Spelen jullie kinderen ook zo leuk samen? Ik ben op dit moment ongelofelijk aan het genieten van mijn zoontje (net 4) en mijn dochtertje (27 maanden). Ze spelen zo ongelofelijk leuk samen. Dan hoor je "Kom! We gaan" en dan er achter aan "Ja, we gaan!" en dan gaan ze samen naar boven en spelen ze in de zelfgebouwde 'torenkamerhut' (we lezen net Pluk) in zoon's kamer. Goed, het is mooi weer en ik zou nog liever zien dat ze lekker naar buiten zouden gaan maar samen spelen is natuurlijk wel heel mooi.. dus dit is ook prima. Ze komen genoeg buiten op het moment. Heerlijk dat ze elkaar zo lief en leuk vinden.. natuurlijk scheelt dat mama tijd e.d. maar het is vooral gewoon heel aandoenlijk en hopelijk een positief teken voor het latere leven (al is dat altijd een beetje afwachten) Wilde het gewoon even kwijt... lekker zo de zomer
Wat leuk dat ze zo lief spelen Hier zit er een leeftijdsverschil tussen oudste en middelste maar ook hun kunnen soms zo lief samen spelen
Ja snap je zeker. Hier spelen ze niet vaak samen. Ze schelen 9 jaar en 3 maanden. Maar van de week broer lief dekentje geven aan zusje en kusjes. Vorige week was ze gevallen op het kdv ik daar naar toe hij snel achter mij aan mama hier spekkie voor me zusje. Voor de schrik en dan smelt mijn hart. Of net hij zit op de pc ze klimt bij hem op schoot en gaat hem kusjes geven van alsjeblieft mag ik ook
Hier gaat het net zo, ze zijn zó leuk samen, echt heerlijk om te zien! Ze spelen ook regelmatig moeder en kind, Lisa gaat dan ook helemaal in haar rol op, zo klein als ze is. Tijdens het eten hebben ze vaak alleen maar aandacht voor elkaar, zitten ze elkaar te knuffelen enzo. Daarom mogen ze ook niet altijd naast elkaar zitten, ze zitten meer aan elkaar te friemelen dan te eten dan Af en toe ook wel haat en nijd trouwens, het gaat er dan hard aan toe, maar ja, wat wil je met 2 meisjes . Als de 1 slaat (meestal begint Lisa), slaat de ander terug...
Heel herkenbaar, hier is het de laatste tijd ook echt genieten! Vooral nu de fantasiespel op gang komt hebben ze zoveel lol met elkaar. Ze spelen allerlei rollenspellen (uit tekenfilms, dieren enz) of gaan elkaar verzorgen als babys Ik mnerk dat ze weinig speelgoed nodig hebben zo. Ook op vakantie, ze hadden altijd hun maatje bij zich en gingen samen op ontdekking. Die plezier en veiligheid zo samen is echt onvervangbaar En iemand zei ooit tegen me dat ik na 2,5 jaar nog tijd over zou hebben, en dat blijkt steeds meer
Heerlijk is dat Hier gaan ze ook meer samen spelen. Ze zijn echt dol op elkaar (en slaan elkaar af en toe de hersens in). Mijn dochter is echt een 'moedertje' en wil dus ook steeds rollenspelen doen terwijl mijn zoontje dan liever wil stoeien of van de glijbaan wil roetsjen. Zo lief dat mijn dochter dan een oplossing probeert de bedenken waar ze beide blij mee zijn. Wat ze ook leuk vinden is samen boekjes lezen. Dochter leest dan voor en zoontje zit heel aandachtig te luisteren De eerste periode met 2 kinderen vond ik heel zwaar maar nu ze steeds meer aan elkaar hebben (en mama dus ook wat meer 'vrije tijd' heeft) ga ik het steeds leuker vinden. Ik smelt helemaal als ze samen zo lief aan het spelen zijn en elkaar knuffelen en kusjes geven.
