@ Grietje: Ik zit zo met je mee te leven.. Morgen is het donderdag en hopelijk kunnen ze je gelijk goed helpen. Niet dat je weer een lange tijd moet wachten omdat er een wachttijd is ofzo.. Kzal dan wel ff een potje gaan janken daar, dat je het niet meer uithoud!! Heeft hij wel de hele nacht geslapen??
Hai Jannn, hij heeft tussen 11 en 6 wel goed geslapen op zich. Alleen steeds een huil, en dan slaapt hij weer verder. Ik ga morgen ook echt op mijn strepen staan. Echt ik kan best heel veel hebben, maar hier wordt ik een beetje moedeloos van! Een kind van nog geen 13 maanden hoort gewoon te slapen, hij heeft geen verlatingsangst, geen honger, etc. Als hij oke is slaapt hij wel door. Nu heeft hij gewoon pijn, en zijn buik is van slag van de antibiotica. Die krijgt hij 3x per dag dus hij is de hele dag aan het scheetjes laten en heeft diarree. Zo even een uurtje aan de slag, en dan installeer ik ons samen in de tuin. En dan doe ik ook echt niks meer vandaag! Ik heb wel medelijden met mijn man, die is om 7u vertrokken naar zijn werk met wallen tot aan zijn enkels ongeveer. Maar als ik heel eerlijk ben had ik graag gaan werken vandaag..
Ik kan me zo goed verplaatsen in jullie situatie.. Wat hebben wij ook zo maanden getobt! Vanaf maand 4 - maand 11.. En mn man maar weer naar zn werk.. Die was ook helemaal kapot. Wij hadden dan ook steeds ruzie.. Echt gewoon niet leuk.. Hij moet wat hebben. Ik hoorde pas: een gezond kind slaapt gewoon door, anders is er wat aan de hand. ( Misschien heb ik dat al wel een keer hier gezegd) Ik moet om half 9 even bij de dokter zijn. Khad allemaal uitslag op mn benen, maar dat is nu alweer bijna weg ha ha. Maar precies al ik weg moet dan slaapt Joas lang!! Is ook altijd hetzelfde he..
Hier niet echt goed geslapen, maar R. wel. Zo R. naar het kdv brengen en dan naar de sportschool. Daarna douchen, langs uitzedbureaus (als het weer niet heeeeel slecht is) en de spullen voor elkaar maken voor de stadsbank. Daar moet ik morgen heen. Gisteren met de BBQ en de milkshake niks aangekomen. Ik helemaal happy dus!
Nou, ga ik vol goede moed naar de sportschool... Is hij wegens wateroverlast gesloten. Beetje jammer weer. Nu maar lekker douchen en daarna wat cv's uitprinten en naar de stad wandelen. Even langs uitzendbureaus vandaag. Hopen dat het mooi weer blijft!
Jann; Het is zo prettig dat je hier af en toe even je ei kwijt kan! En vooral dat mensen je echt begrijpen! Hier is alleen mijn zus die echt snapt hoe beroerd we er aan toe zijn. W is gek op mensen en aandacht. Overal is hij dan een vrolijk en ondernemend mannetje. Dus ook in het ziekenhuis. Acht wat een moppie, jaja dat weten we wel. Thuis is het heel anders, want daar moet hij slapen, en zelf spelen etc. En dan vooral bij mij is het janken, krijsen en boos doen. Ik krijg het een ander niet aan het verstand dat een uurtje op de koffie ergens hem zoveel afleiding geeft dat hij "vergeet" te jengelen. Ik ben ook maar opgehouden om het uit te leggen.
Sweet; valt niet mee met de banen he! Ik zoek me ook suf, maar het is heel zuinig, zeker in de detailhandel. Heel frustrerend dat je op minstens de helft van de sollicitaties helemaal geen antwoord krijgt!
Ja echt heel frustrerend! Nu moet ik zo echt weg, maar er komt een onweersbui aan. Ben even aan het afvragen wat ik ga doen. Ik wil er wel heen vandaag, maar ik ga zeker niet wandelen. Volgens buienradar valt er maar liefst 27 mm regen hier! Ik kan met de fiets gaan, maar zou ook de auto kunnen pakken. Op de fiets ben ik straks vast en zeker ook doorweekt.
Het rommelt hier ook al in de verte! Maar met de auto de stad in is ook zo`n gedoe vind ik altijd. Ik heb me voorgenomen op internet op alles wat los en vast zit te reageren, cv plaatsen overal, inschrijven etc. Succes!
Ja nou misschien ga ik ook wel woensdag naar de uitzendbureaus en vandaag weer internet solliciteren haha. Als het bij jou al rommelt... zal dat hier ook wel zo zijn haha. Heb alleen alles dicht zitten, ga het nog even open gooien hier. Kan het doorluchten!
Ik was helaas om 6u mijn bed al uit, en heb me gelijk even kwaad gemaakt. Alles open, zuigen, dweilen, boodschappen, gelijk alles weer dicht en donker, klaar! Wel lekker idee dat ik nu niks meer echt moet vandaag. Eigenlijk moet W hoog nodig iets van schoentjes hebben. Ookal is het beter pas schoenen te kopen al hij echt los loopt, hij moet toch wat aan de voetjes? Het is hier buiten veels te gevaarlijk om op blote voeten te lopen. Misschien vanmiddag eens even kijken voor iets soepels sandaal achtigs.....of zoiets.
Ja ik heb leren GEOX schoentjes voor R. gekocht. Die zijn erg goed kwalitatief, en hebben soepele zolen, dus ze mag ze nu al aan. Leek mij de beste optie. Met dit weer heeft ze blote voeten, vind het anders echt te warm. Zodra het minder dan 30 graden is gaan de schoentjes aan.
Het is dan ook alleen als we even gaan "wandelen" hoor, op het terras enzo heeft hij geen schoentjes nodig. Maar als we even naar de beestjes gaan enzo, hij vind lopen aan 1 vinger zo geweldig leuk!
@ Pino: Ik ken Debsel van ZP.. Ik heb gevraagd of ze mee wil kletsen met ons.. Af en toe leest ze mee.. Mag toch wel? HIer is het noodweer!!!
@jannn, ja natuurlijk mag dat. Ik keek haar profiel en zag dat haar kleintje ook rond deze leeftijd zit. Vandaar dat ik zei dat ze ook best mee mag kletsen! @grietje, ja dan zijn schoentjes wel makkelijk he! Dat wordt vandaag dus binnenblijven! Zit alleen een beetje met het ophalen van Rebecca, dat is midden in de storm! Misschien bel ik ze wel op of ze eerder naar huis kan.