wat hebben jullie veel gekletst meiden @make-up en sieraden. eerder droeg ik bijna elke dag wel wat make up (mascara en oogschaduw) nu eigenlijk haast nooit meer, denk er niet aan. Ik ben gek op sieraden en heb er ook heel veel (voor de inbrekers die dit lezen, ze zijn weinig waard want ik koop niet duur haha). Ik draag standaard oorbellen (die doe ik ook niet uit) sieraden verder als ik wegga, of gewoon af en toe een keer. @jann dan snap ik goed dat je Joas liever niet bij hen achterlaat s nachts. Erg als ze hem gewoon laten huilen. Zou ook logischer zijn dat een oppas juist eerder heengaat om te kijken of er wat is toch? @love hoor je nog wel eens iets van je ex? omdat je gheoord had dat hij weer in nl ingeschreven stond? @debsje ben ook wel eens benieuwd naar kreta mijn vader is er ook geweest en vond het ook prachtig. is het eiland verder ook erg duur? Ik ben trouwens niet aan de pil. Ik ben al heel lang niet meer aan de pil. Na de zwangerschap wilde ik er ook niet meer aan beginnen. Dus ontpillen hoeft straks ook niet. Wat heerlijk dat ze in het weekend zo lang blijft slapen. En wat is er mooier als gelijk papa te horen (voor je mannetje dan haha) zegt ze ook weleens mama? @zonder man slapen. ik zou wel moeten 1x in de 3 weken dan heeft mijn man nachtdienst. Als mijn man middagdienst heeft wacht ik ook tot hij thuiskomt s avonds. ene keer heb ik mer meer moeite mee als de andere keer. Het gaat ook een beetje wennen. @Femke ik ga niet op vakantie hoor, wij blijven lekker thuis. Dus dan ben ik er nog om te kletsen haha @vakanties. wanneer gaat wie precies weg? @marjon weer een slapeloze nacht geweest dus helaas. Veel plezier op het feestej vavavond. @hier ondertussen heeft Emma een waterbakje van de katten omgegooid (ik zat op de wc, jullie willen niet wteen hoe snel ik ben gegaan haha) en er lekker doorheen gerold en zich ergens aan geschaafd( heel stiekem gedaan want ik heb niks gezien en ze is steeds in mijn beeld) @foto Emma volgens mij hebben alle meiden zo ongeveer gestemd of niet? dank jullie wel.
Heey dames, Veel gekletst nog gisteravond laat zeg! @Ellen, nee ik hoor helemaal niks meer van hem. Dat hij weer in nederland ingeschreven staat hoor ik van de gemeente en advocaat. Omdat er een zaak loopt tegen hem (allimentatie). Hier een goede nacht gehad.. Geen tijd meer om school af te maken want heb alleen de pc en geen laptop. Op de pc kan ik het niet installeren, dan slaat de hele boel vast. Gelukkig kan je er lezend erg goed uitkomen dus dat ga ik dan maar doen. Vanmiddag lekker weg met Jace, het weer is er heerlijk voor haha!
Goeiemorgen meiden!! Ilse: bij deze is het andere badje gewoon voor jou meid!!! hij is leuk he! Marjon toch niet mee meis? ....volgende keer beter dan maar! veel plezier op de verjaardag vanavond!! Ellen: Kreta is idd een heel mooi eiland...duur? ik vind het meevallen..ligt er ook wel beetje aan waar je zit en of je gewoon bij een restaurantje neer ploft en niet eerst op de prijzen/menulijst kijkt.....maar ik vind het zeker de moeite waard om er nog een keer heen te gaan....daaf is er nu 9 keer geweest en heeft er nog geen genoeg van Jann: ik zou de tom tom vannacht onder je kussen leggen meis ...dan weet je zeker dat je hem niet vergeet uit de auto van je man...alleen zsou het dan wel kunnen dat je hem vergeet omdat tie onder je kussen ligt zoals ik gister al aangaf heeft daaf morgen eigenlijk de auto nodig...dus mijn moeder zei gister je mag ook mijn auto meenemen hoor dat hoef daaf zich niet te halen halen en brengen...dus vond ik wel een goed idee eigenlijk...maar nu zie ik ineens Jann met der tom tom...en denk ik ineens...owjee...in onze auto zit navigatie...in die van mijn ouders niet hoe gaak dat dan doen...maar nu bedenk ik me ineens gelukkig heb ik navigatie op me telefoon dus die kan wel aan dan...alleen is tie dan leeg denk ik als ik aankom daar hahahaha......kijk mijn pa wel lief aan of ik dan ook de tommy mag lenen Mamalous: hoe voel je je vandaag meis???
