@ Femke, deze week zijn de pampers in de reclame bij de etos, 3 pakken voor de prijs van 2. In het begin van de nacht ging hij na het wekken wat moeilijker slapen, maar later op de nacht wilde hij steeds weer direct het bedje in. Hij zal vannacht wel goed slapen denk ik. @ Grietje, heb je de advertentie weer weggehaald? Krijg via de link namelijk dat de advertentie niet meer bestaat.
Antje ik weet niet wat er gebeurde, maar er was eerst 1 adv weg, en steeds als ik terug ging naar mijn adv was er weer 1 minder. Ze staan er nu in verkorte versie op. Nu ff geen zin om weer helemaal opnieuw alles erop te zetten.
Krijg hem ook niet te zien... Nou als hij nog koorts had gehad was ik nog naar de hap gegaan maar dat heeft hij niet. Ik hoop echt dat je morgen wijzer word bij de kno arts! Knuffel voor je
Ik hou zijn temp goed bij mamalous, en temp hem voor ik een eventuele zetpil geef. Hij is aan de diarree dus ik weet niet of de zetpillen er in blijven. Maar 3x per dag 240mg is echt het max.
@antje fijn dat het goed is gegaan vannacht met het wekken. Merken jullie nog wat anders aan hem? of is hij weer de oude? @grietje wij hebben al 3 katten dus nog eentje erbij word wat veel haha! al vind ik kittens zooo schattig Zo sneu dat het nog steeds niet lekker gaat met w zeg heel veel succes morgen bij de kno arts.
@spalkje ik weet niet hoelang ze hem zal moeten. ik denk dat ze dat per keer kijken als de fysio hier komt. Wat fijn te horen dat het neefje van je man (antje) er veel baat bij heeft gehad. Moest hij het ook voor zijn stand van de hand? Morgen ligt de verwijsbrief klaar bij de ha want ze hadden het verkeerd begrepen en alleen een formulier voor de verzekering meegegeven o ja de spalk zorgt voor een goede stand van de hand. Hij komt voorzover ik begreep om haar hand en pols.
spannend zeg. leuk. kunnen jullei dan wel ergens terecht als ze de bole gaan renoveren? of ga je dan naar je moeder of schoonouders? Ik weet niet of een eerste verdieping meer inbraakgevoelig is. Een huis is dat natuurlijk ook, nooit echt bij nagedacht eigenlijk.
@ Grietje, kan de advertentie nu wel zien. Wat een schatjes. Als ik ze zo zie zou ik ze wel zo willen hebben. Maar 2 katten is echt meer dan genoeg. Hadden er eerst 3, maar merk duidelijk verschil met rondvliegende haren. @ Ellen, ja dat was ook voor de stand van zijn hand. Hij heeft ook nog een operatie gehad voor de stand van zijn hand. Hij kan, gelukkig, zijn arm en hand vrij goed gebruiken. Milan is weer helemaal de oude. Protesteerde wel met het naar bed gaan, maar is ook niet gek als hij mama en papa maar weinig gezien heeft. Wilde natuurlijk bij ons zijn.
Hebben jullie trouwens nog een tip wat betreft buggy's? Mijn ouders en fam willen ons een buggy voor Nils zijn verjaardag geven. Maar nu moet ik zeggen welke. Heb echt geen idee! Denk dat de quinny zap wel handig is, want die is klein op te vouwen, en da's wel een vereiste. Maar weten jullie ook of die lekker rijdt?
Femke, de quinny zapp kan niet in ligstand he.. Die heeft maar 1 stand. Wij hebben een normale buggy van de prenatal. Hij loopt erg goed.
In ieder geval geen chicco. Die zijn #$%#^in te klappen en niet klein. Wil je een buggy alleen voor te zitten of 1 waar hij ook in kan liggen? In dat laatste geval zou ik dan niet voor de quinny gaan, want die kan niet in ligstand.
Trouwens is er nog storm in aantocht??? Heb echt na dat uurtje vanmiddag geen storm meer gezien! De lucht is helder! Wat betreft de renovatie van die woning. Donderdag krijg ik daar meer over te horen. Ze kunnen inderdaad vervangende woonruimte regelen voor die 3 weken.
Ik heb deze en ik vind hem ideaal! Deze buggy heb ik nu zelfs regelmatig mee op de fiets. Hij klapt heel makkelijk in en uit. Er zitten verschillende standen op, en een zonne/regen kap.