Grietje, succes!!!! Hier was de woning op zich goed te doen. Er moet veel in gebeuren. Al het behang is ervanaf, dus zal opnieuw gedaan moeten worden. Behalve de woonkamer en 1 kinderkamer. Ook moet er een nieuwe vloer in en in sommige kamers moeten raambekleding. Maar ja, als je er zo in kan is ook te mooi voor woorden. Verder is het echt mooi groot, 101m2 totaal. Maar dat is die van vanmiddag ook. Het is mooi gerenoveerd en ook netjes afgesloten beneden. Nu ga ik alles in orde maken wat ik mee moet nemen naar het intakegesprek zo... spannend!
@ Debsje, sterkte met je vader meid. Die onzekerheid is zo slopend. Hopelijk krijgen jullie toch goed nieuws. Dikke knuffel meid. @ Koek, ook voor jou een dikke knuffel! Hopelijk voel je je snel weer beter. @ Grietje, zoals Kouf zegt, je bent wel sterk! Ondanks je angst heb je een afspraak gemaakt en ga je toch. Succes vanmiddag. @ Mamalous, dat is een vervelend plekje. Zo'n snijwondje kan goed zeer doen ja. Waar heb je je mee gesneden? Hier niet zo veel tijd om te forumen. Milan is nog steeds ziek, nog altijd 39 koorts. Heeft tot half 12 geslapen, met 's ochtends 2 keer even wakker voor een flesje. Ikzelf ook tot 11 geslapen (voel mij de laatste tijd zo moe, maar geen idee waarvan) Eten wilt hij ook nog niet. Drinken doet hij gelukkig wel goed. Ik heb hem vandaag zo'n wortel / banaan sapje gegeven, zodat hij wel iets van vitaminen krijgt. Mijn ma neemt straks perssinasappels mee voor hem met mango. Dan kan hij dat drinken. Hij speelt wel wat, maar wilt vooral de hele tijd bij mama zijn. Ben nu bij mijn ouders, hij ligt nu in bedje en ik mag zometeen gaan werken. Hierna wel lekker 3 daagjes vrij.
@pino gelukkig is het dan maar een uur. @grietje hoe was het bij de tandarts? @mamalous hoe is het nu met je? hier vanmorgen naar de ikea geweest, ik heb een boekenkast en nachtkast en lamp gekocht voor mijn dochter. ik heb haar kamer opnieuw ingedeeld en heb zowaar net zelf de boekenkast in elkaar gezet en hoe haha.
@ Mandy: leuk joh nieuwe kamer voor je dochtertje. Knap dat je die kast zelf in elkaar heb gezet.. @ Antje: Joh Milan nog steeds ziek?? Dit is toch niet goed? Je was toch al bij de HA geweest? @ Grietje: Heb je de tandarts overleefd?? @ Pino2: Succes!
@jannn nieuwe kamer niet helemaal, ik heb haar bed en kledingkast verplaatst en daardoor kon ik nu een boekenkast neerzetten.
Voor wie 60 baby;s in een uur gekeken hebben: Ik ben ff aflevering 2 aan het kijken. Mar die meid stelt zich idd aan!! Ze puft niet eens goed... Ik zou dan ook gek worden hihi
JOEHOE!!!!! Ik ben weer thuis! Deze tandarts was echt super aardig. Legde alles goed uit, maar vertelde wel eerlijk hoe het zat. Eerst maar eens foto`s maken om te kijken hoe mijn gebit er voor staat: behalve die halve kies geen enkel gaatje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt zoooooo blij!!!! Hij gaat probereb de kies te redden maar zegt eerlijk dat hij niet zeker weet of het lukt. Na de test met het koude watje blijkt de kies dood. (gelukkig!) Hij heeft hem schoon gemaakt en er een noodvullig in gezet. Geen centje pijn! Nu alleen hopen dat er helemaal bovenin geen ontsteking zit, want dan ga ik binnenkort kiespijn krijgen en moet die noodvulling er uit zodat de troep er uit kan. Noodvulling er uit halen stelt niet zo veel voor. Kies is immers toch dood. Op 17 aug moet ik terug. Dan krijg ik een wortelkanaalbehandeling en gaat hij proberen mijn kies weer te reconstrueren. Omdat die wortels dood zijn zal ik daar weinig van voelen. Volgens hem kan alleen het vullen wat gevoelig zijn, maar ik mag ten alle tijden een verdoving. Hij trekt een uur uit voor die afspraak om mijn alle tijd te geven. Als het vlot verloopt is het in een half uur klaar. God wat ben ik blij dat ik deze stap heb genomen. Ik kan weer gewoon eten, al moet ik wel beetje voorzichtig doen met die kies. Pfffff ik voel me 1000kilo lichter!
Mamalous waar heb je je mee gesneden? Jann, het klinkt meer als hyperventileren wat zij doet! Mandy, is je dochter blij met haar "nieuwe" kamertje?
Grietje, fijn dat alles is meegevallen. Ik ben weer terug. Het is de vraag of ze mij als huurder accepteren met mijn schulden. Gelukkig weten ze dat de stadsbank achter mij staat en dat ik momenteel goed mijn huur betaal. Ze gaan nog in spoedoverleg met een hogere pief daar haha. Als die het goed vind mag ik gaan bezichtigen. De kans is best groot dat ik hem mag huren, maar dan wel met extra voorwaarden. Ze zullen strenger zijn met het uit huis plaatsen bij huurachterstand. Bij te late betaling zullen ze al persoonlijk contact opnemen enzo.. Maar dat is allemaal niet erg. Hun voordeel is ook dat ik van de stadsbank absoluut geen nieuwe schulden mag maken en hun er dus ook bovenop zitten. En ik was niet van plan om nog meer schulden te maken hahaha. De andere woning heb ik geaccepteerd, maar omdat de eerste het ook geaccepteerd heeft. Nu moet de eerste alle gegevens opsturen. Voldoet ze niet aan de voorwaarden dan mag ik hem alsnog hebben. Maar in die tussentijd kan ik ook nog weigeren. Nu in spanning over de andere woning.