@love veel plezier vanmiddag, je hebt er wel zin in volgens mij. Je hebt morgen het examen al! spannend zeg.Hoop wel dat je je allimentatie gaat krijgen waar je recht op hebt, want je krijgt nu niks van hem toch? erg he dat het zo lang moet duren dat soort dingen terijl je er gewoon recht op hebt. @debsje Dan moet het zeker de moeite waard zijn als je er al 9 keer bent geweest. Het verste waar ik ben geweest is frankrijk haha! Jek an het altijd nog op de ouderwetse manier doen opzoeken op msn.nl en uitprinten. Maar handig dat het op je telefoon zit
zo he he kan eindelijk weer op het andere forum heb mijn nr achter gelaten daar voor degene die hem wil toevoegen....al hoop ik niet dat er nog belletjes komen dat we toch nog een afvaller gaan krijgen.....maar wie weet krijgen we wel een belletje met IK KAN HET NIËT"VÏNDEN ....zou zomaar van mij kunnen zijn meiden we zitten gewoon alweer op 184 berichten...en hij is gister pas open gegaan deel 2....wat LULLEN we VEEL zeg gezellie he!!!
@Ellen, die hele allimentatie intresseerd me niks. Heb het liefst dat hij zijn eigen gang gaat en ons met rust laat. Helaas ben ik verplicht om het te eisen zolang ik in de bijstand zit. Soms zit ik er zwaar aan te twijfelen om gewoon maar een winkelbaan ofzo aan te pakken en de kans op een opleiding te laten schieten. Dan verdien ik gewoon mijn eigen geld en ben ik van het gezeik af. Maar als ik dan mijn baan, om welke reden dan ook, kwijtraak, zit ik weer in hetzelfde schuitje.
Ik ga zo een heel eind fietsen met Joas! Lekker hoor. Hij is mega lief. Dat is altijd als hij gewoon goed slaapt Ik ga eerst heeel groot opschrijven dat ik die tom tom moet hebben!! Ha ha.. Wie weet het adres?? Anders zoek ik het gewoon ff op
KidZcity Vlampijpstraat 79 3534 AR Utrecht Vanaf de A2 afslag 6, Maarssen (Zuilense ring) 2e afslag, Maarssen Dorp Verkeerslichten rechts (Sweserengseweg), richting Oud-Zuilen 1e mogelijkheid rechts (Sportparkweg), richting Straatweg Verkeerslichten links (Amsterdamsestraatweg, met rechts het kanaal) 2e Verkeerslichten rechts (Julianaparklaan) Einde van de weg naar links = Vlampijpstraat ER IS RUIME GRATIS PARKEERGELEGENHEID
Dankje Weet je, ik snap niks van mn banner!! Die zeg dat Joas 11 maanden, 3 weken, 6 dagen oud is.. Dus morgen jarig! Maar heb m nog opnieuw gedaan en dan zeg hij het weer!! Klop toch niks van?? @ mamalous: HOe is het??
nou als ik via een papieren routeplanner erheen moet weet ik zeker dat er iemand gebeld gaat worden ...hemeltje zeg das echt niet te doen...
dat is raar Jann,....miss via andere site een nieuwe banner maken?..heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met mijn banner.
een beetje boel slim dan moet eigenlijk nog vanalles doen in huis maar heb zoooo geen zin..zit nog in me huispak zelfs..oohhooo maar goed ga nu toch maar us in de benen...huis wordt niet vanzelf schoon he Jann veel fiets plezier strakkies!!!! het is echt heerlijk weer om te fietsen!!!
