De Juni Junky's deel 2

Discussion in 'De mama's' started by debsje1977, Jun 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jullie kletsen teveel, heb geen zin om bij te lezen. sorrie moet ongesteld worden en heb nergens geen zin in, erg he?!

2. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Meiden,

Kheb ons eerst maar is ff naar boven gehaald. We stonden op de 2e pagina.. Dat kan niet he :)

@ Mandy: Heb je nooit ergens zin in als je ongesteld moet worden?

Hier is het heel donker. Gaat zo weer regenen. Lekker hoor!
    Joas had maar anderhalf uur geslapen. Net nog maar even op bed gelegd, voor een half uurtje ofzo. Andes kom ik weer met al het eten in de war..
    Kan hij vanavond wat later naar bed. We gaan ff naar mn man zn oma..

Wij eten vanavond pannekoeken :) Heb er nu al zin in ;)

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    Hier nog steeds een ziek kind. Koorts is nog 39,7. Wilt ook niet eten. Mijn ma is even met hem naar de dokter geweest om zijn keeltje na te laten kijken, gezien hij daar veel aan zat en slechte adem heeft. Maar meneer liet het niet toe om in zijn keel te kijken. Oortjes zijn wel wat geirriteerd, maar kan van de tanden komen. Vanmiddag is de fles er in 1 keer uit gekomen. Koorts zakt ook niet met pcm (had wel maar die van 120mg)
    Misschien iets van een buikvirus. Blijkt te heersen. Hij heeft de hele dag nog niet gespeeld en nu zit hij wel eventjes te spelen. Flesje van net is (nog) binnen gebleven.

Nu ga ik maar gauw eens richting huis (zit nog bij ma) en eten maken. Zal straks bijlezen en reageren.

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Mandy, lastig he die klachten als je ongi moet worden!

@Jannn, Veel plezier bij de oma van je man!

@Antje, ahh Milan nog steeds ziek? Wel vreemd dat ze zeggen dat het van de tandjes kan komen.. Want daarvan mag de koorts niet hoger worden dan 38.0.. Lijkt mij eerder een flinke griep dan wel ten gevolge van een ontsteking ofzo.

@Weer, hier is het nog heel warm en de lucht is helder. Maar mijn vriend zat in Den Haag en die zag net al donder! Dus laat maar komen die onweer.

Hier net even flink mijn hand verbrand aan vetspetters.. bah gaat echt flink branden nu, dus zo snel even wat uit de vriezer pakken om erop te leggen.

R. had het leuk bij het kdv. Morgen gaat ze naar mijn moeder, die gaan een dagje op stap. Dan kan ik naar de woningbouw en woningbezichtiging.

5. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    @ Grietje, wat fijn dat de nacht al wat beter was. Is Wessel ook al aardig aan het opknappen?

@ Pino, wat veel goede berichten deze week zeg. Ik zal voor je duimen voor de baan bij de h&m.

@ Ellen, zo 4 kilo, dat is netjes.
    Emma nog last gehad van de spuitjes?

@ Fles, de melk geef ik ook nog altijd uit de fles. Water sap etc uit een beker, zowel rietje, tuit als normale beker.

Milan tegen 17 uur een pcm van 240 gegeven en daar is de koorts nu van gezakt. Hij voelt zich er ook wat beterder door. Want van een zielig hoopje wat alleen maar wilde liggen of op schoot zitten is hij veranderd in weer een actief mannetje, dat ook weer kan lachen. Eten wilt hij nog niet. Dus het blijft vandaag maar bij flesvoeding.

Hier heeft de storm ons ook bereikt. Vriendlief staat vast met de trein ivm een boom wat op het spoor terecht is gekomen. Dus nu is het wachten op bussen die ingezet worden. Geen idee hoe laat hij thuis zal zijn.

6. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    @jannn jawel hoor, chocolade haha.
    @antje beterschap voor de kleine!
    @pino hoe is r nu als ze bij je moeder is geweest?

hier regent het aardig!

