De Juni Junky's deel 2

Discussion in 'De mama's' started by debsje1977, Jun 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@love wat belachelijk dat je het moet eisen terwijl je dat helemala niet wil. Dat je zelfs een baantje wil nemen omdat je dan niet meer hoeft te eisen. Ik begrijp hele goed dat je niks meer van hem wil weten. je hebt wel eens verteld hoe hij deed, echt erg! ik ben heel blij voor je dat je het geluk hebt gevonden bij een lieve man en je mooie dochter rebecca en dat je zo goed kan met je stiefzoontje.

@jann groot gelijk heb je het is zo'n heerlijk weer. Heel veel plezier!:)

@antje dank je wel!:)
    Jij was dus ook op kreta geweest. 35 euro is zeker niet duur. Dat red je hier niet zo snel. heb je vrij maar toch nog druk. Is het bij jullie ook altijd zo'n gestress als je op vakantie gaat? Ik ben altijd bang vanalles te vergeten.
    wat goed dat Milan geen koorts meer heeft. Ook fijn zo voor de vakantie, anders ga je toch minder lekker weg met je kindje lijkt me.

@debsje moeten we toch eens wat uitvinden zodat de troep zich vanzelf opruimt haha!:)
    Succes met boenen.

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,319
    238
    63
    @ Sweetlove, dat wordt anders de plannen van je vriend om gooien, als hij die heeft. Zaterdag is een zwem / zon dagje.
    Mijn schoonouders hebben ook een zwembad, maar die staat nog niet op. Doen ze altijd pas als het een tijdje warm is.
    Zonnebanken was voot mij ook al heel lang geleden, heb er eigenlijk nooit zin in en de rust niet voor. Maar ik wil niet als een melkfles aan komen in kreta. Mar vind het nu ook wel lekker, lekker een uurtje dutten.

@ Ellen, ik maak altijd een lijstje van de belangrijke zaken die mee moeten en als dat al in de koffer of tas zit, streep ik dat door. Zo heb ik heel snel een goed overzicht. Bespaart een hoop stress. Ja ik heb mij die 2 dagen vrij weer veel te druk ingepland. Krijg bezoek, wil en moet nog even naar de stad voor een tankini. Vrijdag naar de markt en boodschappen doen en daarnaast nog dingen in het huishouden. Dat wordt vroeg opstaan, want wil ook genieten met Milan en de zon. Denk dat het morgenmiddag zelfs terrassen wordt met mijn vriendinnen. Met zo'n drukke dagen is het wel heel snel de 12e :D

3. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Antje: Heerlijk naar Kreta! Kzou ook wel weg willen, maar mn man wil dat allemaal niet.. Voor mn zwangerschap wel lekker samen weggeweest. Gran Canaria, Tunesie en toen was ik zwanger.. Nog samen naar Texel geweest dat was het. Daarna nooit meer weggeweest!
    In September gaan we 2x een midweek achter elkaar. Vind ik ook echt helemaal niks want dan weet ik zeker dat ik als een gek ga lopen schoonmaken!! Dus moet er nog maar ff overhebben met mn man..

@ Zonnebanken: Ik doe het iedere week en nu om de week.

Kheb lekker een eind gefietst.. Straks komen mn ouders naar ons toegefietst en komen ze ff een bakkie thee drinken en dan gaan ze weer terug. Is wel meer dan een uur fietsen. Breng fiets ik nog ff een eindje mee denk ik..

@ Meeting: Morgen hebben we elkaar gezien :) Hoe doen jullie het met zelf eten?? Eten we daar gewoon wat??
    Kvind het doodeng worden :)
    Weet je, mijn ouders & schoonouders zijn niet zo van het internet achtig.. En vooral zoiets niet!! Dus ik zeg niks.. Vind ik ook weer niet leuk. Ze hebben nog niet gevraagd wat ik morgen ga doen haha.
    Dan zeg ik het maar denk ik!
    Kzit al zolang op ZP..

4. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Nou, gelukkig wordt er niet heel veel gekletst hier ;)

@ marjon: jammer dat je morgen niet mee gaat maar ik begrijp het. We moeten maar snel een nieuwe datum prikken waarop iedereen kan. Kijkt me super gezellig (geldt natuurlijk ook voor alle anderen die er morgen niet bij zijn :))

@ antje: ging je nou dit weekend weg of volgende week? Lekker man Kreta. Ben er nog nooit geweest maar hoor altijd goede verhalen.

@ Ilse: hoe is het met je man en met jou? Ben je er morgen wel bij?

@ Sweet: voor ik het vergeet veel succes morgen en ik zal voor je duimen.

Hier begon de dag al vroeg. Beau vond het om 5 uur wel genoeg en was lekker aan het kletsen en spelen in bed met veel gegil. Hoopte dat hij nog wel weer in slaap zou vallen maar dat gebeurde niet helaas. Dus er maar uit met hem en om half 8 er weer in en ik dus ook. Daardoor verloopt de dag nogal rommelig.
    Ben bij de fysio geweest en mijn nekwervels zitten goed vast. Hij heeft het "gefixeerd" zoals hij het noemt en daardoor is het nu wat gevoelig maar zal hopelijk snel beter voelen.
    Heb net behoorlijk ruzie met mijn moeder gemaakt. Kreeg nogal wat verwijten naar mijn hoofd die mijn inziens niet klopten. Heb het telefoongesprek maar beeindigd, we kwamen er toch niet uit. :x

5. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Kouf: Lekker dat je nu weet waar die rugpijn vandaag komt. Hopelijk gaat het snel over. Wanneer moet je weer terug?

Heb je vaker ruzie met je moeder?? Lastig lijk me dat!! Ik heb dat echt nooit!! Mn moeder kan je geen ruzie mee maken is zo'n schat en als je boos is moet je wel iets heel ergs gedaan hebben.
    Sterkte ermee :(

6. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    @ Jann: maandag heb ik weer een afspraak. En ik moet thuis wat oefeningen doen. Het is al wel minder dan 2 weken geleden, in ieder geval geen hoofdpijn meer erbij dat scheelt. :)

Ja mijn moeder en ik kunnen goed ruzie maken ;) maar is altijd van korte duur. Waarschijnlijk bellen we het weekend gewoon weer en is het weer over. Mijn moeder is ook heel lief hoor maar kan dingen soms niet zo tactisch brengen (vind ik dan) en dan zeg ik daar wat van. Dat botst even. Weet je wat zo makkelijk is van ruzie maken met je familie, het is en blijft je familie dus dat gaat niet snel kapot ;). Het is voor haar ook gek dat ik nu ook een gezin heb en niet meer alle tijd voor andere dingen. Even wennen denk ik

7. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Trok je vroeger heel veel met je moeder op??
    Dan is dat het idd want jij zegt. Voor je moeder is het nu ook gek dat je niet alle tijd meer overal voor heb.
    Gelukkig is het snel over!!!

8. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    laten we het erop houden dat onze relatie altijd zo is geweest ;)
    en ik ben ook niet altijd makkelijk (geweest)

9. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Jann: zouden je ouders het ook niet leuk vinden als je verteld dat je met andere moeders en kinderen iets gaat doen? Anders leg je daar toch de nadruk op en niet hoe je ons hebt leren kennen?

10. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Beau is wakker, ga even bedenken wat we kunnen doen vanmiddag. De zon is helemaal verdwenen hier :(

11. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Ja denk dat ik zoiets gewoon ga zeggen :) Dan zeggen hoe ken je die dan? Van internet :) :)

Heb je nog wat leuks verzonnen??
    Joas heb lekker tot half 4 geslapen, mn ouders zijn geweest en nu gaan we zo eten. Joas dan. Wij wat later!

12. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Ik ben met Beau even naar de fanshop van FC Twente geweest, ik wil de het kampioensboek kopen voor vaderdag. Maar sukkel dat ik er ben die was nog niet uit. Als ik iets beter had gekeken kon ik dat ook wel weten. In de winkel vanaf 14 juni stond er op de site :)
    Dus we kunnen nog een keer terug.
    Heb wel 2 hele leuke rompertjes van twente gekocht voor Beau. kon het niet laten. Zal papa ook wel leuk vinden.
    Ga zo ook maar eens beginnen met koken voor Beau. Hij krijgt risotto met doperwten. Ben benieuwd wat hij er van vindt en of het lukt natuurlijk :)

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Zooo, deel twee is alweer een heel eind op weg!! Gaat goed zo, haha!

Ellen: lastig is dat als je op de wc zit en allemaal geluiden hoort die je niet precies kunt thuisbrengen, haha. Nils heeft af en toe ook ineens blauwe plekken, vooral dan op zijn hoofd. Heb ik dan helemaal niets van gemerkt. Hij geeft niet snel een kik als hij zich pijn doet.

Jannn: hoe reageerden je ouders? Of kwam het gesprek er niet op? Moet zeggen dat ik het ook niet aan mijn ouders heb verteld eigenlijk! Maar tis er gewoon niet zozeer van gekomen.

Kouf: dus nog een tripje naar de fanshop! Iedereen is al goed bezig voor vaderdag zeg! Ik moet echt nog iets verzinnen!
    Hopelijk klaart de lucht met je moeder weer snel. Tis wel zoals je zegt, met familie is het wel onvoorwaardelijk (bij ons dan), dus ruzieen kan en mag.

Heb in de tussentijd dat ik dit berichtje heb getypt Nils eten gegeven en naar bed gebracht. Dus nu is't ook tijd voor ons eigen eten!! Ga even aan de slag.

Oja Kouf: laat je weten hoe Beau het avondeten vond? Ben benieuwd! Heb gister zelf voor het eerst die tonijnkoekjes gemaakt. Was voor het eerst vis voor Nils. Moest even wennen, maar ging er toen wel goed in!!!

14. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Heeee meiden,
    even vraagje voor morgen! Nemen jullie de wagen ook mee naar binnen? Ik zat er net over na te denken wat nu handig is... Weet niet hoeveel ruimte er daar is om de wagen te 'parkeren'.
    Zal anders eens kijken op de site...

15. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ff snel ben aant werk neem geen wagen kom op de fiets

16. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    He meiden,

Zo heerlijk gedoucht achter de laptop! Net bij de kapper geweest, heerlijk hoor. Alles zit weer in model..

Ik heb altijd een buggy achterin de auto liggen..

17. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    ja, da's ook handig natuurlijk Mamalous!

Even op de site gekeken, maar wordt er niet echt wijzer van. Denk dat het wel moet kunnen. Is ook wel handig voor de luiertas natuurlijk. Kijk morgen wel eventjes!

Mamalous: werk ze nog!!

18. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Heeey Jannn!! Oooh, lekker naar de kapper geweest! Ik moet ook weer hoognodig. Ben nog maar 1 keer bij de kapper geweest sinds Nils... Maar heb mijn haar ook altijd in een soort van staartje, dus dat scheelt...

19. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Ik heb alleen nog geen buggy. Wordt de echte wagen dan. Ga hem zo alvast even in de auto zetten. Anders zeul ik morgen met alles door de flat heen, ook niet handig.
    Vind het nu wel een beetje spannend worden eigenlijk!

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey dames,

Het was echt enorm gezellig! Ben er nu ook echt achter dat mijn ex een pathalogische leugenaar is. Hij liegt alles bij elkaar en gelooft het zelf volgens mij ook nog. Hij gaat trouwen met zijn nieuwe ugandese vriendin en wil haar naar nederland halen. Hij was al met haar toen wij samen waren.

Maaaar.... Jace en Rebecca vonden het geweldig! Ze komen rond Rebecca's verjaardag weer terug. En we gaan het contact zeker onderhouden.

De box is opgehaald, beetje jammer dat de bieder van de kinderwagen niet meer reageerd. Als ik vanavond nog niks hoor ga ik zijn bod verwijderen en de kinderwagen weer bovenaan zetten.

Share This Page