De Juni Junky's deel 2

Discussion in 'De mama's' started by debsje1977, Jun 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Kouf, ik zal tijdens het examen even zwaaien naar buiten als je langs Apeldoorn rijdt ;)

2. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Nou de dag begint al goed. Joas is om 6 uur wakker! Pff. Wel meer kans dat hij in de auto slaapt nu :)

Ik las nog ff wat jullie gisteren gepraat hebben nou dan gieren de zenuwen door me heen. Nu komt het er echt op aan!!
    Haha..

Ow Debs makkelijk dat ik je kan herkennen aan de knalgele bugaboo hihi..

Ik denk dat ik er ook eerder ben. Kga om 10 uur weg maar tis maar een uur rijden.. Maar dat is voor de file!

xxx

3. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Nou dan zijn we er allemaal mooi op tijd Jann ;)

Sweet: ik zal terug zwaaien als ik voorbij kom rijden :D Succes he met het examen

4. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Meiden heb over de meeting gedroomd we hadden allemaal iemand meegenomen onze moeder of man, we hadden al om 5 uur ' 's ochtends afgesproken en iedereen was erbij, lekker vaag dus hihi

nou joas zal vast in slaap vallen jannn al ist maar een kwartiertje, ik laat Julian maar slapen en zie wel hoe die het volhoudt tot half drie zal die wel niet redden of ik maak hem nu wakker en doe hem om 09.15 nog ff naar bed mmm ga voor het laatste

5. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Morning!

emily hier ook al om half 7 wakker:$
    dus die mag ik zo nog ff op haar bed gaan leggen.

Sweet heel veel suc6 vandaag met het examen meid!!!

ik heb zo'n flauw vermoeden dat we heerlijk de ruimte hebben bij kidzcity...denk dat er maar weinig zijn die daar heen zullen gaan met dit mooie weer ;)

kouf kan je geen foto's maken met je mobiel?? scheelt weer dure uitgave voor batterijen ;)

6. debsje1977

om 5 uur in de ochtend!!! hihi wat dacht je de kids zijn toch altijd vroeg dus laten we dan maar gelijk om 5 uur afspreken :D....ding gaat geloof ik pas om 10 uur open LOL

heb zelf wel ook gedroomd idd dat we allemaal iemand bij ons hadden...en dat manlief hier ook meewilde.

7. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Nou, Joas gaat wel slapen in de auto hoor. Hij is nu al helemaal op.
    Maar hij wil niet slapen hihi.
    En anders moet ik m er over een uur weer uithalen ook.
    Slaap hij dan wel een uur in de auto denk ik.
    En zo niet dan zien we allemaal wel weer!

Tis echt super weertje!!
    Heerlijk..

Ik heb bij Joas toch lange mouwen aangetrokken, shirt kan altijd nog uit.

Mn fototoestel zit ook in mn tas.. En kheb t badje klaar staan hoor!

Kdenk dat ik nog ff een stukje gaat wandelen met Joas. Want hij vind het thuis niet zo gezellig meer ;)

Tot zo!!

Liefs

8. debsje1977

wandelse Jann...miss valt tie wel ff lekker in slaap tijdens het wandelen..

gelukkig is er ook een mogelijkheid om lekker buiten te zitten daar....kunnen we af en toe toch nog ff van het mooie weer genieten ;)

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@love heel veel succes vandaag met je examen, ik hoop dat je het haalt!!!

Lieve meiden heel veel plezier vandaag bij de meeting, ik hoop dat jullie het heel gezellig hebben en dat de kindjes leuk met elkaar kunnen 'spelen'. Ik geloof er heilig in dat jullie allemaal heel leuk met elkaar kunnen opschieten. Ik verwacht een heleboel leuke foto's dus doe jullie best haha;):D

10. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Dankjewel Ellen: Kvind het erg jammer dat ik jou niet kan ontmoeten maar dat komt vast wel een keer!

@ Debs: Kben drie kwartier ongeveer wezen wandelen maar hij is opeens zo vrolijk.. Hij is er helemaal van opgeknapt.
    Hoever doe jij er over met de auto? Hoelaat ga je weg?

xxx

11. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

Sep 15, 2008
    2,803
    70
    48
    Female
    Dames ik vertrek zo
    tot straks :)

12. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    Zoooo, ontbijt zit er hier net in. Wij zijn een beetje laat vanmorgen, haha. Nils was al om zes uur wakker, maar bleef maar kletsen tot half acht. Toen weer in slaap gevallen, ik ook. En om kwart voor negen ging de wekker. Ik snel douchen, en daarna werd Nils ook nog eens een keer wakker!

Ik vind het wel erg spannend nu hoor!
    Nou, even de laatste dingetjes pakken en dan TOT STRAKS!!

voor de thuisblijvers: jullie krijgen uiteraard een uitgebreid verslag he!! Echt jammer dat we er niet allemaal bij kunnen zijn...

13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    goeie reis Kouf!!!

14. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    @ Kouf: Jullie dus ook al 6 uur wakker? Hier niet meer gaan slapen :( Maar vooruit. Hij is uitgebreid in bad geweest en we hebben al een hele wandeling achter de rug :)

Joas heb net zn fruithap op! Nu nog ff een langevinger want het is wel een lange rug van half 10 - 12.00 niks meer eten.
    Nog een paar spulletjes pakken en dan gaan we ook vertrekken!

@ SL: Heel veel succes met je examen! Khoop voor je dat je het haalt

xxx

15. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Femke bedoelde ik:)

16. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    3,028
    2
    0
    k*t, kan mijn schoenen niet vinden.... grrrr. nu dus maar mijn gympies aan..

17. debsje1977

Emily ligt nog te slapen....mag haar zo wel wakker gaan maken en gaan wassen en aankleden.

ik vertrek om half 11...dan eerst naar mijn ouders om de auto en tommie te halen....dan ga ik echt onderweg.

18. debsje1977

wist werkelijk niet wat ik aan moest trekken...dus heb maar een allergaatje bijelkaar geraapt en aangedaan...

19. debsje1977

ga die kleine meid voorzichtig wakker maken ( hopelijk is ze dan niet chagerijning :).....en wassen en aankleden en dan de deur uit.

Tot straks allemaal!!!!

20. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

@sw succes met je examen, zal voor je duimen!

@ de rest tot zoooooooooo

Share This Page