@sweet: Wat zegt R. al een hoop! Wat knap van haar. @Grietje: slaap lekker. Hopelijk heb je een rustige nacht en kan je even bijslapen. @mamalous: ohh dat is echt schrikken dan he. Julian wakker?
Ja gaat zo tekeer, Julian slaapt denk ik weer of niet hoor niks maar nog steeds 32 graden omdat het raam niet open kan hopelik snel droog kant weer open
Zo, nu mijn dag. We zijn naar mijn schoonouders geweest. Heeeerlijk gezwommen, lekker verbrand (alleen vriend en ik zijn verbrand) en lekker gegeten. Morgen gaan we er weer heen! Dan ga ik om 13.00 uur R ophalen bij haar vader en daarna weer terug naar mijn schoonouders. Gaan we lekker BBQ-en.. Oh en ik ga zo even een bericht plaatsen op het andere forum.. Ik is happyyyyyyy
Ja alles zit potdicht hier, heb Julian naar beneden gehaald die ligt nu ff hier in campingbedje heeft nog maar weinig geslapen maar kan wel voor een xtje. De straten staan hier blank.
Hier ook! Hier staat wel alles open. Koelt als een gek af.. Wij zijn niet bang voor onweer dat scheelt...
Hier dan de beloofde foto van Nils zijn nieuwe haar! Je kunt de stekeltjes op deze volgens mij het beste zien.