mamalous werkt op hap, Grietje. Wat balen zeg. Jullie blijven inderdaad wel bezig met het knulletje...
Hopelijk krijgen wel dinsdag duidelijkheid over zijn oortjes, of dat de echt boosdoeners zijn. Als dat zo is, is het probleem vrij eenvoudig op te lossen. Tot die tijd maar zo goed mogelijk voor hem zorgen, en pijnvrij proberen te houden. En er zelf niet aan onderdoor gaan. Wel balen, want het ging de laatste weken best heel goed!
@ Femke, oeps Nils lekker goed kort gewiekt. Ik zou het niet gedurfd hebben, zelf te knippen. Ik heb Milan ook nog niet laten knippen. Vind hem nog zo weinig haar hebben. @ Koek, ik kon het kaspalon ook niet. Grappig hoe ze dat bedacht hebben. @ Mamalous, Julian weer in slaap gevallen? Ik zou hem ook beneden hebben gelegd. 33 is wel erg warm. Bij ons binnen is het 27 en dat vind ik al erg warm. @ Sweet, jammer van de 2 sollicitaties. Hoe is het eigenlijk afgelopen met die sollicitatie bij die speelgoedzaak? @ Grietje, ik denk ook dat het zijn oortjes zijn. Groen snot duidt op een infectie. Milan heeft dat tijdens een flinke kou ook gehad. Als je denkt aan oorontsteking zou ik toch even contact opnemen met de arts, gezien de koorts. Mijn arts zei elke keer bij de oorontsteking dat als er koorts kwam, ik terug moest komen. Waarom dat is weet ik niet. Milan heeft er nooit koorts bij gehad. Hier kwam vanavond de buurman vertellen dat zich gister een vreemde man met italiaans uiterlijk zich op hield in onze straat. Hij zou de auto's en de huizen aan het bekijken zijn geweest. Ook bemerkte hij een vreemde bmw op in onze straat. Buurman wilde een foto maken van die man, maar ineens was die weg. Nou, hier gaat 's nachts toch alles dicht en zeker als we weg gaan. Vind dat maar niks, ben sowieso als de dood voor inbraak. Heb even eraan gedacht om het bedje van Milan bij ons te zetten, omdat onze slaapkamerdeur op slot kan. Maar denk dat vriendlief mij dan voor gek verklaart.
antje: getver zeg. Wat een vervelend verhaal... Daar zou ik me ook niet fijn bij voelen hoor. Jammer dat je buurman geen foto heeft kunnen maken. Niet dat je daar veel mee kunt als er werkelijk wordt ingebroken, want wie zegt dat dat diegene is natuurlijk. Maar toch! Hou je het nog een beetje vol, dat vele werken deze week? Je bent alleen vandaag vrij toch? Net even gekeken welke films er draaien! Echt heel veel leuke!! Nu hebben we hier ook wel de keuze uit drie bioscopen, dus er is ook veel keus. Heb er veel zin in, nu hopen mijn vriendin ook, haha!
Antje; Ik denk dat wessel al vrij snel koorts krijgt, hij heeft dat al zo vaak gehad. Voor oorontsteking krijg je niks van de arts, ook niet met koorts. Hier nooit gehad tenminste. Pas na 3 dagen geven ze ab. Ik kijk morgenochtend wel even hoe het gaat, en anders is een belletje voor advies naar de hap zo gebeurt. Maar wat een verhaal zeg! Durf je wel te gaan slapen? Brrr! Femke; Bios en terrasje klinkt goed! Voor de paarden is het enorm zielig om met die hitte te rijden. Het stikt ook van de dazen joh, worden ze knetter gek van. Nog gevaarlijk ook!
@ Koek: Gaan we samen in november er weer voor he!! @ Grietje: Ik hoop dat je meer te weten komt dinsdag! Kvind dit echt zo sneu voor jullie! Kga weer verder. Iedereen leg al op bed.. Ga nu ff een bel.
Mamlous; wessel werd vannacht wakker met 40,2 koorts. Zetpil gegeven, uiteindelijk om 1.30u in slaap gevallen. Tot 5u onrustig geslapen, en om 7u nog eventjes 45min geslapen. Vanmorgen leek hij oke, ook niet getemp eerlijk gezegd. Hij eet en drinkt goed de hele dag. Vanmiddag na zijn dutje van 2uur gloeide hij erg, getemd, weer 40 graden. Om 5u in slaap gevallen tot kwart voor 6. Na een zetpil dat wel. Om half negen weer een zetpil, koele douche een volle fles weer gaan slapen. Door de zetpil zakt de koorts wel vrij snel. Hij heeft knalgroene snot, en begint vanaf vanav te hoesten. Hij is wel alert, en heeft nogmaals genoeg gegeten en gedronken. Moet ik nu de hap bellen? Ik zelf denk dat het nu niet nodig is. Maar morgenvroeg als hij nog zo`n koorts heeft toch ff bellen?
