@ Grietje, ja die heb ik net na de laatste fles gegeven. Straks dan nog eens tempen, kijken of het gezakt is met de pcm.
Meiden ik ga tukken lig al een tijdje in bed via phone mee te kletsen maar ben echt kapot van drie dagen werken, fijne avond allemaal en truste
Nee deze week een xtje denk dat we er zat ff langs gaan, zijn bijna klaar met Julians nieuwe kamer en dan kunnen we een makelaar bellen.
Slaap lekker Mamalous. Ik ga ook naar bed. Morgen vroege dienst, dus die wekker gaat weer veel te vroeg en ik verwacht wel een nachtje waar we ons bed uit moeten.
@ Antje: sterkte vannacht, ik hoop dat je toch wat slaap kan pakken en dat de koorts van Milan snel zakt
Nee is er nog niet van gekomen, er kwam vanalles tussen. Soll gesprek, R had die koortsuitslag, en W ziek. Schiet dus niet echt op!
Nou meiden, jullie zoeken allemaal vroeg het bed op. Wij gaan ook vroeg. Lekker weer 3 dagen vrij. Moet wel het hele weekend werken..
ja idd, iedereen vroeg naar bed. Ik wil ook wel naar bed maar heb echt veel te weinig water gedornken vandaag. Dus nu maar even wat inhalen.
Wat zijn jullie plannen voor morgen (die niet hoeven te werken) Hier R. naar het kdv brengen, dan weer langs de sportschool. Hoop dat ze weer open zijn. Dan naar huis, douchen en nog even naar banen speuren. Denk dat ik R. vroeg ophaal als er echt noodweer komt. Als dat pas savonds komt dan haal ik haar niet eerder op en ga ik langs wat uitzendbureaus.