ja hier ook nog te slapen, ga ik ook maar doen denk ik... wat een domper he...nou fluit maar af dan ist over.
Jahoor hier ook gewoon doorgeslapen.. Maar hier is het ook heeel rustig nu.. Wij gaan ook naar bed.. Kvind het echt erg Nou ja, we gaan weer verder Tot morgen...
Oja, Nils heeft van mijn schoonouders een bobbycar met aanhanger gekregen. Weet niet of jullie dag kennen? Hij is echt geweldig! Nils zat erop en meteen stralen!
Jannn: is zo'n rood loopautootje. Nils kan alleen nog niet met zijn voeten bij de grond, dus hij doet ze rechtuit op de bumper zeg maar, ziet er onwijs grappig uit...
Zat net te bedenken dat ik nu dus een jaar geleden al enorm in de weeen zat... En Nils is pas de 12de om 12 uur 's nachts gehaald met de ks. Nu lijkt dat ineens heel lang!!
Goeiemorgen meiden, Allemaal balen van de wedstrijd gister? Ik heb er weinig van gezien.:x Waar hij de energie vandaan haalt weet ik niet, maar W heeft gister over heel de dag maar 1.5u geslapen, en gisteravond sliep hij pas om half elf! Niet dat hij heel erg huilt, maar hij blijft jengelen en als ik hem in deb doe wordt dat in no time krijsen. Nu had ik de edele hoop dat hij vanmorgen wat langer zou slapen, maar meneer was 5.45u klaar wakker en is dat nog steeds. Dus de was staat al aan, alle ramen open, en vaatwasser al uit en in gepakt. Zo maar gelijk om 8u naar de supermarkt, hebben we dat ook maar weer gehad voor vandaag. Het is hier in huis ook wel stikheet hoor, ging best goed dat koel houden, maar sinds gister is het benauwd en vies warm in huis. Straks ga ik op mijn gemakje even bijlezen want ik heb al weer een behoorlijke achterstand zie ik!