De Juni Junky's deel 2

Discussion in 'De mama's' started by debsje1977, Jun 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Femke, leuke foto hoor!

@All zie gesloten forum.

@Hier gisteravond afgesproken dat ik doorga tot 75 kilo en dan gaan we ervoor. Nu dus een afval banner!

Ik wou gaan hardlopen vanmorgen, maar daar is het mij nog te warm voor. Ook is er een BBQ bij mijn schoonouders vandaag. Dus lekker slecht begin hahaha. Wel heb ik 100 situps gedaan vanmorgen. En morgen ga ik naar de spportschool als ik R. heb weggebracht naar het kdv. Daarna lekker thuis douchen en dan langs uitzendbureaus.
    Mijn schoonzus heeft ook misschien wel een baan voor mij. Bij centraal beheer. Afdeling verzekeringen. Ik hoop dat ik snel wat heb!

2. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @grietje wat fijn dat hij weer even lachte! haha stoel onder de poep!
    @jannn wat lief van je ouders dat je schoentjes op hun kosten mag kopen.

hier ook de ikea kinderstoel ideaal!

levi was vanmorgen om 5.45 wakker, het vervelende is dat hij ook niet meer gaat slapen maar klaar wakker is.

3. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat is het gesloten forum??

hier heeft noa tussen ons in gelegen gisteravond, ze is zo bang voor omweer.

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Mandy je hebt pb.
    Wat zielig als een kleintje bang is voor onweer.
    Ik ben er ook bang voor als ik buiten ben. En thuis zet ik wel even grote stroomverbruikers (tv en pc) uit. Ga ik even laptoppen.

5. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Was weer lekker wat leeswerk voor mij!
    Tjeee, wat een noodweer gisteravond he! Niet te geloven! Wij waren dus naar de bios (Shrek!!), en toen we om half twaalf de bios uitkwamen goot het echt. Wij stonden daar echt even te kijken in onze hemdjes en bloten benen.... What to do?? Tram was een flink stuk lopen, maar toch gewoon gegaan. We waren doorweekt, haha, maar wel goed afgekoeld. Thuis lekker gedouched en mijn moddervoeten gewassen, haha.
    Ik ben nu met Nils als enige op. Rest van het huis is nog in rust. Zal zometeen de broodjes in de oven doen en tafel dekken. Kunnen we gezellig samen ontbijten. En dan moeten wij richting oosten en vriendin weer naar het noorden.

Grietje: hoe is het nu met W? Zijn jullie de nacht een beetje doorgekomen??

Geen tijd om verder nog te reageren!

Ik ga vandaag genieten van Nils zijn laatste dag als baby... Werd gewoon een beetje sentimenteel, haha.

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Femke, ohh dat is naar om door die storm heen te lopen! Maar je koelt er inderdaad wel lekker van af. Was de film wel leuk? En laatste dag als baby... Spannend! Morgen is hij Jarig!!!!!!

7. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Goeiemorgen!

We hebben een redelijke nacht gehad gelukkig. Wel vaak vaker maar niet meer van die ontroostbare buien gelukkig. De koorts is nu ook zo goed als weg, hopelijk blijft dat even zo. Waarschijnlijk laait het vanmiddag wel weer op.

Femke; Wel een stoer koppie op die foto!

Storm; Wij lagen er net in en toen begon het hier ook heel hard te gaan. Nu staan alle ramen en deuren los en koelt het lekker af in huis!

Ik ga me even aankleden en dan klein stukje fietsen met Wessel, nu kan het nog en is hij er ook eventje uit.

8. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

We zijn weer thuis!!! :(...had best nog langer willen blijven hoor ;)

ik zie een heleboel namen dat ik denk wie zijn dat??:$
    maar als ik zo vluchtig lees zijn het al bekende die hun
    namen hebben verwisseld.

heb ik nog spannende dingen gemist??
    zijn er al nieuwe zwangere onder ons??

hoe gaat het met de kindjes?
    allemaal een leuke verjaardag gehad?

zo nu gauw aan de vakantiewas en de boel opruimen
    vanavond hebben ze een groot scherm hier op het speelplein achter
    onze tuin om met z'n alle (de buurt) voetbal te kijken...gezellie :)...maar dan wil ik toch wel graag ff flink opgeschoten zijn met me rommeltje dus nog ff aan de slag..

9. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

@Femke: ahhh wat een cool kapsel!! ;) Shrek!!!! Die wil ik ook zien, is hij leuk? Niet normaal he die regen. Nils zijn laatste baby-dag. Geniet ervan.

@Pino: Goed bezig geweest al. Je gaat er gelijk goed voor.

@Grietje: Fijn dat W. al een beetje is opgeknapt. Naja.. ik bedoel dat de koorts is gezakt. Veel plezier met fietsen.

@Debsje: jeeeh je bent terug!! Ga je alles niet teruglezen?? :p

Er zijn geen nieuwe zwangeren, geen nieuwe leden... maar er zijn wel meiden die er weer voor gaan.

10. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @pino bedankt, is het hetzelfde clubje of kletsen er ook andere mee?

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@koek groot gelijk heb je het is veel te warm om uitgebreid te eten.
    Ja ik ben weer aan het foliumzuur gegaan. Dank je wel voor je uitleg ik dacht zelfs dat het eerder bij het kindje kwam moet je nagaan. het is ook voor het gevoel. Alleen met het warme weer mis ik het een beetje verder drink ik praktisch nooit eigenlijk. Ook thuis haast nooit. Gelukkig mis ik niet veel haha!
    pfff moeilijk. ik zou denk ik ook boos zijn en dan mijn kont tegen de krib gooien en niet gaan (maar ik ben soms vrij koppig haha) Lullig dat ze er masr vanuit ging dat je niet heen wlde. Hoe kwam je erachter dan? begon die vriendin er zelf over? zou wel apart zijn omdat ze je niet uitgenodigd had

@grietjedat mag je hier allemaal kwijt hoor, kan me voorstellen dat je je veel zorgen om hem maakt. Ook omdat hij haast niks eet. Gelukkig wil hij wel wat melk. ik zou anders gewoon de hap bellen hoor. lees net je volgende bericht. ik heb gelachen om die ontdeugende zoon van jou haha prachtig! Wat heerlijk dan om die lach weer te zien.

@jann wat heerlijk dat het bij jullei 18 gaden was, dat is het hier niet geweest helaas. Hier wel onweer gehad zo'n 3 uurtjes en regen. Even heerlijk, maar nog steeds heel warm en nu ook weer.

@schoentjes volgens mij had dat te maken met als ze echt gaan lopen ze hun voetjes anders neerzetten als dat ze een stapje doen in het begin, dis als ze echt los kunnen lopen dan veranderd het. Dat was het volgens mij. na een paar weken goed los kunnen lopen zeggen ze dat je het beste schoentjes kan kopen. Maar ze kunnen in een goede schoenenwinkel vast alles wel uitleggen.

@pino wat zegt ze al veel zeg! echt knap. een hele kletskous dus:D
    R is dus weer bij har vader geweest ging het weer goed?
    oeh verbrad heb je veel pijn eraan?
    Wat fijn dat jullie nu zo'n afspraak hebben, heb je nog een goede reden om op je streefgewicht te komen! vind het knap van je hoor dat je er zo goed voor gaat
    ik ga even kijken op het andere forum

@femke wat een stoere man met die stekels heel erg leuk!
    Geniet lekker nog even van Nils als baby morgen is hij dreumes! snap heel goed je gevoel hoor meis

@mandy wat heb je gedaan bij het meidenuitje?
    Lekker zeg bij het zwembad, heeft hij echt een zwembad dan?
    pfff was vroeg dag voro je dus. Jammer dat hij niet ging doorslapen daarna

@debsje Fijn dat je veilig weer terug bent!!!
    Wat je hebt gemist??? uhm 3 zwangeren, 2 verloofd en 1 getrouwd hahaha just kidding. Nee mijn man en ik hebben besloten voor een tweede te gaan, dus spannende tijden voor ons.
    Heb je lekker genoten? en was Emily ook lekker vrolijk?

