De Juni Junky's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door debsje1977, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Sparkie, wel knap he, je hebt me nog nooit gezien :p
    Wat voor film is dat?

2. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    @ Pino: wat een goede berichten van het huis (zen) en een goede instelling qua solli morgen. Hoe laat heb je het dan zal ik voor je duimen.

@ grietje: wat een goede berichten ook van tandarts bezoek. Werd er bijna gemotiveerd door om ook maar een afspraak te maken :p
    Fijn dat het weer wat beter gaat met W.

Hier vandaag gewerkt en het was best druk. Aankomende woensdag heb ik een afspraak gepland met mijn manager (baas van baas) om te vertellen dat ik niet door ga met deze functie. Vandaag had ik een collega aan de telefoon die vroeg of ik mijn solli brief al had verstuurd voor de functie op de zakelijke afdeling. Hij zegt dat de teamleider daar me graag wil hebben vanwege ervaringen bij een andere bank. En nou ben ik toch weer aan het twijfelen of ik dat niet zal proberen Is een functieschaal omhoog, minder studies en betere werktijden. Maar natuurlijk nog steeds dezelfde werkgever :( En ik moet voor 18 juli hebben gereageerd. Vriendlief komt zo thuis en dan moeten we het er maar eens over hebben.

3. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Wat zeggen ze toch ookal weer steeds in die film? Whatever ofzoiets toch?
    Is een heerlijke vrouwenfilm!

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Kouf, het gesprek heb ik morgen om 10.00 uur. Vind het echt mega spannend! Zit van ellende aan een zak chips hahaha. Maar ben ook mega misselijk. Slechte combi.. Zal wel de zenuwen zijn.

Goed dat je nog even de opties gaat bespreken met je vriend. Misschien is de andere functie toch wel wat. Maar je moet er wel echt achter staan. Nog even spannend dus wat je gaat doen?

5. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Kijk uit met chips eten he, je moet morgen wel in je mooie broek passen ;) Ik zal voor je duimen morgen om 10 uur

Ja toch weer even spannend wat ik ga doen. Ik vind het leuk om te horen dat ik wel gewild ben op die andere afdeling maar ik heb niet voor niets de keuze gemaakt om niet mee te gaan in mijn huidige/nieuwe functie. Dus zo maar even een lijstje maken met plus en min punten

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goed idee. je moet wel zeker zijn van je keuze!

7. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Uhm pino je ging toch 10 kg afvallen en dan zou je jullie weer aan de 2e beginnen.. Dan is een zak chips niet goed he ;)

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@sparkie oke zaterdag vieren jullie dus de verjaardag van Nils. Leuk zeg!
    Dan heeft hij veel geslapen hadden ze geen kind aan hem dus vandaag. was hij de rest van de dag lekker vrolijk doordat hij veel geslapen had dan?
    JAAAAA CLUELESS die is zooooo leuk:D scheelt mijn man vid hem ook leuk. we zijn hem ondertussen aan het kijken

@60 baby's per uur zo dat meisje had het wel heel erg gehad en dat al met 2 cm. Ik weet dat ik de weeen niet goed op kon vangen zonder pijnstilling maar dist slaat echt alles.
    Trouwens die andere vrouw was ook een kattenkop zeg. ik vond haar echt gedragen alsof ze een prinses was ofzo.

@grietje is de onweer heftig geweest bij jullie?
    Hoe ging het bij de tandarts?
    He bah wat heb je rotbehandelingen gehad. Ik vind het niet gek dat je er niet graag heen wil. Ik herken het heel erg hoor, ik ben ook heel bang. zal zovertellen hoe het vanmiddag ging
    Meid wat ben ik blij dta het goed is gegaan. ben trots erop dat je bent gegaan. Gelukkig viel het mee en is het de volgende keer misschien wat makkelijker om weer te gaan. Wat supoer dat je een aardige tandarts hebt, dat scheelt een hoop

@antje gelukkig ben je zo 3 dagen vrij je hebt ook wel stress van Milan nu hij ziek is of niet?

@meeting denk dat een minimeeting voor mij het beste is, dat is dichtbij en goed te doen kan altijd als Emma wat ouder is verder gaan.

@jann fijn dat je even de sms hier neerzet, kan me voorstellen dat ze dan bekaf is. Leuk dat Emily zoveel kan zeg.
    Ach wat sneu van haar vader dat hij denkt dat het niks heeft uitgehaald. ik hoop dat het wel heeft gewerkt. verschrikkelijk lijkt me.
    Welk programma over de geboorte van baby's bedoel je?

@debsje heel logisch meid dat je er niet bent. Lief dat je even verteld hebt wat er gebeurd bij jullie
    heel veel sterkte en een dikke knuffel

@koekeloeri he meid wat naar. als je je verhaal kwijt wil moet je het zeggen he!

@mandy knap zeg dat je hem alleen in elkaar hebt gezet ik ben niet zo handig haha!applaus voor jou:)

@pino wow wat spannend zeg. wanneer hoor je het?
    Heel veel succes morgen bij de sollicitatie gat vast helemaal goedkomen.
    Ben blij dat het er mooi uitziet :)

@kouf moeilijk zeg! heel goed dat je er met je vriend over gaat praten. Heel veel succes met de keuze. hoop dat je er uit gaa komen.

