Toeslag over incidentele kinderopvang

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Wondertje, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    Mijn zoontje gaat nu 1 vaste dag naar de kinderopvang per maand nu kan het het heel af en toe gebeuren dat hij een extra dag à 68,75 nodig heeft krijg ik daar ook kinderopvang toeslag over? En is die toeslag dan even hoog als over de vaste uren? Is er iemand die het soms heeft meegemaakt of er iets meer van weet? Ik hoop het dan weet ik wat meer bij het kdv werd ik niet wijzer en de belastingtelefoon heb ik nog niet gebeld alvast bedankt voor het reageren

2. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.130
    205
    63
    Wijzigingen met oog op het aantal uren kan je ten alle tijden doorgeven via je eigen gedeelte op www.toeslagen.nl onder het kopje mijn toeslagen.
    Je zou eventueel een proefberekening kunnen maken wat de hoogte van de toeslag is als je die extra uren gaat afnemen. Hou er wel rekening mee dat de verwerkingstijd van wijziging als alles correct is ingevuld max 8 weken kan duren. Ook zou je 1 maand extra uren afnemen en de andere maand minder kun je daar gewoon toeslag voor ontvangen mits je natuurlijk aan alle voorwaarden voldoet.

Mocht je meer info willen hebben mag je me altijd een pm sturen

Deel Deze Pagina