Nee, bij mij nog nooit gekeken, maar als je bang ben dat iemand jou kent dan zet je de "geheimen" dingen toch gewoon op het gesloten forum??
Fem, wat ga je maken voor de cheche? Werkse jannn, ik mag ook het hele weekend, lekker warm pfff... redden die oudjes het nog wel bij jullie?
Ja met die oudjes gaat het prima, ze willen allemaal laat naar bed terwijl sommige om 7 uur al liggen. Dat is irritant ha ha.. Zijn we laat klaar vanavond.. Ik hoef alleen zaterdag want dit is eigenlijk mn vrije weekend maar ik heb geruild.. Dan baal je toch wel ff
Hoe gaat het eigenlijk met het afvallen? Ik was aangekomen tot 76 en vanochtend weer 74, 5 dus ben blij!! Ga er nu weer aan werken...
Gisteren weer pattat op Ik woog pas 63.5 dus is maar halve kilo. Kben nu trouwens ongesteld dus weer lekker gevreten en kvoel zo dik bah!!
@Mamalous, zijn alvleesklier moest er met spoed uit. Het is echt te warm om te schilderen he! Groot gelijk dat je dat niet vandaag doet. @Jannn, ja ik ga voortaan maar die dingen ergens anders zetten. Ook zal ik haar aan gaan spreken met haar voorletter. En misschien dat ik mijn naam laat wijzigen. Nieuw plaatje en nieuwe ticker doet wonderen! @Afvallen, hier nog altijd zwaarder en nog altijd vocht.. zal ook niet meer weg gaan zolang dit weer aanhoudt ben ik bang. Ik heb trouwens mijn moeder afgebeld. Trek het echt niet hoor om altijd maar klaar te staan met de auto als zij weer eens wat moet doen.
Goed van je sweet, hoe reageerde ze? Ik heb laast ook mijn banner weer gewijzigd en wil eigenlijk ook een nieuwe naam om toch wat annoniemer te zijn.
Nee ze was niet boos, want ze vraagt altijd precies wat ik dan ga doen of waarom ik dan druk ben of wat dan ook. Moet alles in detail vertellen als ik haar wat zeg.. Heb nu dus maar gewoon gezegd dat ik ziek was van de antibiotica. Eigenlijk ziek toch dat je je als volwassenen moet verantwoorden aan je moeder omdat ik niet met haar mee wil of kan rijden terwijl zij toch ook met de fiets of bus kan?
@femke dat is zeker hget enige voordeel dat je meer in het huishouden kunt doen haha Wat ga je precies maken voor de creche aan traktatie? Bijna zover he, word je kleine mannetje ook een groter mannetje @grietje zo jij hebt ene lange nacht gehad zeg, zwaar! zo apart dan dat hij vanmorgen weer lekker heeft gespeeld in de box. weet je waarom hij zo slecht heeft geslapen? Heeft hij last van tandjes misschien? @antje ook een verstoorde ochtend. Zouden de kindjes toch veel last hebben van de warmte? Is hij nu tussen de middag nog een beetje gaan slapen? @love smeer je er wat op als ze rode lipjes heeft? Emma heeft ze ook weleens geiritteerd en dan doe ik er wat bepanthen op, dat werkt wel. Je hebt het veel te druk voor dit weer zeg! kun je het nog een beetje volhouden? @jann verduisteringsgordijnen zijn ook een goed idee. Wij hebben nu ee hele grote handdoek ervoor hangen omdat Emma ook later ging slapen toen het warmer werd. Nu gaat ze wel weer eerder slapen vaak. Blijft het zo ook koeler heb ik het idee. @afvallen. Gaat nog steeds zoals altijd. Was even iets zwaarder omdat ik ongesteld was, maar vanmorgen weer 69,8. Ik begon met 70,5 dus ik ben wel heel blij Moet je nagaan als ik straks weer zwanger mag worden dan word ik weer zwaarder, maar dan is het voor een goed doel @hier vanavond hebben we een bruiloft. Dan komt mijn moeder voor het eerst oppassen. Vind ik wel heel spannend. Nu het warm is is Emma sneller wakker en s avonds word ze weleens wakker. Dan pak ik of mijn man haar even op en dan gaat ze ook weer lekker slapen. Benieuwd hoe het gaat als mijn moeder heen moet.