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Mandy, op zich goed... het kan alleen zijn dat ze gaat krijssen als ze in bed ligt. Maar dat komt meer denk ik omdat hun haar niet of nauwelijks laten slapen. Ze leggen haar niet op bed. Maar morgen gaan ze met de auto weg dus dan zal ze wel slapen. Hoop dus dat het geen krijs festijn wordt savonds.

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Antje, wat fijn dat de pcm heeft geholpen. Hopelijk knapt hij nu goed op!

9. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    eis je dan niet dat ze echt naar bed moet, hun zitten dan toch ook met een huilerig kind?

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

nee R. blijft heel lang vrolijk... Maar ik kan wel eisen, maar niet controleren. Ik probeer nu gewoon de lange bezoekjes te beperken. Toch als de baan bij de h&m doorgaat zal ze elke door de weekse dag door mijn moeder opgehaald worden bij het kdv,... maar dan is ze er max een uurtje.

11. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Pino; tandpasta op de brandwondjes, en de brand is er bijna meteen uit!

Antje; Merk hier ook het verschil van 120 of 240 paracetamol. Op 120 reageert hij ook niet. Fijn dat hij zich even wat lekkerder voelt!

Ellen; Goed hoor 4 kilo! Heeft Emma van de vorige spuitjes veel last gehad?

Mandy; Gewoon lekker meelezen, je bent zo weer bij. Als ik erg moe ben heb ik er ook vaak geen puf in hoor!

Jann; Mmmm pannekoeken! Kan er zo zin in krijgen!

Hier een hele lange warme dag gehad op het werk. Gelukkig gaat de baas volgende week met vakantie, en daarna heb ik vakantie. Hoef ik die engerd lekker bijna 5 weken niet te zien! Jippie!!!

W heeft vandaag veel geslapen, van 9 tot 11 en van 13 tot 15! Om 19u heb ik hem er in gelegd, en waarempel hij ging meteen slapen. Nu hopen dat hij door slaapt!

Hier regent het wel, veel onweer is er nog niet geweest.

Bah ik moet morgen naar de tandarts! Om 13.45u pas, kan ik er lekker de hele ochtend tegenaan hikken. Dit is de eerste keer bij deze tandarts. Ik vind het echt zooooo eng! Maar ik moet, ik moet, ik moet!!!!

12. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Verdorie! Zit ik me helemaal te verheugen op een avondje voor de buis. Ik dacht dat op sbs6 60 baby`s per uur zou komen, maar dat is volgende week pas! Lijkt me heel mooi/interessant programma. Nou ja, volgende week dan maar.

13. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Meiden ga ook proberen mee te lezen en niet te reageren, lig op bed, voel me niet lekker last van mijn keel en tong, ze voelen heel opgezet, hoop dus lekker te kunnen slapen

14. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Dan lekker gaan slapen Mamalous!

Ik ben er ook niet of weinig. Ben moe en ga lekker een filmpje kijken op de bank!

15. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Dat is toch wel vanavond? Volgens mij zag ik net een aankondiging. Ik ga zo nog eens kijken dan.

Hoe is het bij iedereen? De storm overleeft zonder schade? Hier valt het dit keer mee tot nu toe. Het regent en bliksemt maar qua wind is het niet veel. Gelukkig is de temperatuur wel enorm gedaald, heerlijk!!

16. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Niet ziek worden mamalous :).
    Slaap lekker voor zo

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Grietje, volgens mij komt dat programma ook hoor!

Is overal de storm al voorbij????