@hier vandaag naar de tandarts geweest. Mijn keel zat haast dicht toen ik erheen fietste van de zenuwen, haat de tandarts. Ze zaten in een nieuw gebouw, maar gelukkig had ik van te voren als gezien waar ze zaten. Ik moest nieuwe foto's maken van mijn mond en de tandarts had het de vorige keer al over mijn verstandskiezen dat die er een keer uitmoeten:(. Nu gingen ze een foto maken om te kijken hoe ze ervoor stonden. Ik zat al een beetje in tranen omdat ik heel erg bang ben om ze te laten trekken. Maar hij zei ze zien er nu nog goed uit dus ze hoeven er nu nog niet uit:) maar op een gegeven moment wel. hij was verder tevreden. ik had geen gaatjes (wat wil je ik snoep ook nauwelijks). ik moet wel tandsteen laten verwidjeren bij de mondhygieniste en dat is dus de grootste reden dat ik niet meer heenging. dat doet me zo'n pijn en daar heb ik zo'n angts voor opgebouwd:( maar die afspraak is gelukkig pas in oktober dus nu even adem halen.

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nee ik weet het.. maar heb heeeeel even de zenuwen niet in bedwang.
    Hierna ga ik weer gewoon verder met lijnen! Dat heb ik mezelf verplicht hahaha.

10. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ellen, wat kan je je beroerd voelen dan hé! Ik hoefde gelukkig niet te wachten en werd heel goed ontvangen. Hij liet me rustig mijn verhaal doen.
    Ik moet nu eerlijk bekennen dat ik een uur voor de afspraak een oxazepam had genomen. Die gebruik ik heel af en toe, voor echt hoge nood. Misschien dat het daarom zo goed ging. Bij de afspraak voor de wortelkanaal ga ik er zeker ook 1 nemen.
    Ik moet alleen deze kies laten doen, verder had ik geen gaatjes gelukkig.
    Even doorzetten en dan kan ik er weer ff tegen.

Ik vond het vandaag zo meevallen dat ik nu info aan het zoeken ben om toch een stiftand oid in mijn onderkaak te laten zetten. Je ziet het gat niet, maar ik voel het natuurlijk wel.

Ook heb ik een behoorlijke spleet tussen mijn voortanden. Het is een optie om daar van die hoesjes over te laten zetten. Misschien krijg ik daar zelfs de moed wel voor!

Nou ja, eerst maar kijken of ik nu onder die noodvulling geen ontsteking krijg, die kans is natuurlijk vrij groot. Als dat gebeurt moet de kies er uit. Maar dat is allemaal van latere zorg.

11. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Antje hoe is het met Milan? Gaat het al de goeie kant op?

Kouf; Jij hebt dus wel weer nadenkstof genoeg...moeilijk hoor! Inderdaad een lijstje met voor en tegen maken, dat is denk ik de beste manier. Lastig...

Pino; Maar zo slecht staat die buurt toch niet meer bekend? Vroeger wel ja, maar nu valt dat wel mee toch?
    Het app waar die collega woonde was best leuk, en kon met wat creativiteit nog veel leuker zijn. Het zat in ieder geval goed in elkaar. Geen vocht of rottende kozijnen en die dingen.
    Als die entree wat frisser wordt, zou ik zeggen een prima plek!
    Zeker als je in de stad komt te werken, daar ben je zo!

12. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Is iedereen die film aan het kijken ofzo?

Ik heb geen rust in mijn kont. Ben begonnen met de ramen wassen, gelijk de box eens uitsoppen. Pfff!

Ik had zo`n zin om morgen te gaan shoppen, en echt niemand kan! In mijn eentje vind ik toch zo ongezellig!

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Ellen: Ik bedoelde ook 60 baby's in een uur. Maar nu heb ik net laatste stukje van aflevering 2 gezien en nu gaat het opeens kriebelen!! Kmoet niet teveel van die bevalling zien..
    Kzit bij de geboorte steeds mee te janken..

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nu is het inderdaad beter daar. En de kozijnen zou ook niks uitmaken want die worden ook allemaal vervangen door mooie kunststof kozijnen. Wordt echt supermooi allemaal! En vind het zooo super dat daar ook een eigen prive trap komt. Dan kan ik niet meer met de lift, maar ook niemand die langs hoeft te lopen en omdat de gallerij dan gesloten is kan R. er ook gewoon spelen. Traphekje voor het trapje en je bent klaar.

15. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Lijkt me echt een goeie plek Pino! Je hebt daar toch ook allemaal van die speelveldjes in de wijk? Leuk voor R! En lekker thuis een prive speelplekje!

Ik zal voor je duimen!

16. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Pino welke verloskundige had jij eigenlijk? Misschien hadden we ook wel dezelfde? En pufgym? Heb je dat gedaan?

17. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik zat bij Doevedans! En pufgym ben ik ff de naam van vergeten. Zat achter de sprenkelaar daar ergens.

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Grietje, wij hebben absoluut niet dezelfde gehad haha. Ik woonde in Tilburg he ;)

19. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Oh dat had ik niet helemaal meegekregen. Je bent daar ook bevallen? Hoe lang woon je nu hier dan?

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja ik ben sinds januari weer terug hier...

Deel Deze Pagina