadog

Lunadog Actief lid

4 apr 2012
    116
    0