De Juni Junky's deel 2

Discussion in 'De mama's' started by debsje1977, Jun 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    We zijn net terug van de hap. aan 1 kant oorontsteking, de andere kant middenoorsontsteking. Gelijk weer aan de antibiotica voor 7 dagen.
    Proberen hem te koelen, 3x daags een zetpil, in een badje met schoon water, en veel drinken aanbieden. Meer kunnen we niet.
    Hij is vreselijk zielig. Vanmorgen om 6u al 40.3 koorts, vannacht wel veel huilen maar met een speen ging hij ook wel weer slapen steeds.

Wordt nog wat, van die antibiotica is hij binnen een paar uur aan de diarree, en is zijn trek compleet weg.

Ik ga alvast een badje klaar maken, en zo de dag maar beetje zien door te komen.

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen,

@Grietje, jeeee niet weer toch! Sterkte en beterschap met hem!

@Femke, pfff 5 uur :$... Gelukkig is hij weer gaan slapen. Veel plezier met je vriendin vandaag.

@Koek, jij ook al vroeg dus! Idd vreemd om te horen dat een ex vader is geworden. ik had het vorige week, zag toevallig op hyves dat een ex van mij vader is... Heel apart.

@Hier was stiefzoontje om 5.30 uur wakker... Gelukkig mocht ik blijven liggen. Nu zo boodschappen doen en eendjes voeren in nunspeet hahaha.

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Femke: De jonge Wesley Sneijder... ik mag hopen dat ie wel wat groter wordt dan de echte *proest*.

We zijn sinds 2005 uitelkaar dus al 5 jaar geleden... pffff dat kllinkt ineens als een eeuwigheid geleden. We hebben heel veel meegemaakt. Ik baal soms wel dat we niet meer met elkaar "mogen" praten.

4. Koekeloerie

De stok achter de deur: ík heb de koelkast al helemaal schoongemaakt! werkt dat?

Ieeeeuuw vieze kalk in de hoeken van je badkamer, kranen die niet meer blinken... Dat kan anders Femke!!

zoiets??

De laatste: hop hop hop de badkamer in! lekker alles schoonmaken en dan over een uurtje (?) tevreden in de deuropening naar het resultaat kijken!! zo'n voldaan gevoel geeft dat he ;)

5. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    @ Grietje, goed zo dat je toch even bent gegaan. Alweer zijn oortjes, arme W. Beterschap met hem en hopelijk kan de kno arts wat voor jullie doen.

@ Femke, ik had ind alleen gister vrij, nu pas dinsdag weer een dagje vrij. Vanaf vrijdag heb ik pas eens 3 dagen vrij. Hoef wel gelukkig dit weekend geen hele diensten te draaien. 1 groep is namelijk leeg, daar zijn ze allemaal op weekend. Dus we hebben onze diensten opgesplitst. Vandaag begin ik pas tussen 5 en 6, tot 23 uur en morgen werk ik maar van 13 tot 17 uur. Eigenlijk was vandaag alleen iemand van 22 tot 23 uur nodig. Om 22 uur is de buurgroep afgewerkt en om 22.45 begint pas de nachtdienst. Onze groep draait altijd tot 23 uur. Maar ja, voor 1 uurtje ga ik niet ff 37 km enkel op en neer rijden.

Jammer dat de buitenrit niet doorgaat. Maar zo te lezen hebben jullie wel een leuk alternatief. Veel plezier vandaag.

@ Koek, zo herkenbaar die hoop dat er bij mama en papa in bed nog geslapen wordt. Ons bed wordt ook altijd beschouwd als speelvertier.

@ Ellen, hoe is het gegaan gister? En hoe was de bruiloft?

Iedereen een fijn weekend. Wij gaan zo richting schoonma. Kunnen R en Milan zwemmen. Ik heb helaas de menstruatie, dus kan geen duikje nemen.

6. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    @ Koek, dat is inderdaad wel raar om te horen dat je ex een kind heeft gekregen. Dat had ik toen mijn exman vader werd ook. Kan mij wel voorstellen dat je het jammer vind dat je niet met elkaar kunt praten. Soms ben je gewoon heel benieuwd hoe het met die ander gaat.

7. Koekeloerie

Wat klote Grietje!!
    Je vermoeden is dus goed geweest. dat doe je goed. Balen dat hij weer aan de antibiotica moet. Je moet dinsdag naar KNO arts toch? Ik ga voor je duimen dat ze nu al iets kunnen betekenen voor W.
    arme pop, hij zal er flink last van hebben :(
    Sterkte meid! Ben je met z'n 2en om W. te verzorgen of sta je er alleen voor?

8. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @grietje hoe is het nu?
    @koeke lijkt me ook erg vreemd, zeker als je hem een keer ziet lopen met kind.

levi is de laatste tijd zo vroeg wakker, het is echt om 5.30 al!
    praten jullie kindjes al, levi zegt alleen maar papa.

9. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @grietje wat sneu voor de kleine beterschap!

10. Koekeloerie

Hier wordt ook nog niet veel gezegd.
    meer een beetje gebrabbel en veel gegil. Ze begrijpt wel veel.
    liggen, zitten, afblijven, koekje

Dat hoort ze natuurlijk dubbel. we hebben ook nog een hond :D

11. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha zit en ze zitten allebei!
    hier begrijpt hij ook veel.

12. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Wahaha, ik zit hier bijna met tranen in mijn ogen van het lachen!!!

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Grietje: arme W en arme mama. Wat enorm SHIT dat hij dit weer heeft zeg. Je weet inmiddels wat je kunt verwachten, dus kun je je borst weer natmaken... Is rot dat hij zo weinig eetlust krijgt van de AB kuur, helemaal met dit warme weer. Heeeeel veel sterkte met de kleine man meid!

14. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    badkamer blinkt weer! Joepie! Nouja, tis nogal een oude badkamer, dus de tijd dat ie echt blonk is heel wat jaartjes geleden. Daar baal ik af en toe wel van. (thanks Koek, voor je support, haha)

15. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Wahahahaha, mijn buik gaat nu pijn doen van het lachen.... :D:D:D
    Pootje geven, doet Eva dat ook???

16. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Femke: IK heb geen foto van Nils gezien waar staat hij?
    @ Grietje: Meid, heeel veel sterkte en hopelijk is het snel dinsdag en worden jullie goed geholpen!! DIt is TE erg...
    @ Praten: Bah, papa, mama, bom, tuut tuut,

EN NU SNEL WEER WERKEN...
    OW MAMALOUS JIJ BEN OOK AAN HET WERK ;) DOOR WERKEN!! HAHA..
    KGA ZO ETEN..

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@koek lijkt me ook wel apart om te horen, zou hij dat denk je ook hebben gehad toen jij bevallen was? of heb je daar nog nooit over nagedacht?

@antje ieks wat eng zeg. Hebben jullie hem vandaag nog gesignaleerd? ik hoop dat er niks aan de hand is.

@griet oeh pijnlijk zeg! wat zielig voor hem. En dan ook nog dit hete weer erbij of heeft hij daar niet zoveel lat van nu?
    Heel veel beterschap gewensd

@femke weer spic en span dus goed zo! je hebt lopen zwoegen dus haha!

@hier het ging gister goed. Het was erg gezellig op de bruiloft. Emma was wel wakker geweest en even in paniek maar mijn moedr heeft haar in slaap kunnen krijgen gelukkig. Ze zat nog buiten toen we terugkwamen. ze dacht dat de babyfoon niet goed deed en was bang dat ze Emma niet zou hiren (ze slapat achter). Gelukkig was het goed weer haha
    We waren met een groepje heengegaan uit onze straat (veel mensen waren uit onze straat uitgenodigd) ze waren allemaal gezellig aan het bier en wijn en ik niet. Ik drink nu al niet meer, want stel je voor dat het wel snel raak is, dan wil ik niet drinken. Of is dit een rare gedachte? Ik was bang dat ze zouden vragen waarom ik niet gezellig wat nam maar die vraag kwam gelukkig niet. Niet dat ik vaak drink hoor, maar gister was echt een warme zwoele avond. Hte is me meegevallen gelukkig en mijn meoder vond het leuk dat Emma even wakker was geweest, kon ze haar ook even zien.

18. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Na bijna 3uur slaap is hij weer wakker. Helaas 40.3 koorts nu. Maar ik ben al blij dat hij wat heeft geslapen!
    Nu zit hij lekker een banaan te eten, en is redelijk goed te pas. Wel een heel zielig rood hoofd van de koorts. Net de antibiotica gegeven, en meteen maar een zetpil.

Intussen heb ik het zwembad gevuld en de boel iets aan kant gemaakt. Alles is dus klaar om de komen de uren met mijn zieke mannetje door te brengen. Zo eerst maar eens kijken of hij met mij in het water wil, hopelijk koelt hij daar wat van af.

Was een tip van de arts trouwens, alleen mag er geen water in de oortjes komen, maar de koorts dalen is wel heel belangrijk.
    Verder had ze de tip om hem wat chips te geven, lekker zout en houd vocht vast. Dat zal er vast wel in gaan straks.

19. Ellen291982

hij heeft goed geslapen dus. Maar nog steeds zo'n hoge koorts. hopelijk werkt die antibiotica snel.

Hoop ook dat hij zin heeft even lekker af te koelen in het water.

20. Ellen291982

o ja meiden ik ben heel erg trots want emma staat nu steeds vaker en langer helemaal alleen:D:D:D

Share This Page