Mamalous het klinkt allemaal heel groot en luxe, maar dat valt erg mee hoor! We hebben niet meer ruimte als in een rijtjeshuis. Alleen hebben we dit huis zelf gebouwd, dus eigen wensen. Hele grote hal bijvoorbeeld, voor de klompen en overalls etc. Overal tegelvloer met verwarming = makkelijk schoon te maken. Is ook erg snel vies als je buitenaf woont. Mijn schoonouders wonen ook op het zelfde stuk grond, dus dat is wel deels van hun en deels van ons. Buiten hebben we wel veel grond, wel een normaal terras, maar veel ruimte er omheen. Maar die wordt ingepikt door heel veel schapen!
Onweer ben ik ook niet zo dol op. Maar het dondert niet heel hard hier. Grietje: klinkt erg mooi, jullie huis.
Ja die is wakker ging net heel zachtjes zijn kamer in om het raam dicht te doen, schuin raam, ligt ie me gewoon aan te kijken...
Eerst even reageren hoor... @Praten, papa, opa, dicht, weg, daar, BABY (tegen de pop), dag, thuis, Becca! (spiegels zijn ook becca en foto's haha), happen, bah.. Ze begint een beetje met 2 lettergrepen te praten nu. Zegt ook 2 woorden achter elkaar.. bijvoorbeel 'daar papa'.
Ow praten doet Julian echt nog in babytaal kan er niks van maken, ja bal papa mama en brep = fles denk ik
@Grietje, Wat goed dat hij zo heerlijk geslapen heeft vandaag. Hopelijk slaat de AB snel aan en is hij snel weer helemaal beter! En het poep incident... was even slikken denk ik! Ik kan daar echt niet zo goed tegen he hahaha
Als je van buiten houd is het heerlijk wonen hier! Maar kost ook heeeeel veel tijd om alles bij te houden hoor! En ons erf is groot, maar ons huis is net zoals een rijtjeshuis hoor. Gewoon 3 slaapkamers, en niet eens een aparte keuken! Praten; Auto (alles wat over de weg komt), mama, opa, klaar (stopwoordje van mama), ja, da (dag).
De eerste 6 weken vormen de voeten zich. Ze kunnen dan ook echt ineens heel hard groeien.. Na 6 weken zijn de voeten voldoende gevormd om in harde schoentjes te lopen. Tot die tijd buiten op schoentjes met dunne zooltjes. (babyschoenen)
Maar nu ga ik de laptop uitzetten want het is zo weer laat, en ik heb nog wat slaap in te halen! trusten!
Omg schrik me rot!! De ramen in de slaapkamer zijn kantel worden gewoon dichtgetrokken door de wind buiten, lig hier int donken mijn hard ging tekeer!!