Zo hey, even een avondje werken en ik kan bijna een boekwerk bijlezen @ Ellen, je hebt er een stem bij! @ Make up / sieraden, ik heb altijd oogschaduw en mascara op. Soms ook eyliner. Verder niks van make up. Sieraden soms ketting en meestal wel oorbellen (knopjes). @ Debsje, ja volgende week zaterdagmiddag zitten we al aan het strand. Wij gaan niet naar lasiti. Is een beetje uit de buurt van waar wij zitten. Wij gaan naar Rethymon. 2 jaar geleden zijn we 2 weken in malia geweest en uiteraard zijn we toen ook naar lasiti geweest. We hebben toen vrij veel van die kant van Kreta gezien. Dit jaar is de andere kant aan de beurt. Waar zijn jullie toen geweest? @ Ellen, 2 jaar geleden viel het daar mee met de prijzen. Wij waren meestal rond de 35 euro kwijt voor ons avondeten. Daar zaten altijd minstens 2 drankjes bij en een voorgerecht. hoe het dit jaar is, is even afwachten gezien Griekenland de btw zo fors verhoogd heeft. @ Ilse, 30 juni moet jij weer op. Als die het maar heeft voor 7 augustus. Dan gaan we naar een festival en hij zou dan de bob zijn @ Meeting, ik vind het heel jammer er morgen niet bij te zijn. Maar dames, we gaan wel heel snel een datum prikken voor meeting nr 2! Milan heeft gelukkig geen koorts meer. Gisteravond had hij wel nog verhoging. Vanmorgen om 8.30 uur sliep hij nog, dus heb hem afgemeld voor het kdv. Wilde hem niet daarvoor wakker maken. Nu is zijn temperatuur weer normaal en hij is vrolijk, dus gaat hij vanmiddag nog naar het kdv. Snottert wel nog goed. Vanavond nog een avondje werken en dan 2 daagjes vrij. Worden 2 drukke daagjes. Wil dan zover alles voorbereiden voor de vakantie. Zoveel mogelijk kleding al gewassen en gestreken hebben. Daarnaast komen morgenmiddag 2 vriendinnen op bezoek en vrijdag komt een andere vriendin nog even langs, gezien zij nu zondag al met vakantie gaat. Van het weekend wordt het warm ze. Ze melden hier 27 graden en ik moet dan werken Maar morgen en vrijdag wordt het ook mooi en nu schijnt ook de zon al vollop. Kan ik toch van het zonnetje genieten.
@Antje, wat fijn dat Milan weer wat beter is. Gezellig dat je vriendinnen langs komen morgen en overmorgen. Ja dit weekend schijnt heerlijk weer te worden! Heb er helemaal zin in. Misschien even naar mijn SM, die heeft een zwembad in de tuin staan.
@ Sweetlove, o lekker zwemmen. Heeft ze het zwembad al gevuld dan, of is die continue gevuld? Ik moet zaterdag tot half 4 werken en zondag een avonddienst. Maar kan wel op mijn werk lekker buiten zitten en heb dat weekend zijn er maar hooguit 3 aanwezig. Dus denk dat ik dan even met ze ga terrassen en ze trakteer. Milan net naar het kdv gebracht. Nu ff bij mijn ma, nog even zonnebanken en dan werken.
Het zwembad staat er nu 2 weken. Heerlijk hoor! Weet nog niet of mijn vriend al andere plannen had, anders moeten we er maar even heen gaan haha. Zonnebanken, lekker hoor! Is hier al jaaaaaaaaaaaren geleden!