Haha oeps... Wel heel leuk omschreven. Ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt. Zie wel vaker fruit liggen wat niet goed is en toch houdt het me tegen om te zeggen.. dit is niet goed meer. Eigenlijk moet ik het gewoon eens doen... scheelt toch weer wat fruit en groente zelf betalen. Maar op 1 of andere manier vind ik mezelf dan over laten komen als kijk ik wil dat gratis. Is niet zo maar toch... hihi.. De volgende keer ga ik het gewoon doen... Is dan toch ook voor appels waar een gat inzit en helemaal bruin is??
Ik heb ook wel eens als 4e of 5e gestaan maar roep dat ook niet. Hoe tel je dat dan? Is diegene aan de kassa 1! en dan zo verder? Of is het de betalende is 0 en dan 1,2,3,4 enz.. En ik dacht dat het alleen was als alle kassa's open waren?? Maar is dus ook niet zo te horen. Ik ga toch een keer beter opletten
ja hoor ook voor appels met gaatje, beurs plekje. tis zelfs zo dat als je iets gekocht hebt en je vond het niet lekker dat als je dat meld je zonder pardon een soortgelijk artikel of je geld terug moet krijgen.
Had het vandaag met rot fruit, dus die jongen ging zo'n tasje halen voor gratis fruit. Kon hij alleen niet vinden na zo'n 10 minuten. Toen mocht ik fruit mee naar de kassa nemen en dan niet afrekenen,heb toen gevraagd of hij dan mee wilde lopen om dat erbij te zeggen. Uiteindelijk liet hij me doorlopen bij de kassa en hoefde ik de rest van de boodschappen ook niet te betalen
Hahaha ow dat is nog eens een hele leuke meevaller. Zo'n mazzeltjes heb ik toch nooit.. haha... Had je wel genoeg boodschappen Gratis meenemen is altijd leuk
het is juist niet als alle kassa's open zijn. want als alles open is kunnen we er niets aan doen dat het druk is zeg maar. de klant die al geholpen word is inderdaad klant 0 maar vanaf de vierde die staat te wachten krijgt het gratis. het is dus 0,1,2,3 nr 4 is gratis boodschappen.
Ja inderdaad, was ook de eerste keer dat het mij overkwam. Gratis fruit is al een paar keer eerder gelukt. Het was ongeveer 40euro aan boodschappen
Laatst met een potje bruine bonen, kon geen prijskaartje vinden. Dus schoot iemand van t personeel aan of hij wist wat t nu kostte... kreeg t gratis mee.
Wij missen de C1000 Toen deze overging in Jumbo zagen we alles dalen, inzet, gezelligheid. De mensen die voorheen zo leuk bij de C1000 werkten waren gestrest, kregen op hun kop als ze niet snel genoeg de kassa's bij openden. Eerlijk is eerlijk hij zit midden in het centrum van Delft, en het is vrijwel niet te doen, soms is het net een mierennest met studenten, scholieren, oudere, jongere, gekkenhuis! Toen de sfeer zo achteruit ging en wij standaard duurder uit waren dan bij de C1000 zijn we over gestapt van super. Ze kunnen dan wel het goedkoopste zijn met merk namen, de merkloze artikelen zijn wel vrijwel allemaal duurder dan bij de C1000 was. Aangezien het mij geen piep kan schelen of de pastasaus van een duur merk is, of eigen merk, heeft de Jumbo voor mij totaal geen meerwaarde.
Mijn schoonmoeder was vrijdag de gelukkige. Voor 50 euro gratis boodschappen. Bij een kassa stonden 3 in de rij te wachten, dus ze liep naar de kassa waar een jongen zat die klaarblijkelijk niks te doen had. Toen ze bij hem kwam, zei hij: sorry, ik ga dicht. Ik moet weg! Toen is mijn schoonmoeder als 4e in de rij aan gaan sluiten bij die andere kassa en kreeg ze haar boodschappen gratis.
Wij hebben gisteren twee kratten Grolsch mee gehad voor de prijs van de aanbieding van de Heineken dit dankzij de tip van iemand hier. De Heineken was op en niet meer voorradig hahaha, dus mn vriend is verhaal gaan halen en toen kregen we andere mee voor die prijs. Echt top!
Ja hier geen jumbo maar ik mis het zo 😞 we gingen elke week opzoek naar verrot fruit en vonden dat elke x weer hihi... dus elke week een gratis zak met groenten en fruit... 1X gratis boodschappen.
Ik vind het echt een schijt winkel dus ik kom er nooit. Leuk al die voordeeltjes, maar daar heb ik echt geen zin in als ik boodschappen doe. Ik ben sowieso al chagrijnig door al die irritante mensen die voor mn karretje lopen, dus voor mij is het snel boodschappen doen en weg.