Ja dat is niet fijn lijkt me. ik moet er niet aan denken me steeds te moeten verantwoorden. Heel goed dat je afgebeld hebt, je moet ook voor jezelf kiezen en opkomen vind ik
ja maar het vage aan die millenium is dat hij/zij wel de moeite neemt zich in te schrijven maar nergens op het hele forum nog een berichtje geplaatst heeft..
@ Ellen: Spannend hoor dat vanavond je moeder oppast.. Hier allang meer geen oppas gehad om Joas zo dramatisch sliep.. Maar dat gaat nu allemaal weer top en wordt niet 1 keer meer wakker. Dus as maandag hebben wij ook oppas thuis!! Ik heb trouwens de bloeduitslag van de dermatoloog. Kben sowieso allergisch voor graspollen. Kwam gisteren thuis. Allemaal weer warme bulten op mn knieen en benen. Vind je het gek, kheb in het gras gezeten Ze worden wel iets minder maar voelen nog gloeiend aan. Kwam ook pus uit.. Dus is ontstoken waarschijnlijk. Joas loopt nu helemaal door de kamer heen. Begon gisterenavond en dan loop hij hele rondjes. Zo leuk!! Ik ga me nu klaarmaken om te werken. Heb een hekel aan avonddiensten in de zomer. Je kan beter dagdiensten hebben. Maar goed!! Joas was om 12 uur al bij mn schoonmoeder, heb ik nog ffl ekker kleine digne kunnen doen!
Weet je wat ik ook erg vaag vind van mijn moeder... Gisteren stonden we in de lift en mijn moeder had R vast. Komen er andere mensen bij en zeiden oohhh wat een mooie ogen! Zegt mijn moeder ineens: Jaa dat zegt iedereen altijd.. In de winkel enzo wordt ik ook altijd aangesproken door iedereen. 1 keer was het zo erg dat er een vrouw gewoon schok! Ik dacht die laat wat vallen ofzo, maar nee, die vrouw zei toen.. Wat een moooie dochter heeft U!!! Sorry ik wist niet wat ik hoorde. Ik stond er naast. Zag die vrouw in de lift al gek kijken ineens... ze had niet verwacht dat het de dochter was van mijn moeder... VIND JE HET GEK! Mijn moeder lijkt wel 60... En mijn moeder maar genieten he.. Heb echt het idee soms dat ze haar nog van mij af wil pakken ook! Ook bij alles wat ik doe of zeg wat haar totaal niet bevalt zegt ze "nou dan kom je gewoon bij oma wonen" maar ook op zo'n manier dat ze het ook echt meent! Krijg helemaal de kriebels van mijn moeder!
Nils wil vandaag niet slapen... Vanmorgen om zes uur wakker. Toen nog wel geslapen van half tien tot half elf ongeveer. Vanmiddag om half twee hem weer op bed gelegd, want hij was bekaf. Maar lang leve het zelf kunnen gaan staan! Hij was echt niet van plan om te gaan slapen, ging iedere keer staan en dan hard huilen. Net even naar de winkel geweest, maar hij was echt zo ontzettend moe. Er kon geen lachje meer vanaf. Net weer op bed gelegd. Weer staan en huilen. Heb hem weer neergelegd, en nu hoor ik hem even niet meer. Ga ook mooi niet kijken! Sweet: moeilijke relatie heb je met je moeder he. Ze woont toch ook vlakbij je of niet? Ik zou als ik jou was met het zoeken naar een huisje ook kijken of je wat verder bij haar weg kan wonen. Wie weet dat dat wat helpt. En probeer echt meer voor jezelf op te komen hoor. Zo te horen walst je moeder gewoon over jou heen.