De Juni Junky's deel 2

Discussion in 'De mama's' started by debsje1977, Jun 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

volgens mij zit debsje ook op een heleboel berichten per dag trouwens

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ja hou op morgen uitslapen en schilderen!

3. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Ellen: haha, niet de aandacht op Debsje proberen te richten nu he, haha. Nee grapje hoor!! Denk idd dat Debs ook een aardig gemiddelde heeft!
    Had anderhalf jaar niet paard gereden. Ben direct gestopt toen ik wist dat ik zwanger was. Toen reed ik drie keer per week. Moest dus wel wennen toen hoor!

Nu ga ik echt naar bed!!!

trusten!!

4. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Trusten allemaal!

5. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    goeiemorgen,
    het was hier alweer veeeeeel te vroeg dag. Om zes uur.... Had echt nog goeie hoop dat Nils nog even door zou slapen, maar helaas. Om zeven uur zat ik alweer was op te vouwen en Nils was lekker aan het spelen in de box. Die korte nachten zijn wel goed voor het huishouden hier. Ik doe ineens veel meer... Maar heb toch liever wat meer slaap hoor. Wordt vandaag als het goed is weer erg mooi weer. Staat hier nu nog vrij veel wind.

zometeen even kijken of Nils nog wil slapen, dan doe ik mooi een tukkie mee.

6. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Goeiemorgen, wat een nacht! Een DRAMA!

Om half 12 werd hij gillend wakker, en niet te troosten. 40.2 koorts. Zetpil, flesje , tandenspul, luuf, niks hielp. Tot half 2 echt gegild, niet normaal. Ik had hem mal bij ons genomen om 12uur. Tot 5 uur steeds wakker en huilen. Om 5uur papfles en in zijn eigen bedje. Mooi niet slapen. Om 7u viel hij voor 45 min in slaap.

Nu zit hij vrolijk te spelen in de box:(.

Ben kapot! En ik moet een keuken sausen ook nog! Bij een vriendin die ernstige rugklachten heeft. Morgen komt haar nieuwe keuken, dus moet vandaag. Kan haar niet laten barsten. Ik ga nu maar meteen, hopelijk vanmiddag tukkie doen!

Kan wel janken!!!!!!!!!!!!!!

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen,

Marjon, he bah! Hoe kan het dan toch dat hij zo onrustig is snachts!

Femke, ook al zo vroeg... Is het mama-pest-dag vandaag ofzo?

Hier dus ook al zo vroeg.. 6 uur begon madam heeeel hard te huilen. Sinds gisteren is ze weer eens aan de diarree... haar schaamlipjes werden al wat rood dus wist dat ze gepoept had en daarom ineens hard huild. Dat doet pijn natuurlijk. Dus ja, zat niks anders op voor mama dan eruit te gaan. En dat terwijl ik gisteren HOUSE nog te spannend vond om te gaan slapen.

Rebecca is nu naar het kdv. Ik heb de boodschappen al in huis..
    Nu even declaraties schrijven voor mijn vriend, 2 sollicitaties schrijven en dan de boel eens flink poetsen!

Wil alles echt helemaal schoon hebben vandaag! Heb wel wat motivatie nodig maar goed.

Vanavond komen de ouders van mijn ex Rebecca ophalen. Dus ik ga haar halen om 16.30 uur.. haar eten geven (wij eten bloemkool en dat lust ze niet) dan koken, snel eten, vriend zijn zoontje ophalen hahaha... Pfff... wordt even hectisch allemaal vanavond.

8. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    @ Grietje, pff dat is wel een heel zware nacht geweest. Klinkt alsof hij ergens pijn had. Gezien het in de nacht is en ook koorts, misschien een oorontsteking? Hopelijk kan je vanmiddag nog een dutje doen.

@ Femke, ja dat is dan wel het voordeel van vroeg wakker zijn.

@ Sweet, druk dagje voor de boeg en dat met deze hitte zeg.
    Gaat Rebecca het weekend logeren bij haar vader?

Hier ook vroeger dag dan normaal. Wel niet zo vroeg als bij jullie. Milan werd om 7 wakker. Fles gegeven en toen terug. Heeft nog een uurtje geslapen, dus toen maar opgestaan. Kwam eigenlijk wel goed uit zo vroeg op, wilde vanmorgen naar de stad, dus dan konden we lekker vroeg gaan. Maar om 9 uur werd hij lastig, huilen om alles, ogen wrijven en alleen maar bij mama willen zijn. Was hij alweer moe. Met veel protest terug naar bed. Hij slaapt nu nog. Denk dat ik hem zodadelijk er toch maar uit haal.

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Antje, bij jou dus ook al vroeger dan normaal.

Rebecca gaat idd het weekend naar haar vader. Zondagmiddag haal ik haar op en gaan we nog even naar mijn schoonouders. Lekker zwemmen. En ik heb express afgespronken haar om 13.00 uur al op te halen. Want het zal met de finale wel weer gekkenhuis zijn in eindhoven.

10. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Grietje: ach goss. Wat een drama weer. Kan je hem niet heel de dag wakker houden zodat hij in de nacht meer slaapt?
    Waarschijnlijk heb je dit allang geprobeerd, maar komt echt over dat hij geen dag en nacht ritme heeft. Vind het zo sneu voor je.

11. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

he meiden,

wat een rotnacht grietje, vind het een goede van koek, lijkt mij ook.

Sweet; wel op een rustig tempo doen he, je bent nog herstellende en met deze warmte moet alles ff rustiger, zeg ik die pas om 10.45 wakker werd en nu al gestoft, gezogen en gedweild heeft hihi

Nou ik heb dus heerlijk uitgeslapen echt heerlijk!! Zo de afwas doen, boodschappen doen, verven, Julian ophalen bij mijn ouders eten terug naar huis en dan relaxen haha..ook een drukke vrije dag dus maar wel even lekekr dat je niet continue om je heen hoeft te kijken waar dat kleine manneke nou is.
    Hij loopt nu trouwens meer dan dat hij kruipt, echt zo leuk!!

12. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Grietje: jeetje zeg, wat een beroerde nacht heb je gehad. En dan moet je ook nog gaan verven bij je vriendin.... Hopelijk knap je een beetje op, en krijg je vannacht wel wat slaap. Hoop echt voor je dat volgende week bij de kno arts wat duidelijkheid komt hoor. Wie weet.

Mamalous: jaloers!!!!!!! Heerlijk uitslapen tot kwart voor elf!! En kun jij binnen een half uur, stoffen, zuigen en dweilen??? Jeempie, dan ben ik echt een sloompie volgens mij... Haha.

Antje: nog in de stad geweest? Lekker geshopt?

Ik moet vandaag de traktaties voor Nils op de creche gaan maken. Morgen komt vriendin logeren, en zondag gaan we naar schoonouders in Gelderland. En 's avonds natuurlijk voetbal!!! Ooooh, wat wordt het spannend he. Ik ben best wel een schijnheil wat dat betreft hoor. Ik geef echt niets om voetbal, maar EK en WK ben ik zo fanatiek als de pest.

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Sweet: arme Rebecca. Dat moet echt pijn doen zeg...

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik zit nu al heerlijk rustig achter de pc hahaha. Tussendoor ook steeds lekker gezeten. Heb alles opgeruimd, was opgevouwen, nieuwe gewassen en opgehangen en nu weer een nieuwe erin. De vloer is gedaan.
    Alleen nog bed verschonen en afstoffen straks.

Moet alleen zo eerst even met mijn moeder naar mijn stiefvader, die ligt in het ziekenhuis. Maar heb echt totaal geen zin.
    Ze vind het te warm voor de bus. Maar ja, in de auto zit ook geen airco. Ze wilt om 13.30 uur weg zijn we daar om 13.40 uur. 20 minuten wachten tot het bezoekuur die ook nog eens een uur duurt en dan in de hitte weer terug.
    Bah bah wat een ellende.

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Uhm... Femke, wat moet er precies pijn doen??? Bedoel je niet toevallig iemand anders?

16. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Haar billetjes en schaamlipjes?

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Dames kijkt millenium ook op jullie pagina? Als je op je naam klikt zeg maar?

Ze volgt het hier steeds, maar heeft nog nooit een bericht geschreven.

Waarom wordt je lid als je geen intentie hebt iets neer te zetten (welk topic dan ook!).

Volgens mij hebben we een spieker die bekend is van iemand.

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ohhh jaaa... dat is waar ook!

Ja dat doet haar wel pijn, maar alleen als ik er langs ga met het doekje of als ze gepoept heeft.

19. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    He meiden,

Voor de meiden waar de kindjes zo vroeg van wakker zijn: Joas heeft dat ook tijden gehad.. Nu gaat hij savonds om 8 uur naar bed, hebben we verduisteringgordijnen gekocht & mijn man houd de openslaande deuren wijdopenstaan als hij naar zn werk gaat zodat het afkoelt in huis en Joas slaapt nu steeds door tot 8 uur ofzo!!
    Misschien iets langer ophoudn?
    Ik doe m om 1 uur naar bed smiddasg tot 4..

@ Grietje: meid wat erg!! Wanneer moet je naar de KNO arts??

Ik ga zo werken. Nog snel ff een was wegvouwen, opruimen en om kleden en dan ben ik weg.

20. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik weet niet wie het is maarja ze mag natuurlijk hier vrij meelezen he, tis openbaar..anders moeten we toch over naar ons eigen forum als het bezwaarlijk is. Wel gek dat je nog nooit wat geschreven hebt dan.

Zo heb besloten dat ik nu niet ga schilderen veelste warm om dat met 32 graden te gaan doen, ga lekker in de waaier op de bank zitten vanmiddag.

Sweet, hoop niets ernstig wbt je stiefvader? Waarom wil je moeder zo vroeg gaan dan?

Share This Page