@ noodweer: vond het erg meevallen (eigenlijk tegenvallen). Had me al soort van verheugd op superslecht weer! Kan daar altijd wel van genieten, mits ik binnen ben, haha. Maar een beetje bliksem, twee harde klappen en wat regen... Dat was alles... Tsjongejonge zeg. Dat ze daar zo'n heisa van maken! Maar wie weet hoe het in de rest van het land was! Ik ben nu weer lekker vier dagen vrij, joepie!!!! Morgen misschien even langs mijn broer. Die is volgens mij vrij om te klussen in zijn nieuwe huis, samen met mijn vader. Ben er al een hele poos niet geweest, en er is alweer een hoop gebeurd. Ben benieuwd dus! Vrijdag inkopen doen voor de verjaardag van zaterdag. Mijn zus is echt een schat, zij neemt ook al een eigengemaakte taart mee en een quiche. Nils heeft vandaag op de creche trouwens van 11 tot 14 geslapen!!! Niet te geloven. Het is alles of niets bij hem. Soms slaapt hij net een uurtje, maar vaak nog minder...
Antje: fijn dat Milan zich weer een klein beetje beter voelde later vandaag. Is zo ontzettend zielig als ze zich zo ziek voelen he. Helemaal als ze ook niet spelen... Is je vriend inmiddels wel weer thuisgekomen?? Boom op het spoor is niet lekker! En die bussen zitten dan natuurlijk ook overvol... Ellen: jeetje, mazzelaar!!! Zomaar 4 kilo afvallen zonder er veel moeite voor te doen! Da's ook wat!!! Hopelijk is Emma morgen weer boven jan! ooo, Criminal Minds begint. Ga even samen met vriend serie kijken! (en ijs eten, wat dat is nog over van het weekend, slechtslechtslecht)
@ mamalous: Niet ziek worden hoor.. Ik heb ook een zere keel en volle holtes volgens mij alleen maar van die rot airco.. Moet je morgen werken?? Ik ben nu ook nog lekker 2 dagen vrij en dan het weekend werken. Pannenkoeken waren heerlijk!
Ja moet morgenavond en zondagavond ach red het wel ruil wel met een collga van plek dan hoef ik niet aan de tel te zitten wast gezellig bij de oma van je man?
Ja super gezellig! Elke avond gaat iemand naar haar toe omdat ze anders zo alleen zit.. Ze keek haar ogen uit de Joas al zo goed kan lopen. Hadden gelijk ff pannenkoeken voor haar meegenomen.. Is Bennebroek voor jullie ver rijden? Schijnt dat Lineushof erg leuk is.. Ook leuke waterspeelplaats.. Meeting??
Wij hoeven maar 1 keer in de 3 weken en dan uurjte ofzo.. Is te doen. En het is echt een schat. Voor mij ishet een uur. Is ook te doen. Lijken je dat leuk om daar te meeten??
Pff wat is het hier saai Wat zijn jullie allemaal aan het doen?? Kga maar vroeg naar bed denk ik. Heb ook niks meer te doen.. Morgen lekker relaxed daagje..
Nee jij niet hoor. Maar niemand klets hier. Kbenook ff dat programma aan het kijken over die babys Kwil gelijk niet meer zwanger worden
Wat is dat dan voor programma? Hier alweer klaar heb verloren maar r wilde niet nog een potje spelen helaas.