De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Moge meiden,

Pff ben ik niet gewend zo vroeg. Ik moet zo gaan werken.
    Joas is vannacht om 1.00 wakker geweest, had pijn in zn mondje :( Khoop niet dat het weer elke nacht gaat beginnen..
    Hij is wel weer heel snel gaan slapen.

@ Grietje: Heel veel succes vandaag bij de KNO arts. Laat wat weten he!

@ Kouf: Gezellig dat je weer terug bent.

Ik vind het altijd zo zielig als ik een dagdienst heb, dan moet ik Joas kwart voor 7 uit zn bed halen. Hij slaapt anders gerust tot een uur of 8!
    Hoe doen jullie dat? Ook gewoon uit bed halen zeker?
    Ik heb hier soms nog wel een schoonzusje die dan komt slapen, en als hij dan wakker is neemt ze hem mee naar huis.
    Maar die moest vandaag ook werken.

Nou ik ga nog ff eten en dan ga ik er vandoor.

Tot vanavond!

*** Kzal vast stiekem meelezen op mn werk ***

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Hier was R. vroeg wakker. 7.15 uur riep ze al.
    Ik ben ondertussen de spullen in orde aan het maken voor de stadsbank. Moet verschillende maandbegrotingen hebben, van nu, voor als die woning doorgaat en voor als we eventueel gaan samenwonen. Die laatste maak ik nu nog niet, maar ben hem wel al aan het voorbereiden.

Als R. straks wakker is van haar ochtendslaapje dan gaat ze naar mijn moeder. Kan ik nog even een map en tabbladen halen want ik kom echt tekort.
    Daarna naar de stadsbank. Voor het eerst vind ik het spannend haha. Ben gewoon helemaal zenuwachtig voor die woning.

@Jannn, werkse.

3. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Goeie morgen!!! Ook ik heb een nieuwe naam, haha. Kan niet achterblijven! Heb nog geen meelezers volgens mij, maar was wel erg herkenbaar... Vandaar dus! Moet zelf wel even wennen hoor...

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha ik moest even zoeken wie je was maar weet het inmiddels ;)

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi spark, beetje bijgeslapen? Ik ga zo naar de kapper en ik ga ook veranderen ff over nadenken wat voor ideeën laat maar weten!!

Succes Pino vandaag!

6. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Mamalous: moeilijk he, nieuwe naam bedenken.... Gaat trouwens onwijs snel! Gisteravond aangevraagd, en vanmorgen al veranderd.
    Niet bijgeslapen helaas. Die kleine donder was om kwart voor zes alweer wakker. Ho maar dat ie weer wilde slapen... Gromgromgrom.
    Inmiddels is het huis wel weer aan kant, haha.
    Ga je iets heel anders met je haar doen trouwens??

Pino: suc6 straks! Ben benieuwd zeg!!

Jannn: Jaaaaa wil de bonnen graag hebben!! Had je mijn berichtje gister niet gelezen dan?
    Werk ze!

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Dames, wie heeft er trouwens nog geen meeting gehad?

-Ellen
    -Grietje
    -Pino
    -

Even nieuwsgierig!

8. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Antje is ook nog niet mee geweest

9. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Nils ligt hier weer te slapen. Denk dat ik ook nog even een tukkie ga doen. Hopelijk slaapt hij wel even een uur of twee, maar da's vast ijdele hoop...

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ok, en Antje woont richting het zuiden he?

11. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Hoi meiden,

Wat was het weer vroeg dag bij jullie zeg. Hier zijn we tegen 9 uur opgestaan. Milan heeft zeer goed geslapen.

@ Jannn, hier komt altijd mijn moeder Milan halen. Zij komt dan vlak voordat mijn vriend de deur uit gaat en blijft bij ons totdat Milan wakker is. Daarna gaat ze pas met Milan naar hun thuis. Erg fijn, want zo kan hij altijd zijn eigen ritme aan houden. Mijn ouders wonen maar zo'n 3 straten verderop, vandaar dat het ip die manier kan.

@ Pino, stadsbank bedoel je daar de gemeente mee?
    Ik ben ook nog niet bij een meeting geweest.

@ Kouf, gezellig dat je er weer bent. Leuk gehad in zeeland?

12. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Pino, ja ik woon zo zuidelijk als maar kan.

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Zo, de begrotingen zijn gemaakt. Ook alvast maar diegene voor als we gaan samenwonen.
    Dit wel gebasseerd op hetzelfde inkomen voor mij als dat ik nu heb.

Zal mij benieuwen..

Als ze echt willen dat mijn vriend zoveel mogelijk gaat betalen dan weet ik niet of we wel officieel gaan samenwonen..

Ik zou dat zoooo lullig vinden!

