De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ SweetLove: Super dat het zo leuk was!!
    @ Femke: Kvind het ook eng worden :( Kzat net zo te dubben over welke kleren ik aan moet doen.. Mn man zei: lang geleden dat je zo bij je kast stond.
    Kvond niks meer leuk ha ha.. Terwijl er zat hangt.
    Allemaal zo netjes :(

Doen jullie: korte mouwen, lange mouwen of geen mouwen aan haha??

2. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ sweetlove: wat fijn dat het zo gezellig was vanmiddag :) en dat jullie contact blijven houden. Hij was al bij zijn Ugandese vriendin toen jullie nog bij elkaar waren?? :$ Wat een hork!!

@ Femke: de risotto was lekker...vond ik!! Beau daarentegen heeft 1 hap genomen en begon te mopperen. Daarna deed hij zijn mond niet meer open. Heb ik dan 40 minuten in de keuken gestaan. Heb hem maar een boterham gegeven.
    Ik heb geen buggy dus neem de wagen mee. kan het niet dan zet ik hem wel weer terug in de auto.

@ Jann: lekker naar de kapper geweest. Dat had ik ook nog willen doen maar is er niet meer van gekomen.
    Ik trek zelf een t-shirt met lange mouwen aan morgen. Beau denk ik ook met een polo erover heen, als het dan te warm is kan ik wel wat uittrekken. Het wordt wel lekker weer maar we zitten natuurlijk binnen. Misschien is er wel airco..

3. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ik keek nog even op de site en zag dit staan:

Voor een aangenaam klimaat en frisse lucht beschikt KidZcity
    over een hypermoderne Luchtbehandelingsinstallatie en Topkoeling.

Wat nemen jullie verder nog mee?

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik kreeg geen mail meer :( van dit topic!
    was al aan het afkicken:).

5. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Oh, dacht juist om korte mouwen aan te doen! En Nils ook! Kijk morgen wel even wat voor weer het is!
    Denk dat ik in iedergeval wat te eten voor Nils meeneem. Boterhammetje en danoontje, gaat er altijd wel in. En zijn tuitbeker met water. En misschien voor mezelf ook een boterhammetje. Weet niet of we er aan toekomen om daar te gaan zitten luchen, haha! Eet ik in de auto wel even wat.

6. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ik vond je al zo stil geworden mandy :D ;)

btw...ga je morgen trouwens ook mee naar de meeting??

ik neem ook de wagen mee hoor.. kan het niet kan ik hem altijd nog terug in de auto zetten.

verder neem ik drinken en een boterham en een pakje creakertjes voor haar mee...en schone luiers enzo natuurlijk...voor mezelf koop ik daar wel wat te drinken en een broodje of een patatje ofzo.

7. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    mandy: ik krijg nooit mail van dit topic eigenlijk! Geen idee hoe je dat moet instellen!

8. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Debs: ooooh patatjes, daar heb ik ook wel zin in.... Yummie...

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@kouf, ja inderdaad... Ik denk zelf dat het de laatste keer ontstaan is. Vlak voor ik het uit maakte. Maar kan maarzo zijn dat het al veel eerder was. In 1,5 jaar moest tenslotte al ons geld naar zijn 3 vakanties naar uganda. Ach... hij doet zijn best maar. Ik ben niet boos, niet vergdrietig... Wel erg teleurgesteld. Maar ik heb nu gelukkig de liefste en leukste man die er is! (ja sorry dames, mijn man is echt het leukste ;) hahaha )

10. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Femke: Eerst klik je meer opties aan. En dan ergens onderaan kan je direct emailspecificatie aanklikken!!
    Dan krijg je steeds een mail.

Ik denk dat ik dan ook maar lange mouwen aan ga doen!
    En Joas dan ook..

Voor Joas neem ik boterham/cracker/thee/banaan mee en flesvoeding/heetwater..
    Ik zelf koop daar wel wat!

@ Mandy we waren over op deel 2. Jij reageerde toen nog in deel 1 terwijl we al over waren :)

11. debsje1977

ohh ik wilde emily idd ook korte mouwen aan doen....hmmmm miss maar romper met lange mouw en een blouse en toch haar spijkerbroek maar...kan ze tenminste lekker in ravotten ;)
    en ik.....denk dat ik maar in me pyjama kom ofzo...weet echt niet wat ik aan moet :D

12. debsje1977

hihi daar kan ik me idd ook wel op verheugen..als ze tenminste een beetje lekker smaken en niet zo slof zijn..morgen mag het weer een keertje ;)

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Debs: misschien ga ik slecht met je meedoen met patatjes. Ik ben al tijden heel goed bezig (op mijn verjaardag na dan. En zaterdagavond, toen hebben we geMact... eigenlijk ben ik niet zo goed bezig, haha)... Ooh, echt als er iets is waar je me midden in de nacht voor kunt wakker maken, is het een patatje mayo.... ECHT WAAR, ik zou het met smaak opeten...

14. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    oooh meeeen, die stomme kleren!! Waar maken we ons druk over denk ik dan... Maar ik doe net zo hard mee! Stomme kip die ik ben. Ik ga in gedachten mijn kleding al weer na (en ik heb weinig leuk nu...)

15. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Wat een stelletje kippen zijn we ook, maken ons druk om kleding etc.
    Doe zelf ook mee hoor. Kleding heb ik wel voor elkaar maar zat net ook nog mijn wenkbrauwen bij te werken (jippie, het zijn er weer twee;)) en dacht zal ik mijn nagels nog even lakken?(doe ik echt bijna nooit :D:D)

Oh en patat morgen, mmmmm
    helaas ik ben streng op dieet dus voor mij een bruine boterham met tomaat ;)

16. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    shit wenkbrauwen plukken.... Die had ik nog niet bedacht Kouf...
    Zag vanmorgen nog heeeeeel veel overtollig haar. Maar bij mij is het zo licht dat je het alleen van dichtbij ziet (maar alsnog wil ik het weghebben)
    En streng op dieet??? Dat wist ik niet! Hoe gaat het?

17. debsje1977

hihii ja we willen geloof ik allemaal toch "redelijk"goed voor de dag komen de eerste keer....gossie zeg lijkt wel of ik een dat heb :D

hier ook niet zo goed bezig hoor Femke......vandaag lekker afgehaald bij de griek....met ladingen zaziki erbij...yummie yummie...en gisteravond een zak M&M's op en met daaf samen nog een punt brie.....ohhhh en het dan gek vinden dat ik maar niet afval LOL :D

18. debsje1977

nagelslakken ben ik in de jaren 20 al mee gestopt :D...daar kan ik werkelijk niks van...had tig kleurtjes in huis maar mijn nagels werden elke keer een zootje en kreeg het er gewoon niet mooi op dus heb alles zo de prullebak in ge.....erd en geen nagel meer gelakt......wenkbrauwen plukken....auw auw auw....heb ik mooi elecktrisch borsteltje voor ...die ik wel weer us mag gebruiken geloof ik hahahaha....heb me wel al gedouched want dat red ik morgenochtend echt niet anders..

19. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Een elektrisch borsteltje om je wenkbrauwen te plukken, huh?
    Dat ken ik niet. Van tellsell ofzo, hihi?

20. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    tzaziki of hoe je het ook schrijft is trouwens heerlijk ja!!!

Deel Deze Pagina