Haha, ik ga het morgen even kijken denk ik. Zometeen maar vroeg erin. Die kleine relkabouter is vast weer vroeg wakker morgen...
Bennebroek is voor mij 1.5uur. Wel weer een pokke-eind. Waarom wonen we toch zo achterlijk ver uit elkaar??? Maar 1,5uur is op zich nog te overzien...maar dan inderdaad niet voor 2 uurtjes ofzo. Spreken jullie eerst maar af, dan kijk ik wel of ik mee ga.
Jannn: vond het wel grappig om te zien eigenlijk. Die vrouw moet zelf ook steeds lachen tussendoor namelijk. Gewoon een beetje een bijzonder stel.
Twas maar zomaar een voorstel hoor, kunnen ook wat anders doen.. @ Spark: Heb jij aflevering 2 ook al gzien?
Anderhalf uur rijden voor een meeting vind ik ook wat veel hoor Grietje. We kunnen vast wel iets centralers vinden toch? Iets voorbij Utrecht (vanuit het westen gezien)
Goeiemorgen, Ik zit hier echt nog half te slapen, ffff! Om 6uur schrokken we wakker van een keiharde onweer klap, en hele harde regen! W ook wakker en niet meer willen slapen. Nu jengelen want hij heeft de slaap natuurlijk nog niet uit. Over een uurtje nog maar even in bed proberen te krijgen. Meeting; De komende weken wordt dat voor mij toch niks. Eerst over 1.5 week de operatie, en dan heb ik ook gelijk vakantie. Op 9 aug gaan we ook nog een weekje weg. Ik vind het niet leuk om een hele dag weg te gaan terwijl mijn man vakantie heeft, ook niet gezellig. Zo maar vast wat dingen in huis doen. Ooohh zo geen zin! Heb buikpijn voor de tandarts vanmiddag!
Goedemorgen! Vandaag een spannende dag hahaha. @60 baby's in een uur... vond die griet die zo hysterisch deed wel een verschikkelijk mens hoor. Ze zat haar vriend gewoon verrot te schelden omdat ze die baby in haar buik had. Sorry hoor, maar dat kan er bij mij niet in! @Meeting, ik ben nog altijd voor Amersfoort, dan kan Ellen misschien ook mee. Aangezien zij de enige is die afhankelijk is van het openbaar vervoer. Den Bosch kan ook, alleen dan is het alsnog weer het verste weg voor diegene die nog nooit een meeting gehad hebben. Er zijn er al 2 geweest.. Alleen is het erg jammer dat het moeilijk wordt om Ellen en Antje te combineren hahaha. @grietje, onweer???? ik heb net niks gehoord. Succes bij de tandarts vanmiddag.
Pino, echt waar! Een mega klap en kijharde regen! Niet leuk wakkewr worden. Gister in de storm is er een hele dikke oude boom omgewaaid! Doodzonde, in die boom maakten mijn man altijd boomhutten met zijn vriendjes vroeger. Hij baalde er best van. Ging je nou vandaag naar dat app kijken waar je op nr 1 staat? Sorry ben het ff kwijt.
Vandaag ga ik eerst kijken bij het app waar ik op 2 sta. Vanmiddag heb ik een intakegesprek voor het app waar ik 1 sta. Hopelijk kan ik dan vandaag nog bezichtigen. In veel opzichten is het app waar ik 2 sta beter.. Zo is de ingang afgsloten en hij is al gerenoveerd. De ander heeft na de renovatie geen afgesloten ingang meer. Daar baal ik wel van! Maar we zullen zien. Als het app bevalt waar ik zo ga kijken dan accepteer ik hem zowiezo. Want dan is het nog afwachten of de persoon die op 1 staat hem ook accepteerd, dan val ik al af.
Koekeloerie en deb waar zijn jullie? Goedemorgen!! Meeting: ik vind alles best al is 1,5 uur rijden de max voor mij hier redelijk goed geslapen wat ist heerlijk koel buiten!
Ik mocht uitslapen vanmorgen!! Tot half zeven, joepie... Was eigenlijk allang blij dat het geen half zes was. Inmiddels de keuken aan kant en hele huis gestofzuigd, kattenbak gedaan, ontbeten, afspraak voor apk en grote beurt gemaakt, mannetje uitgezwaaid... Tis ongelooflijk wat ik nu ineens allemaal in het huis doe voor tien uur 's ochtends. Koek en Debs: iinderdaad, waar zijn jullie?? Pino: hopelijk accepteert diegene die op 1 staat het app dan niet! Een afgesloten ingang is wel erg prettig. Grietje: heel veel succes bij de tandarts straks zeg. Ik bibber met je mee. Ben ook als de dood namelijk. Nu alweer drie jaar geleden, dus ik moet echt weer eens...
Forum lag er gisteren opeens uit Maar het was zomaar een voorstel voor degene die het leuk vinden om mee te gaan hoor.. Die meeting. Ik heb naar Utrecht ook anderhalf uur gereden. Mij maak het niks uit.
Sparkie, het is dat ik een kies half afgebroken heb, anders was ik denk ik nog niet gegaan eerlijk gezegt. Ik hoop zo dat die kies nog te redden is! Hoewel, een kies trekken vind ik minder eng als dat boren enzo. Ik heb dan ook nog eens een nieuwe tandarts, dus ben heel benieuwd wat hij doet. Ik hou mezelf maar voor dat hij alleen gaat kijken vandaag. (beetje naief maar goed) Je hebt al veel gedaan zeg! Heerlijk he zo koel! En als je dan toch je bed uit bent kan je inderdaad net zo goed wat nuttigs doen! Meeting; Een eind rijden moeten we toch. Ik vind het alleen lastig plannen nu, ivm operatie, vakantie, evt nieuwe baan. Kunnen we niet wat verder vooruit een dag prikken? In september ofzo, kan iedereen er rekening mee houden mbt vrij nemen etc. Pino; die afgesloten ingang klinkt wel beter inderdaad! Spannend hoor! En morgen heb je je sollicitatie toch? Voor de eerste 2x was ik ook heeeeeel zenuwachtig! Nu heb ik er al weer aardig wat gehad, en geef er echt niks meer om. Mijn motto; Dit is wie ik ben, daar moet je het mee doen. Vooral niet te veel naar hun mond praten, niet te opgedirkt, en je niet onder tafel laten lullen. Ze hebben liever een assertief en zeker iemand dan een grijs muisje! Niet dat ik er wat van af weet, ik heb ook nog steeds niks...
Wat dachten jullie plaswijck in Rotterdam? Hoever is dat rijden voor iedereen? En anders een speeltuin vlakbij Den Bosch.. Meiden, ik heb even een smsje naar Debs gestuurd.. Kmaakte me zorgen. Kzat zelfs snachts aan haar te denken Dit heb ze terug gestuurd: Hoi hoi! Alles oke hier hoor alleen sinds de vakantie kan Emily zoveel meer dat ik me komplete ritme wat ik had kwijt ben en het erg druk heb met achter haar aan hobbelen en ergens tussendoor ook nog huishouden nog moet zien te doen. Moet dus weer even een hele nieuwe ritme zien te vinden. Savonds als ze dan eenmaal op bed ligt ben ik gesloopt. Verder is het wel even spannend wat mijn vader betreft die hoort volgende week of de chemo zijn werk heeft gedaan of niet. Zelf denkt hij van niet namelijk en ja wat dan... Dus ben ook druk met mijn ouders op het moment. Maar geen zorgen maken hoor.. Liefs Debs