Heerlijk! Ja, hier ook het geval. Het leeftijdsverschil is hier iets groter, dus echt veel samen spelen is er niet bij, maar mijn zoontje kan zo teder naar zijn zusje kijken en voor haar zorgen dat ik regelmatig ontroerd ben. Hij helpt haar vaak met het spelen en zij is ook helemaal idolaat van hem. Echt heerlijk! Hij lijkt soms nog blijer te zijn dan wij bij haar mijlpalen. De eerste keer kruipen, de eerste stapjes, de eerste woordjes. Hij is zo enthousiast! En natuurlijk slaan ze elkaar ook weleens de hersens in, maar echt een paar minuten later vliegen ze elkaar in de armen om het goed te maken. Oh je wil niet weten hoeveel dit soort filmpjes ik van ze heb. Lekker stel!
Leuk! Mijn oudste probeert de jongste bij alles te betrekken al is dat soms lastig. Maar ook al is de jongste 8 maanden, ze kunnen samen vreselijk lachen daar geniet ik ook erg van!
Oh heerlijk om te lezen! Kan niet wachten tot het hier ook zover is. Ik vind het nu al zo gaaf als de jongste in een deuk ligt om wat de oudste doet, of hoe de oudste de jongste altijd haar speelgoed wat ze laat vallen komt brengen....Wordt vast allemaal heel mooi (meestal )
Ja echt ontzettend leuk de laatste tijd. Soms zijn er periodes waarin de jongste alles wil hebben wat de oudste net vast heeft, prinsessengedrag , maar de laatste paar weken zijn ze weer erg gek met elkaar. Samen op het strand hele loopgraven graven, zandkastelen bouwen en balletjes gooien. Samen op de trampoline. Vanavond met ons beddengoed een giga tent gebouwd. Momenteel is het erg leuk ja
Ik verheug me nu al op later, dan hoop ik ook zulke berichtjes te kunnen schrijven! Al kan Simone nu bij haar oma ook heerlijk spelen met haar beste vriendinnetje van (snik ze gaat zometeen naar school) bijna 4. Als die 2 samen zijn heb je geen kind aan ze, ze zijn zoooo lief met elkaar!
heerlijk is dat he, dat gaat hier ook zo vanmiddag gingen ze op hun manier verstoppertje spelen, de oudste is 5 dus die snapt het wel maar de jongste is 19 maanden en die maakt zich dan heel kleine en gaat dan op de grond liggen, hij zegt dan ssssst ik steen hahahahah en dan is hij op zijn manier verstopt, die oudste komt hier dan niet meer bij
Hahaha geweldig! Op die leeftijd stonden ze hier naast elkaar met de handen voor de ogen als ik aan het tellen was , ze hadden zich verstopt hahaha
ahh leuk, geen ervaring mee uiteraard, maar ik geniet al van haar alleen, dus dat zal met 2 wel dubbel zo leuk zijn.
super om te lezen.... hier kunnen ze ook heel leuk met elkaar. Wat ik vooral heel aandoenlijk vind is als ze de 2 oudste samen gekke grapjes uithalen om hun kleine zusje aan het lachen te maken. Zo mooi.
hier zijn ze ook zo schattig en lief samen (meestal dan ze hebben ook echt weleens ruzie die aardig gelijk op gaat broer laat zich niet op zijn kop zitten door 2,5 jr oudere zus). Broer mist zus als ze op school zit en vraagt de hele dag regelmatig wanneer we weer gaan halen (en dat begint al op weg naar huis). Ze slapen ook samen omdat ze allebei niet zonder de ander willen slapen.
Hier schelen ze 21 maanden en ze zijn echt stapelgek op elkaar. Super leuk om te zien! Ze zijn de laatste tijd ook steeds samen an het knuffelen en kusjes geven.... Nou, dan Smelt deze moeder hoor
Onze dochters schelen op 3 dagen na,2 jaar met elkaar. Ze spelen zoooo ontzettend leuk samen. Als de oudste danst en zingt doet de jongste mee. Als ik boos ben op de ene en die gaat huilen, komt de andere om te troosten. Mijn jongste kijkt enorm op tegen de oudste en doet zoveel mogelijk na. Ook zijn ze heel zorgzaam naar elkaar toe. Tuurlijk hebben ze ook wel eens bonje maar dat is eigenlijk maar zelden. Ik kan er echt heel erg van genieten als ze zo samen spelen. En ondanks dat het soms best even pittig is, een peuter en een dreumes. Vind ik het echt geweldig dat we ze dicht op elkaar hebben mogen krijgen. Ja.. echt genieten.