Goeiemorgen! Antje hoe is het gegaan vannacht? En hoe is het nu met hem? Hier een goeie nacht gehad, maar een paar keer wakker geweest! Nu zo werken, zo geen zin in!
Moge meiden, Hier eerst badkamer poetsen. Joas ga ff weg met mn schoonmoeder mee. Dan op kraamvisite env anmiddga hk poetsen maar dat is zo gedaan. Dan lekker relaxen!!
Goedemorgen, @Grietje, werkse. @Jannn, schoonmaakse en veel plezier bij de kraamvisite! @Antje, hoe is het met Milan? Hier is R. naar het kdv en ik ben net wezen sporten. Zo eerst hier de boel opruimen, afstoffen en soppen en dan waarschijnlijk nog even naar wat uitzendbureaus. Ligt aan het weer. Zowiezo via internet reageren vandaag.
Jeeeeej vrijdag een soll. gesprek bij de H&M..! Helemaal happy! Voor 38 uur. Wel pittig maar wel precies wat ik nodig heb! We zullen zien hoe dat gaat lopen!
Meid, wat fijn!! Hoop het voor je! Gewoon als verkoopmedewerker? of iets anders achter de schermen? Ik zal voor je duimen.
Gewoon verkoopmedewerker... Oh wat een zenuwslopende week is dit zo zeg! Ga er echt zooooo verschikkelijk mijn best voor doen! Niks niet onzeker doen, ik ben gewoon de beste optie die hun hebben Als ik dat ook nog een over kan brengen aan hun hahaha... (mezelf ervan overtuigen werkt toch niet, maar ga mijn best doen) Ik ben zoooo slecht in sollicitaties he.. Ben ik eigenlijk te verlegen voor. Maaaar het is wel een stuk minder geworden de laatste tijd. Pfff.... anders heb ik even zenuwen ofzo.. volgen jullie het nog
hahaha....relax meis, gewoon jezelf zijn dat is het belangrijkste, goede kleding aan doen, kijk vast ff wat voor temp het word kan je vast bedenken wat je aan gaat doen en verder zie je wel hoe het loopt. Open houding aannemen en meer kan je niet doen volgens mij.
@speen nou wat toevallig ik wilde eigenlijk ook de speen afleren. weet alleen niet wat beter is: tussen de middag geen speen geven of s avonds. ik ben voor s avonds omdat ze dan echt wel gata slapen op een gegeven moment en tussen de middag dan slaapt ze zo;n max 2 uur en als ze daarvan heel erg overstuur is dat ze geen speen krijgt krijgt ze ook geen slaap en is ze s middags niet te genieten. wat denken jullie wat het beste is? staan trouwens echt mooie manieren bij om de speen af te leren alleen daar zijn onze kindjes nog te jong voor helaas. @mamalous wat een grappig woord zegt hij voor fles. Zegt hij dat steeds als hij de fles ziet dan? @fles Emma krijgt haar melk ook uit de fles. Rietesbeker snapte ze ook niet. wil haar graag melk laten drinken uit een beker, maar ze vind melk in een beker maar raar volgens mij want ze wil het dan echt niet. @kouf haha in 1 week word er ontiegelijk veel gekletst. ik moet nu zelfs al veel teruglezen haha Super dat het zo'n leuke vakantie was. ook echt uitgerust dan? Zo wat gaat dat snel met Beau zeg, hij schiet in een keer vooruit dus. Die gaat straks dus ook al lopend de kamer door. Wij hebben van een buurvrouw een driewieler met stang gehad, maar emma kan nog niet bij de trappers, maar wel erg leuk ding ook omdat je hem dus kan duwen @jann wat leuk je onderschrift. ik wilde het ook even aanpassen, misschien doe ik dat snel! Bij wie ga je op kraambezoek? Leuk weer zo'n kleintje zien, benieuwd hoeveel het gaat kriebelen bij je @pino veel succes met solliciteren, hopelijk komt er wat uit Succes vrijdag, wat leuk bij de H&M. misschien krijg je wel korting als je aangenomen word @hier Emma heeft gister de 11 maanden prikjes gehad. ze heeft er volgens mij wel een beetje last van nu. ze lag om half 11 al op bed. @afvallen ik snap er niks van ben nu al 68,4 Ik doe niks anders als anders en toch val ik zoveel af. bijna 4 kilo al. Komt misschien door het warme weer. Hoop niet dat het er weer aan komt behallve als ik zwanger ben natuurlijk
Wauw ellen je gaat goed meid!! Ik ben jaloers, wil ook op dat gewicht uitkomen, maar tlukt mij niet. Ja Julian zegt dat als hij zijn fles ziet, vind het wel schattig. Gisteren probeerde hij banaan na te zeggen hij zei is van anaana ofzo, iig de klanken leken te kloppen. Tja lastig he die speen afbouwen, ik weet het ook niet meer. Heb hem nu maar gewoon gegeven, maar zou eerder het allebei doen en niet alleen de avond of middag denk ik.. ik weet het ook niet haha
@Mamalous, de kleding die ik aan wil heb ik nu aan. Toevallig ook van de H&M, nette broek (van een pak) en een net shirt. Broek is donkergrijs en shirt is cyaan blauw. Als het maar 20 graden ofzo is kan ik altijd nog het jasje erbij aan doen. @Ellen, wow wat goed dat je zoveel afvalt! Leer mij dat eens! Ik denk persoonlijk dat je savonds kan beginnen met de speen afleren. Dan zijn ze ook vaak wat moeier. Bij R. hielp het denk ik omdat ze de knuffel lekkerder vond dan de speen. Dus zorg er voor dat ze op iets anders kunnen sabbelen. @Afvallen, hier gisteren een halve kilo aangekomen en was helemaal opgeblazen en vandaag weer terug op startgewicht. Komt denk ik omdat ik ineens veel water drink. Voel me wel heeerlijk trouwens! Nu ik er aan denk, snel even water in de koelkast zetten!
Nou das een mooi setje pino. Zou wel een week zijn voor je, een nieuw huis en een baan! dat mag dan wel ff gevierd worden als het allemaal doorgaat.
Ja als het allemaal doorgaat dat gaan we dat zeker vieren! Kan niet wachten tot mijn leventje gewoon weer op de rit is! Eeeennn..... als ik nou al snel te horen zou krijgen of de baan doorgaat of niet kan mijn vriend direct bij mij inwonen. Want dan hoeft de schuldsarnering maar even uitgesteld te worden. (tot ik het contract getekend heb.
Kan het me helemaal voorstellen dat je verder wilt met je nieuwe gezinnetje, volgens mij heb je al zoveel meegemaakt dat het tijd word dat het allemaal eens lekker op de goede weg voor je gaat. Ik vind dat je het verdiend hebt.
@ Pino: Super bij de h&m.. Dat lijk me ook wel heel leuk!! En het zit je deze week goed mee. @ Ellen: Nou het kriebelde voor geen meter hihi.. Dus waarschijnlijk gaan we er echt nu nog niet voor. In november denk ik ofzo. Kmocht het kindje niet vasthouden ook. Lag te slapen in de wandelwagen..
Hoe oud was die kleine Jannn? Ach als dat wurmpie lekker lag te slapen. November is toch ook al bijna? Ben jaloers op allen die er weer voor gaan. Misschien duurt het hier nog wel 3 jaar dan kan ik nummer 2 alle aandacht geven als Julian dan op school zit heeft ook wel weer wat denk ik. Merk wel dat het steeds pittiger word zo`n kindje, ookal is Julian supermakkelijk. Over een jaar mogen onze kindjes al naar de peuterspeelzaal toe, over 3 maanden al inschrijven.