Ik moet het gewoon ff kwijt Toen mijn vriend en ik gingen samenwonen hadden we 2 kleine autotjes. We hebben die ingeruild tegen 1 gouda auto, een ford puma. Mijn vriend werkte toen 4 dagen in de week en ik had de auto 1 dag in de week. De andere dagen ging ik met de trein naar men werk. Alleen met dagen als deze met die regen baal ik ontzettend, en dat weet hij ook. Alleen hadden we nog niet het geld om een autotje te kopen voor mij. Nu gingen we eergister naar zijn ouders toe en zei hij we rijden even langs linschoten want er staan 2 kleine autotjes te koop. gaan we even kijken. Dus wij erheen, stond een hele leuke auto bij. Een renault clio. En ik ging weer in de auto zitten om naar huis te gaan en hij gooit opeens een enveloppe op mijn schoot. Hier, die auto is van jou. Is verzekerd betaald, alles! woooow Ik heb dus zomaar een auto gehad van hem Is een renault clio uit 94 met 98000 erop. Dus leuk autotje.. Is ook makkelijk voor als we een kindje hebben, als het lukt, om die naar mijn ouders te brengen als ik dan nog 2 of 3 dagen ga werken.. Ik ben er zo blij mee!!!! Het is zo'n schatje.. hihi Moest het even kwijt
Zo! Wat een verwennerij! Het is idd wel fijn als jullie straks een kleintje hebben dat je makkelijk weg kan. Veel plezier ermee!