De Juni Junky's deel 2

Discussion in 'De mama's' started by debsje1977, Jun 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Zou wel mooi zijn als je de speen zo snel kan afleren. Maar lijkt mij wel moeilijk. Je kan hem na een uur huilen ook niet ineens wel gaan geven natuurlijk. Dat zou heel erg zielig zijn.

Misschien dat ik heir de operatie er voor kan gebruiken, en anders laat ik het voorlopig zo. Ik heb alleen een speen voor nood in de tas, maar die komt er eigenlijk nooit uit. Alleen met een hele lange autorit bijv. Verder ook alleen de speen in bed.

Ik vind van die grote kids met een speen de hele dag echt geen gezicht.

2. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Kijken jullie wel eens de Pfaffs? Die blagen lopen ook altijd en eeuwig met een speen. Vreselijk!

3. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Joas hier alleen nog snacht, meer niet!!

4. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Nu heb je een mooi onderschrift Jann!

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Heb hem toch gegeven hij raakte weer helemaal over de rooie, over tijdje weer eens proberen...

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey meiden,

@Speen, hier wou ze hem zelf niet meer met 8 maanden. Maar toen had ze hem ook nog alleen met slapen. Ben er maar wat blij mee! Rotspeen! Mijn stiefzoontje van 3 mag absoluut geen speen meer omdat zijn kaken er verkeerd van zijn gaan groeien. Hij heeft hem normaal alleen met slapen.
    En mensen maar zeggen dat een speen dat niet doet. ;)

Hier is het gesprek goed gegaan. Vervolg komt zodra ik meer weet over de woning. Als ik de woning krijg dan gaat het direct van start.. Zodra het contract getekend is. Ook heb ik al een verhuurdersverklaring liggen en wil de stadsbank een positief woordje voor mij doen (door huurachterstanden in het verleden).

De verhuurder van de kamer weet dus ook al dat ik weg ga waarschijnlijk. Nog niet officieel opgezegd natuurlijk maar het komt wel erg dichtbij nu.

Bij de stadsbank wel besloten om de eerste 3 maanden zowiezo niet te gaan samenwonen. Dit i.v.m. het startproces van het minnerlijk traject. Als er eenmaal accoord is van de schuldeisers dan kan alles normaal worden. Tegen die tijd moet ik dus een baan hebben. Tot die tijd solliciteer ik wel door, maar even op een iets lager pitje.

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ow lees nu jou reactie op nu toch geven maar toch gedaan
    ja vind dat er niet uitzien hoor overdag ook nog een speen dat doen we hier al heel lang niet meer

8. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    @ Pino, fijn dat het gesprek goed is gegaan. Zou ook heel fijn zijn als jullie snel een ander huisje hebben.

@ Speen, als Milan moe is wilt hij de speen. Valt met speen in slaap, maar zodra hij slaapt valt die uit zijn mond. Hij is nog veel te gehecht aan zijn speen om af te leren. Al vanaf dag 1 heeft hij een enorme zuigbehoefte.

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Oh oh oh.... wij zijn zoooo slecht bezig hiero....:)

10. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Waarom slecht bezig?? :)

@ Antje: Hier precies hetzelfde..

11. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Wat is slecht bezig???????

12. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Mamalous liep je er al even mee om de speen af te leren? Of kwam dat ineens?
    Cold turkey is wel de enige manier zeggen ze. Ben bang dat ik ook niet zo`n held ben als hij over de toeren raakt hoor! Dan zwicht ik ook!

Slaapt hij nu wel?

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Speen: hier nooit een speen gehad. Wel geprobeerd in het begin, maar Nils moest er niets van weten. Dus nu wel prettig dat we niets hoeven af te leren...

Lous: kan me voorstellen dat je de speen weer hebt gegeven hoor. Julian snapte er vast niets van... Geen idee hoe je zoiets moet aanpakken. Maar als hij hem alleen maar in bed heeft, is het toch niet zo erg? Tis wat anders als ze er de hele dag mee lopen toch?

Bedtijd: hier rond kwart voor zeven. Vind het wel fijn dat hij er zo vroeg ingaat hoor. Hebben we nog lekker de avond voor onszelf!

Grietje: pinnige bedrijfleider.... Hmmm daar zou ik dan nog even hard over na moeten denken hoor. Je hebt op dit moment ook niet echt een fantastische baas he... Straks beland je van de regen in de drup.
    Slaapt W nog steeds lekker?
    Pfaffs kijken wij ook geregeld... Onvoorstelbaar hoe die kids verwend worden he. Tegen de tijd dat ze 6 jaar zijn is er geen speelgoed dat ze nog niet kennen en hebben. Zo zonde! En inderdaad die spenen de hele dag. Ze gaan er alleen uit met het eten volgens mij!

Pino: wanneer hoor je nu meer over de woning? Ben benieuwd wanneer de bezichtiging is! Hoeveel slaapkamers heeft de flat?

Antje; slaapt Milan nu lekker?

14. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Mijn zwagertje was 2 half.. En die stond bij de wc. Zn speen viel in de wc, mn schoonmoeder spoelde m door. Weg speen!!
    Nooit meer omgevraagd of gehuild..
    Nou dat moet hier ook zo gaan haha

15. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Dat vraag ik me dus ook af!

16. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Wij houden Joas expres wat langer op zodat hij sochtends nu wat langer slaapt en dat mn man m ook eens ziet..
    Anders ziet hij m nooit!!

17. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ja hij sliep gelijk, ow denk er vaak over na maar had er nog niks mee gedaan, ach zo heb ik wel meer dingen Julian drinkt zijn drinken nog steeds uit een fles krijg hem maar niet aan de tuitbeker of gewone beker maar denk nu maar t komt vanzelf wel blijven oefenen

18. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Jannn dat is wel een unieke manier!:D

19. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Sparkie: Jij vroeg toch om pamperbonnen.. Wil je ze nog?

20. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Die is ook goed, haha.
    Las pas in een tijdschrift van een meisje van drie ofzo die ook van de speen afmoest. Mama was het niet gelukt. Toen kwam papa het proberen, die pakte de speen EN de lievelingsknuffel af met de mededeling dat ze daar nu te groot voor was. Tranen met tuiten natuurlijk. Toen mocht ze de knuffel terug, maar de speen niet. Nooit meer last. Haha, vond hem echt briljant. Zou ik nooit opgekomen zijn...

Share This Page