@hier Emma zit buiten lekker in het badje mij namnnetje is buiten een boek aan het lezen ik zit binnen bij de ventilator. Het si echt stikheet hier.
    Ben een beetje zenuwachtig voro vanavond dan de finale. gaan jullei allemaal kijken meiden?

12. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    Hoi meiden,

Nou hier is het gebeurd, de 1e val met wondje. Milan was van de trap gevallen, van de 2e trede. Vanaf daar is namelijk pas het traphekje. Hij was daar gaan zitten en wilde ervan. Toen maakte hij een koprol. Papa zowat een hartaanval. Het zag er volgens hem namelijk erg eng uit. Daarbij schrok hij natuurlijk van het bloed en het harde huilen van Milan. Ik was pas op mijn werk toen belde hij. Gebeld met de hap en die wilde hem toch even na kijken. Het wondje is maar heel klein, hoefde ook niks mee te gebeuren. Verder was er ook niks te merken, zien aan hem. Hij moet alleen de komende 24 uur om het uur wakker gemaakt worden. Milan slaapt vandaag bij mijn ouders, omdat wij voetbal gaan kijken en ik heb morgen vroege, zo hoeft mijn ma morgenvroeg ook niet zo vroeg naar hier te komen. Gelukkig vindt ze het niet erg om hem ieder uur wakker te maken.

@ Femke, leuk kapsel! Zo jullie waren dan wel echt goed afgekoeld.

@ Ellen, het is niet raar om nu al niks meer te drinken hoor. Je kunt het inderdaad niet weten of het al raak is of niet. Toen wij bezig waren met zwanger worden hadden we een feestje. Ik heb er toen 2 gedronken, maar mijn gevoel zei de hele tijd, ik ben zwanger (terwijl toen pas innesteling kon zijn). Dus na die 2 maar overgegaan op water. En inderdaad, ik was zwanger.

@ Debsje, welkom terug. Gezien jullie een weekje bijgeboekt hebben en nog wel langer wilde zullen jullie wel een fantastische vakantie hebben gehad.

@ Koek, wat raar van je vriendin om je niet uit te nodigen puur omdat ze denkt dat je toch niet zou kunnen / willen.
    Dan vult ze het eigenlijk al voor je in. Ik zou eigenlijk niet weten wat ik zou doen, wel of niet gaan. Ik zou wel aan mijn vriendin duidelijk maken dat ik het niet leuk vind dat ze dat al zomaar denkt.

@ Storm, hier barste het pas 's nachts los, toen we in bed lagen. Dus helaas niet kunnen laten doorwaaien. Het is dan ook niks afgekoeld bij ons. Het was wel een flinke onweersbui zeg.

@ Schoentjes, ik wilde voor Milan ook schoentjes halen. Een soort sandalen, voor buiten. Maar hij heeft een heel smal voetje, dus niks passends gevonden. Ik laat hem nog maar lekker op de blote voetjes.

@ Praten, Milan zegt ook nog niet echt woordjes. Alleen ja, nee, die en daar (da) Verder kunnen we uit zijn brabbelen geen bekende woordjes halen.

13. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Zo ben weer terug vant werk pfff wat een drukte!! en echt dingen waarvan je denkt waarom je bel je maarja..Ben kapot moet altijd ff bijkomen anders word ik heel chagarijnig. heb echt nog niet teruggelezen hoor, komt nog wel..
    Heerlijk een pizza besteld net echt geen zin om te koken.

