Voor de mensen die in een mk zitten of net hebben gehad

Discussie in 'Miskraam' gestart door goudvis22, 12 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Ik ben nog op het wachten op een miskraam
    Ga morgen naar de HA voor een curretage aangezien mijn vk het niet nodig vind en die heeft voor mij beslist dat ik er maar op moet wachten :rolleyes:

Kunnen we via dit topic elkaar op de hoogte houden en steunen!

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Sinds vandaag in een zelfde soort schuitje als jij, zou a.s. vrijdag dagopname hebben om met vaginale capsules de mk op te wekken, maar ga morgen bellen dat ik het wil doorschuiven tot na het weekend. In tegenstelling tot jij mocht ik vandaag kiezen wat ik wil. Curettage, afwachten of medicatie.

3. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Lieve meiden, heel veel sterkte. Het zullen nog een paar heftige dagen/weken worden :cry:

Vorige week zat ik in hetzelfde schuitje als jullie, maar nu gaat het weer ok. Bij mij was de curretage echt een afsluiting, en ik merk dat ik nu optimistischer ben dan daarvoor. We gaan er weer voor! Vanochtend nog een testje gedaan en de hcg is vrijwel uit mijn bloed. Ben ik ook blij mee.
    Ik besef dat jullie nu waarschijnlijk vooral verdrietig zijn, maar ik wou toch even laten weten dat er (bij mij) licht aan het einde van de tunnel is.

Dikke knuffel voor jullie beide.
    @goudvis, succes bij de HA!

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Lieve Goudvis,

Wat ontzettend naar voor jullie. Ik hoop dat je dit alles snel een plekje kunt geven. Aangezien het niet de bedoeling is dat er meerdere steuntopics zijn, verwijs ik jullie naar het miskraam en dan? topic.

Deze ga ik sluiten.

Heel veel sterkte de aankomende tijd.

Elvira

Deel Deze Pagina