Grietje: wat heerlijk dat het goed is gegaan bij de tandarts!!! Onwijs knap van je dat je bent gegaan joh! Je mag echt trots op jezelf zijn!! Debs: veel sterkte meid. Inderdaad, je prioriteiten liggen momenteel even ergens anders. Hoop zo voor jullie dat jullie toch nog op vakantie zouden kunnen... Hele dikke knuffel, en ik hoop toch dat er goed nieuws gaat komen... xx Mamalous: auwauwauw. Da's pijnlijk. Helemaal op een buigpunt. Dat blijf je wel even voelen... Jannn: vanmorgen die aflevering gezien. Die meid wist echt niet waar ze het zoeken moest he. Vond die aziatische vrouw wel heel erg hoor. Poeh, wat was dat een kreng zeg... En dat ze van die kerel gewoon geen chocolade mocht hebben. Ik zou gewoon een hele reep naar binnen werken hoor! Ik ben net bij mijn broer geweest. Vader was er ook te klussen, en schoonzusje kwam even voor de lunch daar. Was erg gezellig! Nu Nils nog even wat fruit geven, misschien dat hij nog even wil slapen. Kan ik wat in huis doen.
Pino; op zich wel veilig idee dat ze financieel zo met je meedenken. Het ziet er nu dan echt naar uit dat je binnenkort van je kamertje af kan! Jippie! Maar zoals met dat behang enzo, heb je daar nog wel wat voor achter de hand? Ik bedoel kan je er ook wel een beetje een thuis van maken? Hoeft ook niet veel te kosten natuurlijk.
Ik denk trouwens dat w over het toppunt heen is. Vandaag veel geslapen. Vanmorgen 2 uur, tussen de middag 1,5 uur, en nu ligt hij er alweer een uur in. Ik laat hem maar lekker liggen, zal het wel nodig hebben. Dan vanavond maar wat later naar bed. Misschien bijwerking van de ab? Ik weet het niet. Langer ophouden lukte echt niet, hij was alleen maar aan het huilen, en in bed sliep hij meteen.
@Grietje, R. heeft dat ook altijd als ze ziek geweest is. Tijdens het aansterken slaapt ze erg veel. Ik heb recht op bijzondere bijstand voor de vloer en behang enzo. Maar als ik het zonder op kan lossen dan doe ik dat liever natuurlijk! Ben net bij de flats geweest, nog niet een bezichtiging maar sommige zijn al bijna klaar met de renovatie. Het wordt echt schitterend! Groote glazen schuifpuien in de woonkamer. EN elke woning op de 1e verdieping krijgt zijn eigen trap en gallerijtje.. Niemand die voor je deur langs komt enzo! Echt helemaal perfect! Mijn duimen draaien voor toestemming. Vriend vind het zoooo mooi dat hij zegt dat we daar zeker wel een jaar of 8 kunnen wonen tot het plan er is om te gaan kopen (na mijn bkr registraties) Helemaal in de wolken... Morgen sollicitatie... denk ik niet eens bij na! Maar dat is maar goed ook, ik wil niet overkomen of ik alles van te voren bedacht heb. Dan is het niet écht meer. De kleding hangt enzo, dus laat maar komen die sollicitatie!!!
Dat is helemaal de goeie instelling Pino! Tuurlijk laten merken dat je de baan graag wil, maar zeker niet dat je wanhopig bet! Welke buurt is dat mooie app?
Het app is bij de Ankelaar. In eerste instantie niet echt een topbuurt, maar ze maken er echt flinke verbeteringen. Zo kan je er alleen komen wonen na goedkeuring van de woningbouw en nu dan die gigantische renovaties. Echt super!
Anklaar is bij de laan van zevenhuizen toch? Bij dat zwembad en zo? Een oud collega van mij woonde in een flat aan de gentiaanstraat op 10 hoog. De ingang, lift, trappenhuis en gallerij was heel erg vies donker en eng. Maar haar appartement was GROOT! Echt een mega woonkamer met heel groot raam, en dus geweldig uitzicht, en 2 best ruime slaapkamers. Als ze bij zulke flats de entree wat opknappen kan je daar best hartstikke goed wonen! Vaak ook een speeltuintje in de buurt enzo. Is al een jaar of 8 geleden hoor dat ik er was!
Het is ook aan de gentiaanstraat. En inderdaad, de woning is 100m2!!! De ingang is inderdaad erg oud enzo. Maar dat is nog max een jaartje. Dan is alles opgeknapt en hoef ik daar niet eens meer door! Hoop zo dat ik hem krijg..
Pino: wat fijn dat je zo enthousiast bent over de woning!! Hoop echt voor je dat het doorgaat! Haha, ik kan je bijna zien stralen door de computer heen! Ik zag net dat clueless vanavond op tv komt. Vind dat zo'n leuke film joh... Heb hem al zo vaak gezien, maar ik blijf hem leuk vinden. Dus vriend mag vanavond achter de computer, de afstandsbediening is VAN MIJ!!!