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@antje ah gossie! kan me voorstellen dat hij zich rot geschrokken is. Hoe is Milan er nu onder? is hij nog een beetje vrolijk? gelukkig hoefde er nis gehecht ofzo te worden.
    Dan zat jouw gevoel dus toen goed! slimme keuze was dat dus:)
    hier ook omdat het de vorige keer snel raak was. Ik had toen we aan het proberen waren ook 1 drankje op en ten ahd ik het nog met mijn man later over dat ik me er toch niet prettig bij voelde. en idd toen ook raak.

@mamalous was een drukke dienst dus. is het bij jullie ook warm op het werk? dan heb je natuurlijk helemaal geen puf wat te doen. ga maar lekker rustig aan doen

15. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Ík kom helemaal niet aan zp toe vandaag! Ik wordt echt knetter gek van die hitte, en Wessel blijft maar huilen. Maar 2x half uur geslapen vandaag. BAHBAHBAH!!!

16. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Antje: Ach is hij gevallen.. Zal wel meer gebeuren. Joas stootte net keihard zn teentjes tegen de stoel.. Nou dat doet echt zeer!!

@ Grietje: Meid, je zit er helemaal doorheen he... Sterkte..

@ Femke: Kvind het wel zonde van Nils zn haartjes hoor.. :(
    Waren ze te lang, dat je ze wilde afscheren??
    Kvind lange haartjes zoo leuk staan bij jongens..
    Hou jij meer van een kort koppie?

@ Mamalous: Hoelang ben je nu vrij?? Ik moet dinsdag weer.. En het weekend en jij??

@ Debsje: Heerlijk dat je weer terug bent :) :) Jammer zeker he... Ik vind het altijd wel fijn om weer naar huis te gaan jij niet dan??
    Nee hoor geen nieuwtjes geloof ik..
    Er zijn idd veel nieuwe namen maar dat zijn gewoon dezelfde leden. Kzal als ik jou was ff op het gesloten forum kijken daar staan weer veschillende verhalen op. Kan je ff bijlezen..

Niemand zwanger, sommige gaan er idd weer voor!

W. van Grietje maakt slechte nachten en het zit niet mee voor Grietje :(
    Nou dat was het denk ik wel weer :)
    O ja Femke is uitgeschoten met de tondeuse ha ha.. Nu heeft Nils een kort koppie :)

En we hebben afgelopen woensdag een meeting gehad wat super gezellig was!!!

Khoop je snel te spreken hier.

17. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Deb welkom terug we hebben je gemist!!

Moet morgen, do, zo, ma werken veel extra deze week helaas.

Zijn jullie ook zo zenuwachtig?? Ikke wel hoor pfff

18. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Zullen we trouwens volg maand weer afspreken met degene die willen? Ff datumpje prikken.

Ik ga kijken

19. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @ellen we zijn naar het huispopfestival in utrecht geweest en daarna naar de kroeg hier in het dorp. mijn schoonvader heeft zo'n groot rond bad staan, dus niet een in gegraven bad ofzo maar wel een grote.
    @antje jeetje schrikken, gelukkig niets ergs!

en nu voetbal kijken!!!

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey dames,

@Mandy, hetzelfde clubje zit daar!

@Debs, welkom terug! Beterschap met je mannetje.

@Grietje, Hoe gaat het inmiddels met W.

@All, hier vandaag een leuke dag gehad. R. is weer heeeerlijk thuis. Wel al sinds donderdag aan de diarree.. Niet echt helemaal waterdun, maar het is deels waterdun en deels onverteerd.. (sorry voor de vieze praatjes) wat moet ik hier nou mee? Ongeveer 4 luiers per dag.

Verder heerllijk van de zon genoten.. We zijn naar de mac geweest. Ik heb een milkshake gehad maar meer niet (wat frietjes van mijn vriend) en vanavond een BBQ. Ook niet echt veel gegeten.

Nu voetbal kijken.

Share This Page