Dit was voorheen ook mijn favoriete super. In Delft. Sfeer is er weg de drukste super van de stad. Leuke aanbiedingen unox rookworst voor 50 cent. Fles limo voor 25 cent. Was heerlijk shoppen daar.
ik verwacht dat de jumbo daar wel op voorbereid is en dat dan alle kassa's open zijn. De actie van 4e in de rij zal dan wel niet geldig zijn...
zelf hier nog nooit voorgekomen dat ik 4e wachtende was.. Vaak als het "dreigt" te gebeuren dan gaat de servicebalie als kassa meedraaien.. Daarnaast heb ik het idee dat soms, op een drukke zaterdag, ineens 1 kassa "defect" is Maar de dag erna doet hij het weer Tsja, zo kan ik het ook valsspelers.. haha
Haha nee echt niet... Niemand deed het en dan moeten ze dat niet er neer zetten... Het was overigens niet zo heel moeilijk hoor... Bij onze jumbo was het fruit en voornamelijk de bananen vaak rot... Toen hadden wij ook nog erg weinig te besteden dus voor ons was het heel fijn! Dat andere mensen het niet durven te zeggen... Dat is niet mijn probleem . Ze vonden het ook echt niet erg en waren er eigenlijk wel blij mee! Haalden ook direct het vieze fruit weg... En vroegen wat we graag in de zak wilden hebben.
Hier 4 jaar bij jumbo gewerkt, ik deed nooit zo moeilijk over die 7 zekerheden. Alleen bij die vierde wachtende moesten we goed opletten, we hadden 16 kassa's en vaak was er vooraan niets te dien, maar zagen klanten dat niet. Heb toevallig laatst een bibi fopspeen gratis gekregen omdat de prijs van het schap niet overeen kwam met die op de kassa. En een zak miniworstenbroodjes, de caissière gaf heel netjes aan dat ze over de datum waren, dus ik mocht andere pakken. Hadden ze niet, dus kaasbordjes gepakt, zelfde prijs, en mevr. Wilde me af laten rekenen. Daar trapte ik natuurlijk niet in, ken de regels nog goed
Nouja als er momenten van rust zijn zullen ze heus niet alle kassa's open houden hoor Moet je denk ik net geluk hebben. Maar het valt te proberen.
Je hebt er ( IK noem ze altijd van die tokkies) tussen zitten die daar vrolijk van worden. Ik zou me rot schamen als ik wekelijks aan kom met een rotte appel... Dat soort mensen worden de winkel uit gekeken door personeel (heb een tijdje in een supermarkt gewerkt).
Ik heb het een paar keer gehad dat ik een product vond dat over datum was...(houdbare dingen die foutief gevuld waren) en dan pak je er hetzelfde product bij dat nog wel goed is en dat krijg je dan gratis mee. Altijd mooi meegenomen. Wat balen zeg dat je niet mee kon profiteren van de 4e in de rij....
was er wel echt blij mee hoor. We hadden een verjaardag en moesten dus wel wat bier inslaan. Heineken is echt NOOIT in de aanbieding gewoon, echt nooit. Is het een keer, wij meteen erheen, op. Dus blij met de service!
*reactie verwijderd... Ik ga hier niet in op wat wij een jaar geleden deden... Daar is dit topic niet voor bedoeld. Helaas zullen er altijd mensen blijven die denken te kunnen oordelen over anderen en situaties zonder ze te kennen en zonder het hele verhaal te kennen... On topic, heel leuk van de jumbo was dat toen ze mijn dochtertje naar de bloemen zagen kijken, ze een gratis bosje rode rozen kreeg! Ze was er zo ontzettend blij mee! Weet niet of dat in de 7 regels staat, maar lief was het wel .
Zelf 1 keer een zak gratis fruit en groente gehad. De afdeling lag er echt beroerd bij daar. Veel fruit niet goed had een aantal meldingen gedaan en moest ook wel zelf aangeven van die zekerheden. ook een keer 5e in de rij en een kar met boodschappen gratis gekregen. Was rond etenstijd en had voor 285 euro aan boodschappen. Dus was daar wel uitermate blij mee hahaha. Echter ook een keer 4e en toen had ik 2 karren bij strotvol maar toen wisten ze niet hoe snel ze een kassa open moesten gooien helaas. Voor de rest zeg ik het gewoon, al kijken ze me de winkel uit. breng daar een vermogen iedere maand dus ze kunnen wat mij betreft dan gewoon de boom in. Moeten ze dat soort dingen maar niet beloven