HAP bellen kan altijd, echt waar maar ik hoor geen alarmsyptomen, wil alleen weten of hij vlekjes heeft dat is wel een belangrijke vraag. Ik denk dat je het heel goed doet zoals je nu bezig bent, vooral goed laten drinken, droogt nu met de warmte sneller uit. Maar als jij het niet vertouwt, niet zo de nacht in wilt dan moet je even bellen meid echt, hij is natuurlijk vaker ziekjes dus misschien willen ze hem dan wat sneller zien. Iig langer dan 3 dagen koorts is reden voor bezoek aan HA, niet drinken, geen natte luiers, vlekjes, suf, geen lekker gevoel als moeder zijnde Maargoed, ik ben geen arts en schrijf nu echt vanuit mijn beroep en hoop niet dat als er toch wat mocht zijn je boos op mij bent vanwege bovenstaande, mezelf even indekken zeg maar, denk ook niet dat je dat zal doen hoor boos worden. Maar hoop dat je het begrijpt dat ik dat neezet.
Mamalous; hij heeft alleen wat warmte vlekjes. Verder niet. Ik vind het heel vervelend maar ben niet bang dat hij wat ernstigs heeft ofzo. Hij is echt niet suf, drinkt goed, en nu huilt hij af en toe maar met een speen is hij weet tevreden. Ik zou je nooit wat kwalijk nemen hoor! Ben blij dat je ff met me meedenkt. Ik ga hem nu niet wakker maken, als ik hap bel moeten we toch komen. Om een uur later weer naar huis te gaan. Ik weet helaas heel goed hoe hij is als hij echt doodziek is, en dat is hij niet. Ik verwacht oren, maar ben wel bang dat hij weer een longontsteking aan het kweken is. Groen snot, hoesten en koorts. Vannacht kijken we het maar aan, als hij wel weer heel ziek wordt gaan we desnoods vannacht nog richting hap. Dankjewel!Lief dat je zo snel reageerde!
Toch nog even gauw vlekjes check gedaan, maar gelukkig niet. Waar doel je dan op als er vlekjes zijn? 6e ziekte heeft hij al gehad.
Als er vlekjes zijn kan het idd een kinderziekte zijn maar ook als je ze niet weg kan drukken een teken van hersenvliesontsteking vandaar dat we dat vragen. Hoop dat hij vannacht een beetje doorkomt, anders lekker bij je nemen en het maar even op zijn beloop laten.
Ik heb hem net even wakker gemaakt, en hij zei meteen mama en brabbelde er wat achter aan, heeft ook wat slokjes sap gehad. Gelijk even getemd, 39.6 dus het stijgt niet. Ik had hem een zetpil van 120 gegeven vanmiddag, nu maar eentje van 240. Hopelijk slaapt hij wat uurtjes vannacht, dat is het beste medicijn. Trusten!
Goedemorgen!!! Grietje hoe gaat het met W.?? Het zal wel rustig zijn hier. Femke weg, mamalous werken, Kouf op vakantie, Debsje op vakantie... Ellen hoe was de bruiloft. Is het oppassen goed gegaan?
Eva was eerder wakker dan normaal. En ik wilde zo graag nog even blijven liggen... Ik dacht: Laat ik haar maar pakken en wie weet gaat ze nog wel even slapen bij mama. Stom om te denken. Dat heeft ze nog nooit gedaan (maar ik houd dan toch goede hoop he ) Het was dus keten vanaf het moment ze het matras aanraakte. Mijn bril zit onder de kleine vingerafdrukjes en mijn telefoon heeft alle hoeken van de kamer gezien. Toen ze op weg was naar papa's horloge ben ik er maar uit gegaan.
Mijn ex is van de week vader geworden. Best wel vreemd om te horen. We zijn 6 jaar bij elkaar geweest en hebben bijna 2 jaar samengewoond. Iedereen gaat natuurlijk zijn eigen weg. We hebben ook geen contact meer. Meer uit respect voor onze nieuwe partners. We konden het nl nog prima vinden. Maar goed. Als je dan via via hoort is wel vreemd. Zal die vorig jaar ook wel bij mij hebben gehad
Ik ben d'r nog hoor Koek!! Vriendin komt rond een uur. Morgen ben ik dagje weg! Nils was vanmorgen om 5!! uur wakker. Na wat drinken ging hij wel weer slapen gelukkig! Toen was hij om kwart voor acht wakker. Een veel schappelijkere tijd. Heb foto gemaakt van zij nieuwe coupe, haha. Zal ze straks op de computer zetten (moet op de desktop, zit nu op laptop). Vriend vond het eigenlijk best leuk staan! Haha, net Wesley Sneyder zei hij. Wie weet helpt het voor morgen!! De duitse octopus heeft voorspeld dat spanje gaat winnen he... Ben ook bang hoor. Maar tweede is natuurlijk ook super!! Griet: hoe is het met W????
Koek: kan me voorstellen dat het best vreemd is als je hoort dat je ex vader is geworden. Jammer dat jullie eigenlijk geen contact meer hebben. Maar kan me voorstellen dat dat voor jullie partners idd niet zo leuk is. Hoe lang zijn jullie uit elkaar? Zes jaar is echt lang zeg!!
Nu moet ik echt even de badkamer gaan doen! Stond gister al op de planning, maar toen was ik echt te moe. Dus ik mag niet eerder terugkomen dan dat de badkamer klaar is, oke? Haha, wie weet helpt dit mij! Heb een stok achter de deur nodig hoor.