De Juni Junky's deel 2

Discussion in 'De mama's' started by debsje1977, Jun 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ooooohhh grietje! Ik wil zooooo graag een katje!
    Mijn vriend is allergisch!!! :(

2. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Het is weer feest hier. Een half uurtje geslapen en toen begin het gekrijs weer. Zo erg dat mijn schoonmoeder kwam kijken wat er in vredesnaam aan de hand was.
    Oma zag dat ik echt aan het eind van mijn geduld zat, en heeft hem even mee genomen naar die kant.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ohh wat fijn dat ze even te hulp is geschoten. Kan jij even op adem komen! Hopelijk gaat het snel bezig met W.

4. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Ik ga de poes nu laten helpen. Dat beest is om de haverklap zwanger, terwijl ik haar keurig aan de pil heb.
    Tot nu toe ben ik alle kittens steeds makkelijk kwijt geraakt via mp. Echt, wat die mensen in het westen voor een kitten betalen!
    Het laatste nestje is door 1 persoon gekocht, 4 kittens, 100 euro!

Maar nu zit je wel met vakantie tijd, dus even afwachten of er reactie komt!

5. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Pino, hij lijkt gewoon helemaal niet moe, terwijl ik op instorten sta. Dat kan voor zijn genezing toch ook niet bevordelijk zijn?

Ik heb hem straks een kwartier :)$) laten huilen, maar hij zit zo vol slijm, dat kan nu echt niet, hij stikt er zowat in. Maar als ik me laat zien is het over. Hij zal toch echt eens moeten gaan slapen, straks zit ik weer tot 23u met hem, net als gister.

Als ik het heel lief vraag, zou de arts hem dan morgen al helpen?;)

6. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    Hiep hiep hoera, Nils 1 jaar!!
    Femke gefeliciteerd met de kleine man!

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ow geef ff link griet ff kijken... Hebben er al 1 hoor twee is teveel had er 3 eerst maar ff foto kijken.

8. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    grietje wat leuk jonge katjes! ik ben echt een hondenmens, maar mijn dochter vind katten helemaal geweldig, ze heeft ook 2 vriendjes in de straat die hier steeds voor de deur staan voor haar.
    wat lief dat je schoonmoeder het even over heeft genomen, het is natuurlijk ook heel vermoeiend!

9. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
  10. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Jannn: we vieren Nils zijn verjaardag a.s. zaterdag. Schoonouders kunnen alleen niet, maar die hebben wij gisteren al gezien op de verjaardag van schoonpa. Nils heeft toen ook al zijn kado's gehad.
    En als ik je pamperbonnen mag hebben, GRAAG!!! Zit echt te wachten op de nieuwe actie, maar die komt maar niet! En ik heb de lekker in het leven bonnen niet gehad dit jaar:(
    Veel plezier bij je zus (of schoonzus?)

Grietje: wat moet dat frustrerend voor je zijn dat wessel zich altijd zo goed gedraagt als er anderen bij zijn, en buitenshuis. Da's voor jou onwijs moelijk om mensen dan te laten inzien dat het echt zwaar is. Maar lees dat je dat nu ook maar niet meer doet.... Ik hoop echt zoooo voor je dat de kno arts iets vind, dan heb je misschien ook iets waar wat aan gedaan kan worden. En wie weet, als je heeeeeel lief kijkt, doet hij morgen al iets! Kan soms echt snel gaan hoor. Bij Nils met zijn liesbreukje, wilde de arts hem binnen een week al opereren. Maar toen was er geen plek, dus werd het twee weken later. Nog snel vond ik. Dus wie weet meid. Ik hoop heel hard met je mee. Hopelijk kun je nu eventjes bijkomen nu je schoonmoeder hem even heeft meegenomen. Dat heb je dan wel even nodig he.

Sweet: zou leuk zijn als je nu al een flatje hebt zeg!!! Alleen wel lastig dat je er 3 weken uit moet voor de renovatie! Bieden ze dan alternatieve woonruimte aan?

11. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    grietje: ach gossie, wat een schatje zeg!
    Die vier kittens die je in 1 keer hebt verkocht waren die ook echt voor die mensen zelf, of gingen zij ze weer doorverkopen?? Klinkt mij een beetje verdacht in de oren namelijk...

12. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    @ Grietje, meid ik heb zo met je te doen. Weet hoe vermoeiend en slopend het is. Ik hoop echt dat het probleem snel verholpen is en jullie weer rust krijgen. Valt hij ook niet in slaap bij je op de arm, of als je met hem in jullie bed gaat liggen?
    Wat lief van je schoonma. Dat heb je ook af en toe dan nodig hem even uit handen geven.
    O schattig kittens. Wij hebben al 2 katten, dus voor ons geen meer erbij.

@ Pino, super dat jullie al zo snel een huisje kunnen bezichtigen. Ik vind het wel een beetje raar dat jullie dan jullie huis uit moeten tijdens de renovatie. Bezorgen zij dan voor die weken een andere woonplek? Kunnen dat toch niet zomaar van iedereen verwachten? En dan, van die werklui in je huis hebben terwijl je er zelf niet bent. Zou ik niet willen hoor. Bij mijn ouders is ook pas de badkamer, toilet, keuken en kozijnen vernieuwd. Maar daar hoefden ze niet het huis voor uit.

@ Ellen, dus toch een spalkje. Misschien een geruststelling voor je, neefje van Rowie heeft ook een spalkje gehad en bij hem heeft het goed geholpen.

@ Hier, gister het voetbal in de stad wezen kijken. Was druk, een aantal duizend man. Wel heel gezellig, alleen aan het einde een gigantische domper, zag je echt de verslagenheid bij iedereen. Vriendlief had het ook zwaar, heeft wel een paar zakdoekjes nodig gehad. Was wel sneu, hij is zo fanatiek en heeft er zo in mee geleefd.
    Met Milan was de nacht goed gegaan. Mijn ma had hem dan ieder uur wakker gemaakt. Ik kon niet in slaap komen vannacht, moest maar steeds aan het arme menneke denken, vond het zo zielig dat hij steeds in zijn slaap gestoord moest worden. Zal zo tegen 2 uur in slaap gevallen zijn en om 5.45 uur er alweer uit om te werken. Hier liggen we er dan vandaag ook vroeg in.

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Ellen: dus toch een spalkje. Spannend zeg. Hoe lang zou ze die moeten dragen dan?

Jannn: die stretch rompers zijn bij mijn hema ook altijd weg! Heeeel irritant!

14. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Huh! Nu staat er nog maar 1? Denk dat ik ff wat niet goed heb gedaan....

15. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Femke, ze hielden er zelf 2 en er waren er 2 voor zijn moeder. Zei hij. Je weet natuurlijk nooit wat er met de kittens gebeurt.

16. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Antje: oooch manneke.... Heeft hij wel goed geslapen vannacht, ondanks het wekken de hele tijd? Is wel vervelend dat je er dan zelf niet bij bent he. Dan had je misschien zelfs nog beter geslapen....
    Vriendlief had hier ook de tranen in zijn ogen. Vandaag voelde hij zich eigenlijk alweer een stuk beter, Nils jarig, dus weer een nieuw feestje!

17. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    oja, oja, wie dacht ook alweer dat ene Pioen haar volgde???
    Ik zat net nog even op junijunky's deel 1 te kijken, en daar schreef ze in het begin mee! Op pagina 20 ofzo zag ik haar staan...

18. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Euhmm sorry korte reactie maat zit opt werk.. Grietje heeft w nog koorts?

19. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Mamalous, hij had om 18u 37.6. Ik heb hem een zetpil gegeven in de hoop zijn pijn te onderdrukken.

20. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Ik hen zelf het idee dat zijn oortje nu moet gaan knappen zeg maar, dat het op het toppunt is. Of zeg ik nu iets heel raars?

Share This Page