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@mamalous wat leuk zeg dat hij die klanken zo goed nazegd. hier af en toe ook, maar nog niet zzo duidelijk als Julian hoor!
    Ik vind het ook moeilijk met dat afleren van de speen. Ik denk soms dat Emma er nog heel veel behoefte aan heeft. gister had ik hem gegeven en eruit gehaald toen ze sliep. maar ze werd snel alweer wakker en krijste tot ze de speen kreeg.
    Ik snap je heel goed meid en kan me voorstellen dat het moeilijk is.
    Over 3 maanden al ingeschrijven? wat snel. hier kan je een kindje inschrijven vanaf 2 jaar. met 2,5 jaar gaan z naar de psz. vind ik ook vroeg genoeg.
    Beterschap met je keel! hopelijk voel je je morgen weer beter

@pino Emma sabbelt eigenlijk nergens anders op in bed. ze heeft 2 knuffeltjes liggen (kleine knuffels) en die liggen er al vanaf haar geboorte, maar ze sabbelt er nooit op. Als ze dat zou doen was dat een perfecte oplossing ja. Ja ik denk ook aan s avonds en heb mijn man wel overtuigd nu haha!:)
    Ja van het water kan je ook aankomen hoor! dat vult goed daarom is het ook goed om te nemen als je zin hebt in iets lekkers
    Dat word nog kiezen dan als je allenei de huisjes kan krijgen. is die nieuwe woning wat dan?

@jann haha nou dan weet je zeker dat je er nog niet aan toe bent. wel jammer dat het babytje sliep.
    Lekker panennkoeken. hoe hebben ze gesmaakt?
    Hier regent het nu ook en heel klein beetje onweer.

@antje wat balen zeg dat Milan nog steeds koortsig is. Heeft hij toevallig een opgezette tandvlees? kirjgt hij veel tandjes?
    Een vriendin heeft een dochtertje en die at al een paar dagen slecht en die had hoge koorts. Ze rook ook opeens dat har dochtrertje raar rook uit de mond. Bleek dat het tandvklees gelig en opgezet was omdat ze in een keer meerdere tandjes kreeg. heel zielig. ze hebben spul gekregen om erop te smeren. Nu is ze nog wel koorstig en ze eet ok nog niet goed. dat duurt ook al even. zo sneu omdat je niet meer weet op een gegeven moment wat je moet doen.

@grietje Nou meid ik duim voor jou duim je ook voor mij> ik moet morgen ook naar de tandarts. Ik zie er ook zo tegenop. Ik zal aan je denken. Ik moet om 15:40 dacht ik zo uit het hoofd.
    komt het alweer nietr vanavond 60 baby's per uur? heeft dat een reden dan? vond het ook een erg mooi programma

@prikjes Emma had de vorige keren nauwelijks last. alleen wat moeer. nu had ze wel wat meer last gecombineerd met het weer denk ik. vanmorgen wilde ze geen krentenbol. ook haar boterham tussen de middag ging niet helemaal op. Avondeten wilde ze ook niet. wel fruit gehad en melk. Ze ging dus vanmorgen ook al half elf op bed en vanmiddag als op half 6 en ze is gewoon gelijk gaan slapen. denk dat ze morgen wel weer in orde is.

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

nee hier begint het juist een beetje. Hele harde regen en onweer komt ook dichterbij volgens mij

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Ellen, wel jammer dat ze nergens anders op sabbelt. De storm stelt niet echt heel voor vind ik... Was hier zo weer weg.

De nieuwe woning sta ik op nummer 2. Dus er kan nog iemand anders hem accepteren, die gaat ook kijken morgen.
    Verder is de woning bijna hetzelfde.. Deze heeft de oorspronkelijke 3 slaapkamers (de ander heeft een gesloopt muurtje) en is 4m2 kleiner. Verder schijnt zelfs de indeling hetzelfde te zijn. Er zijn 2 liften (1 voor even 1 voor oneven) dus ook als de lift kapot is maar 1 verdieping lopen. Het is op 4 hoog.. En vlak naast een kinderboerderij. Ook geen inkijk, mensen kunnen op de gallerij kijken maar niet de woonkamer in (er zitten geen huizen aan de overkant, alleen laagbouw met veeeeel bomen ertussen).

Share This Page