En nu is het weer even rustig he grietje! Ik heb R. maar opgehaald van het kdv. Voor het ergste begint hahaha. Nu dus lekker thuis in huiskloffie. Ga echt neit meer weg vandaag!
Hè meiden hier ook regen, we hebben vanochtend ff lekker gezwommen, Julian ligt nu lekker te slapen. Nils gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ga nu ff slaapje doen mort straks nog werken
Nou heeft hij lekker in badje gespeeld, een zetpil gehad, een flesje, neus gespoeld, en nog krijst hij zich helemaal over de zeik!
Ach die arme knul, pfff wat moet je ermee meid, vind zo moeilijk. Heb je een draagzak? Misschien wil die lekker bij jou zijn, hoofdwonden hoger zetten vant bedje dan word de druk op de oortjes minder maar dat had je misschien al gedaan.
Sssssssssssssssttt! Het is stil! Hoofdeind staat standaard 7 cm hoger bij hem, en een draagzak heb ik niet. Maar goed, hij slaapt, ik kruip er ook gauw even in, genieten vand e rust zolang het duurt!
fijn dat hij slaapt grietje! Hier is R. heerlijk rustig aan het spelen. Vermaakt zich prima hier! Ik ben ondertussen aan het solliciteren, maar ga zo als R. slaapt even verder met de spullen voor de stadsbank. Hahaha oeps... mag eigenlijk niet lachen. Er stond hier nog een leeg flesje bier in een hoekje verstopt... R. pakt hem en zet hem zo tegen haar mond en giet hem achterover... Gelukkig was het flesje leeg.. Pff.. iets te slim dat meisje gauw vriend maar eens erop wijzen dat er flesjes slingeren hier!
Hier regent het niet meer.. Wel hard gegaan.. Joas was pas om half 10 uit bed.. Hij huilt veel vanmorgen... Valt veel en voelt warm aan. Geen koorts. Ik denk dat die kies er doorheen komt.. Mn man had kip kerrie op een wit broekje van Joas gemorst, ging er niet meer uit. Was een super duur broekje en hij was heel leuk.. Dus kvond het echt zonde. Heb ik m net mn pure bleek gewassen. Nou hij is nog nooit zo wit geweest Alle vlekken zijn er gelijk uit! @ Mamalous: Werxe meid.. Ben jij toevallig nog eenk eer bij een HEMA gekomen? Iemand anders die nog bij de HEMA komt??
Jannn nee met die hitte niet geweest, mij te warm ik heb in de witte kleertjes van jul vlekken zitten van de Zonnebrand zou ik die er ook zo uit kunnen krijgen? Fijn dat ie schoon is!
Ja als het goed is krijg je die er uti. Kheb een vol zeepbolletje pure bleek in het zeepbakje gedaan en nog een half bolletje bij het broekje en het ziet er spierwit uit. Wel op gewone lange programma gedaan. 40 graden.
@FEMKE GEFELICITEERD MET DE VERJAARDAG VAN NILS. HOOP DAT JULLIE ONDANKS HET NOODWEER EEN MOOIE DAG HEBBEN @NILS GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. VANDAAG LEKKER CADEAUPAPIER LOSSCHEUREN EN LEKKERE TAART! VEEL PLEZIER VANDAAG @WK jammer jammer dat ze verloren hebben gister. Vind het een slechte wedstrijd. door die scheids konden ze niet in de wedstrijd komen. En idd er was 1 mooie spanjaard (oke alleen zijn ogen) dat was Jezus. (ja dat was echt zijn naam haha) we hadden op straat gekeken met wat mensen uit de straat. ik had mijn oranje outfit aan maar mocht helaas niet baten @noodweer hier is het grijs, het regent steeds even en je ziet af em toe een flits. Hopelijk koelt het nu wel af @hier We hebben afgelopen vijdag gehoord dat we een doorverwijzing krijgen naar een ergotherapeut. Die gaat het spalkje zetten voor Emma. Dus ze krijgt er toch eentje. weet nog niet wat ik ervan vind. ene kant heel mooi omdat haar polsje en de stand van haar hand beter wrd, andere kant ben ik bang dat ze geremd word in haar ontwikkeling met de rest van haar arm. daarom had de fysio het over eerst alleen s nachts dragen, dan heeft ze er geen last van. Even afwachten wanneer we terechtkunnen
Ellen; Wat houd zo`n spalkje precies in? Is dat alleen om de pols en hand? Zou wel vervelend zijn als Emma hierdoor geremd wordt, maar aangezien ze zo`n doorzetter is valt het misschien wel mee! Als ze na een paar daagjes gewend is? Zou natuurlijk wel super zijn als de stand daardoor weer goed komt! Jannn; Ik kom regelmatig bij de Hema, alleen dat is niet zo`n grote. Wat heb je nodig? Chloor; Werkt super voor babu kleertjes, maar ook goed voor je witte handdoeken. Die doe ik 1x in de paar maanden met een kopje chloor en ze zijn weer als nieuw!
@Ellen, spannend hoe dat gaat lopen met het spalkje. @Grietje, hier ook zoveel vliegen echt verschikkelijk! En weg krijgen, ho maar! @Bleek, hier laatst kleren van R. ermee gewassen, nu weer mooi zit. Ik ga ook maar eens de witte handdoeken ermee wassen. De kleertjes had ik laten weken in bleek. Maar kan het dus ook gewoon in de machine doen?
Ik doe een kopje in de trommel, maar dan draai ik daarna geen zwarte was! Eerst nog een witte, of beddengoed ofzo. Dat bolletje ken ik niet? Jannn?
Dat is gewoon een zeepbolletje die bij de wasmiddel zit.. Je kan ook een kopje doen idd. Maar was je dan het kopje mee of doe het je het in het zeepbakje? Dan loopt het wel gelijk weg. Ik had het eerst in de chloor gezet maar daar krijg ik ook weer andere vlekken van. Heel raar. Dus toen maar in de wasmachine. Ik laat mn wasmachine zo nog wel eenk eer spoelen zodat alles eruit is. Wij hebben overal horren dus gelukkig geen last van vliegen. Kweet niet of dit noodweer is hoor ha ha.. Maar vanmorgen alleen wat regen en onweer en nu schijnt de zon alweer! @ Grietje: Ik heb die witte rompers nodig waar met een sticker :STRETCH op zit.. En dan 2 pakje maat 74/80 & 2 pakjes 86/92.. Hier zijn ze steeds uitverkocht en 2 dorpen verderop ook al!! En Joas past alleen die rompers.. Maar ik heb daar niet zoveel van Kheb net de keuken lekker gesopt.. En nu nog wasopvouwen. Vanavond verjaardag zus.. Schoonzusje kom dan oppassen. Joas slaapt de laatste tijd zo goed, zal nu ook wel goed gaan dan.. Hoop ik! @ Ellen: Spannend die spalk. Zou wel fijn zijn dat ze m alleen snachts op hoeft. HOpelijk slaapt ze er wel goed mee.. Kweet niet wat Joas heb. Ik denk dat er een kies doorkomt. Half 10 uit bed, 12 uur al versleten. Valt steeds om en wil niks eten! Er zit wel een bobbel in zn mondje..