Nou scheelt het wel dat mijn vriend geen vetpot verdiend, dus er valt niet heel veel bij hem te halen. Hij betaald al meer aan de vaste lasten in de begroting die ik heb gemaakt en hij zit met allimentatie.
    Leefgeld betaald hij ook veel meer.

14. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Zo wij zijn weer terug van het ziekenhuis.
    Op 27 juli wordt de neusamandel verwijdert. Die is volgens de arts mega opgezet, en moet er dus met spoed uit. Die neusamandel zorrgt er voor dat de buis van euh..blabla dus ook steeds ontstoken is. Buisjes zetten is in eerste instantie niet nodig, omdat zijn oortjes helemaal binnen in ontstoken, en de troep niet weg kan omdat die buis ontstoken is. Snappie?

Het rochelen en hoesten komt blijkbaar ook hier vanaf want die neusamandel is zo dik dat hij de luchttoevoer belemmerd.

De arts was super lief, en wij zijn blij dat we over 2 weken al terecht kunnen.

We moesten gelijk door naar de anesthesie, dus dat is ook al klaar. Nu nog even 2 weken de kiezen op elkaar. Maar die arts durfde ons te garanderen dat we max 4 dagen na de operatie een heel ander mannetje krijgen. Volgens hem moet hij er echt flink last van hebben, en het dus ook benauwd hebben steeds. Verklaart ook zijn drinkgedrag; steeds een slokje. Achter elkaar slikken is te benauwd voor hem, dat krijgt hij gewoon niet zo snel weg.

Nu gauw omkleden want ik heb zo dat 2e gesprek van die sollicitatie.

Tot later!

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Oh wat fijn dat jullie zo snel geholpen worden grietje!
    Echt super!

Succes met het gesprek!

16. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Grietje: Ik was zo benieuwd hoe het was gegaan dus ff gespiekt op mn werk.
    Meid wat super voor jullie!!! Heerlijk joh.. Nou nog ff 2 weken je tanden op elkaar. Komt goed meid.

@ Sparkie: Hoe kom je aan die naam ha ha.. Wat een naam veranderingen hier zeg! Kan ze niet meer uit elkaar houden :)

Joas bij mn schoonmoeder gewoon weer op bed gelegd en hij is gelijk weer verder gegaan mets lapen tot kwart over 9!

Ik ga weer verder.

17. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Grietje, o fijn dat jullie snel geholpen worden. Dat hoor je toch wel regelmatig van die neusamandelen. Dat is dus ook de boosdoener van de oorontsteking.
    Veel succes bij het gesprek!!

18. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Grietje: fijn dat de arts een oorzaak heeft kunnen vinden van al die ellende zeg. En wat goed dat jullie al over twee weken terecht kunnen zeg. Moet W een nachtje blijven? Of is het poliklinisch? Arm ventje hoor. Wat moet hij een last hebben (gehad) zeg. Hoop dat dit al die ellende gaat wegnemen. Veelbelovend wat de arts trouwens heeft gezegd! Straks herken je W niet meer terug!! (buis van eustachius is het denk ik of niet?)
    Succes op je sollicitatie dadelijk!

Ik ga even naar een collega. Zij heeft een grote palm plant die ze niet meer hoeft. Dus die ga ik ophalen. Kijken waar we die eens kwijt kunnen, haha!

19. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

@grietje, ow wat fijn, nog 2 weken doorbijten meid! Gelukkig werd je serieus genomen.

Zat net de het ned.elftal bij het catshuis te kijken, vind ze nou niet echt blij eruitzien, ben benieuwd of het dan wel een feestje word.

Ben met Julian bij de kapper geweest hij is weer lekker kort, heerlijk vind dit veel leuker dan het lange, ben nu al 4x geweest met hem en de eerste keer was met 8 maanden. Het groeit zo hard bij hem.
    Ik heb net weer ff geschilderd, manlief gaat de vloerbedekking vandaag bestellen en dan nog een paar dingen opknappen en dan de makelaar bellen. Weet iemand hoe dat allemaal in zijn werk gaat met verkoop, waar ik zo van baal is dat we hoogst waarschijnlijk 20-30.000 verlies draaien en dat kan je toch meenemen naar een nieuwe hypotheek maarja dan kan je weer een minder duur huis komen toch?

20. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @pino ik heb ook nog geen meeting gehad.
    @grietje wat fijn dat je zo snel terecht kan!
    @mamalous ik zag de foto op hyves van julian lekker fris koppie!

hier vanmorgen een bakkie gedaan bij een vriendin, haar zoon is even oud als mijn dochter en ze heeft ook een baby van 3 maanden. was gezellig.
    levi heeft eindelijk weer eens tot 6.45 geslapen, heerlijk veel beter als 5.30!

Deel Deze Pagina