@ mamalous: Julian ook nog steeds niet uit een tuitbeker? Pff ik ben blij dat ik dat lees.. joas dus ook niet he.. Hij wil alles uit zn fles.. Maar hij drinkt niet eens veel uit een fles Hij drinkt met de weer weinig extra's..
Jannn: haha, voor de derde keer, JA. Zal ik je mijn adres pb'en, of wil je ze bewaren tot de volgende meeting. Kan ook he, die dingen zijn best lang geldig!
Mijn zus had ook een goeie die ze bij alle drie de kids heeft gebruikt. Op de dag na hun 2e verjaardag liet ze de kids bewust worden van hoeveel kadootjes ze wel niet hadden gekregen. Dan vertelde ze over de arme kindjes die niet eens een speen kunnen kopen. Dan deden ze de speen en een tekening in een envelop en stuurde die op naar die arme kindjes. Ook echt op de fiets naar de bus en de envelop er in. Alle 3 haar kids hebben er nooit moeite mee gehad. Ze mochten van hun nieuwe speelgoed 1 ding uitzoeken wat savonds mee naar bed mocht ipv de speen. Moest wel vreselijk lachen toen mijn neefje zijn rubber opblaasboot koos! Vind het zelf best een goeie manier!
@All, vriend en ik zijn slecht bezig... @Sparkie, donderdag hoor ik al meer. Dan nog bezichtigen. De flat heeft oorspronkelijk 3 slaapkamers van 15, 13 en 9 m2. Nu 2 slaapkamers van 13 en 24m2.. er is een muurtje tussenuit gehaald. Maar nog altijd behoorlijk groot. Dus dat komt wel goed.
O ik heb er dan echt steeds overheen gelezen.. Ik dacht steeds dat je het niet gelezen had ha ha.. Ik wil ze wel opsturen hoor... Nu zijn ze bij de Etos ook 3 halen 2 betalen.
Jahoor alleen de fles of zoals Julian het zegt pblep ik was vandaag opzoek nr een rietjesbeker maar die hadden ze niet bij de etos misschien dat dat wel gaat
Haha, dat denk ik ook dan! Had het gezien bij de etos, maar dat geldt niet voor de babydry variant. Zal ik je mijn adres pb'en. Of ik kan je een gefrankeerde enveloppe toesturen! Is ook handig misschien!
Ff duidelijk zijn Pino! Goede zitten er tussen speen door de wc en in de brievenbus! Je neefje zal lkkr geslapen hebben in zijn opblaasboot grietje.
Pino: ik word nu wel erg nieuwsgierig zeg! Klinkt goed het appartement! Lous: lastig hoor, dat Julian alleen de fles wil. Met oefenen moet het vanzelf lukken. Probeer je wel eens een gewone beker? Wij hebben zo'n difrax oefenbeker te leen. Dat werkt echt goed in het begin. Nils drinkt nu prima uit gewone bekers/ glazen. Krijgt af en toe ook een tuitbeker (geen antilek) voor het gemak.
Fles; Hier alleen de difrx antilek tuitbeker of hoe dat ding ook heet. Harde tuit wil hij niet, bekertje ook niet. Is gewoon koppigheid volgens mij, want uit mama`s glas drinken gaat prima!
Ja die oefenbeker heb ik hij wil er met de lunch soms wel slokjes uit ligt ook wel een beetje aan mij hoor moet zelf wat meer oefenen ermee
Hier ook tuitbekers van difrax. Begonnen met de zachte tuit maar die houdt ze nu op de kop en gaat ze in de tuitknijpen hahaha... En maar kijken hoe het drinken eruit loopt. Nu harde tuit. Rietje en gewone beker gaan ook nog altijd goed.
@ Sparkie, dat verhaal van die speen had ik ook gelezen. Was dat niet in het tijdschrift ouders van nu? @ Grietje, dat is ook een goede manier van je zus. Ik denk dat rond de 2 jaar het wel bij ieder kind goed af te leren is. @ Jannn, heb je ook al eens een beker met zachte tuit geprobeerd of rietjesbeker? @ Mamalous, bij de DA en kruidvat hebben ze rietjesbeker, van nuby. Milan net een fles gegeven en pcm. Koorts stijgt alleen maar, zat nu op 39,8. Is gewoon een gloeiwormpje. Tijdens de fles trilde zijn handje ook helemaal, waarschijnlijk door de inspanning. Hij ligt nu weer in bed.
Haaii, heb een poging gedaan om terug te lezen maar dat was echt veel te veel. Wat kunnen we (jullie) gezellig veel kletsen in een week tijd. De vakantie was erg lekker mede door het fantastische weer. Met Beau ging het hartstikke goed. Hij is zich snel aan het ontwikkelen. Lopen aan twee handen gaat echt als een speer, hij schuift op zijn billen vooruit en ook tijgeren (of was het toch met ei? ) gaat super snel. Hiermee is ook het echte opvoeden begonnen want geen laatje of kastdeur is meer veilig . Ook de etensbak van de kat is erg interessant (als je hem op de kop houdt), gelukkig is dat nog niet gebeurd met de waterbak. Kletsen doet hij ook de hele dag, hele verhalen komen er uit. Het wordt ineens een echt mensje Maandag wordt hij alweer 1 jaar en doet voelt toch best een beetje raar. We hebben nog geen cadeautjes gekocht maar we denken aan een driewieler met zo'n stang. Ervaring iemand?